AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Vært syk nesten en måned nå med en liten stund mellom jeg var frisk. Har kraftig hoste og får ikke sove mye, så er sykemeldt og føler meg helt utmattet. Gravid 16 uker, og nå de siste dagene har jeg ikke klart å få meg i mer enn liten brødskive og føler meg så svak.. blir kvalm av mat. Legen sa man fikk bare ta seg tiden til å bli frisk. Dette kan vel ikke gå utover barnet? Anonymkode: d3a2f...fa4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Gå å ta blodprøver kanskje du har noen lave verdier. Feks D vitamin Anonymkode: d11e4...65e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Gå å ta blodprøver kanskje du har noen lave verdier. Feks D vitamin Anonymkode: d11e4...65e Jeg tar d vitamin som tilskudd Anonymkode: d3a2f...fa4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Drikker du masse vann i det minste? Anbefaler å lage en mix av salt, sukker og natron som du tar en liten klype i hvert eneste glass vann du drikker. Det vil hjelpe for å rehydrere deg best mulig og gi kroppen litt energi. Du skal ikke ha så mye at du kan smake det. Ellers kan det være lurt å prøve å få i deg en smoothie eller lignende, for vitaminer og mineraler og fiber (ikke juice, for da mister du all fiberet). Kroppen klarer seg uten mat noen dager, men for fosteret sitt del bør du absolutt prøve mest mulig for å få kroppen på lag igjen. Få i masse citrusfrukt og ingefær for å øke immunforsvaret. Anonymkode: 8ad57...5f1
Perelandra Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg