AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Kan han se hva jeg gjør på datamaskinen når han har synkronisert din mobiltelefon til pcen? Det står de er koblet sammen. Hva får han varsler på? Anonymkode: f3d73...641
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Med forbehold om at han kan ha en annen sammenkobling enn jeg har. Min sammenkobling fører til at at kalender blir synkronisert mellom enhetene, og at bilder og dokumenter er tilgjengelige fra begge enhetene. Anonymkode: 6b78c...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Da kobler du jo bare fra igjen. Anonymkode: 078a5...b38 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Bare klikk på blåtannen og koble han fra igjen. Anonymkode: 965c6...4b7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Det virker ikke som det er blåtann? Det virker som han har gjort noe annet. For når han er på jobb for eksempel så er den fremdeles koblet til. Er det mulig å overvåke datamaskinen? Anonymkode: f3d73...641
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Jeg tror mannen min har det samme oppsettet på tlf sin som på pc, og kan sende mld og sånt derfra. Så det er godt mulig at mannen din har full oversikt over pcen din fra tlf sin. Jeg vet ikke hva du kan gjøre med det, men kanskje du burde ta det opp med ham om hvorfor han har gjort det, og at hvis det er din pc så har du i din fulle rett, mulighet til å "avinstallere" mannen din. Anonymkode: 7cb4f...01f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Du skriver for lite informasjon til at vi kan gi konkret tips og triks. Sitter du på en Windows PC? Microsoft kom med ett program som heter "Telefonkobling" kan det være det mannen din har koblet telefonen sin med PCen din? Det er da sånn at man kan bruke mobilen fra PCen, og ikke andre veien; det vil si han kan ikke se hva du gjør på PC. Anonymkode: 8193d...32f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå