Gå til innhold

Trives som singel, savner ikke noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere?

Jeg elsker å legge meg alene helt stille rom, jeg elsker mitt egent selskap og være alene når jeg er ferdig på jobb. Jeg er attraktiv og mannfolkene står i kø for å date meg, men jeg har ikke noe interesse.

Anonymkode: 48c75...3d7

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja samme her 😂 Ofte tenker jeg at jeg vil ha en kjæreste men når jeg tenker over hva det innebærer orker jeg ikke. Heller ikke sexpartner.

Trives altfor godt med å være for meg selv og blir stresset bare av å tenke på det å være stresset rundt en mann jeg har på middag som jeg må dra samtalen ut av eller som skal ligge i senga mi å prumpe, eller sette på musikk på morgenen når han våkner og ikke vil gå og tror jeg er sur fordi jeg er motsatt og trenger ro og alenetid om morgenen

Anonymkode: ff316...f60

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Så fint :) Å være tilfreds er målet.

Anonymkode: 65c3e...1a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

bare av å tenke på det å være stresset rundt en mann jeg har på middag som jeg må dra samtalen ut av eller som skal ligge i senga mi å prumpe, eller sette på musikk på morgenen når han våkner og ikke vil gå og tror jeg er sur fordi jeg er motsatt og trenger ro og alenetid om morgenen

Men hvorfor i det hele tatt gidde å dra samtalen ut av en mann? Du liker jo å ha det stille. Man kan jo være seg selv

Skrevet

Jeg tror jeg ville trivdes med det , men jeg ville hatt en fuck friend som kunne kommet innom ved behov 🙈😅

Anonymkode: c2613...9d1

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror jeg ville trivdes med det , men jeg ville hatt en fuck friend som kunne kommet innom ved behov 🙈😅

Anonymkode: c2613...9d1

Pulevenn heter det på norsk.

Anonymkode: 2112c...ae9

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg et Ts i tråden «Reiste til en annen by på datinghelg, ble dumpet…». Jeg er helt desperat etter sex, nærhet og kjærlighet. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ville helst hatt et fast forhold i går, for to år siden liksom 🙈 Hva faen gjør jeg nå? 😅

Hilsen 38 år gammel dame, født i 84, som holder seg godt da) 

Anonymkode: 314e9...559

Skrevet

Ja, det er virkelig helt nydelig! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg et Ts i tråden «Reiste til en annen by på datinghelg, ble dumpet…». Jeg er helt desperat etter sex, nærhet og kjærlighet. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ville helst hatt et fast forhold i går, for to år siden liksom 🙈 Hva faen gjør jeg nå? 😅

Hilsen 38 år gammel dame, født i 84, som holder seg godt da) 

Jeg kommenterte i den tråden. Det er nettopp det at du er desperat, som du sier, som gjør at du samtidig skyver de bort fra deg. Det er jo sånn mennesker merker. Det er ikke sikkert at han er helt klar over hva han reagerer på, men føler nok at det er noe allikevel, og det "noe" er dette du sier over her.

Du burde bli bevisst på dette.

• Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (27 minutter siden):

Jeg kommenterte i den tråden. Det er nettopp det at du er desperat, som du sier, som gjør at du samtidig skyver de bort fra deg. Det er jo sånn mennesker merker. Det er ikke sikkert at han er helt klar over hva han reagerer på, men føler nok at det er noe allikevel, og det "noe" er dette du sier over her.

Du burde bli bevisst på dette.

Men hvordan skal jeg slutte å være desperat? Jeg har et stort behov for sex med en mann, og det å ha mental nærhet med en mann. Jeg har helt noia for at årene skal løpe fra meg og at jeg ender opp som singel. Hjelper ikke at jeg har en mor som ikke brydde seg og endte som evig singel. Jeg har virkelig et stort ønske om en kjæreste og å leve sammen med en mann. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Flere?

Jeg elsker å legge meg alene helt stille rom, jeg elsker mitt egent selskap og være alene når jeg er ferdig på jobb. Jeg er attraktiv og mannfolkene står i kø for å date meg, men jeg har ikke noe interesse.

Anonymkode: 48c75...3d7

Du har ingen interesse? Supert at du trives i eget selskap men vil du ikke ha en tosomhet på et eller annet tidspunkt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvordan skal jeg slutte å være desperat? Jeg har et stort behov for sex med en mann, og det å ha mental nærhet med en mann. Jeg har helt noia for at årene skal løpe fra meg og at jeg ender opp som singel. Hjelper ikke at jeg har en mor som ikke brydde seg og endte som evig singel. Jeg har virkelig et stort ønske om en kjæreste og å leve sammen med en mann. 

Du bør i alle fall slutte å trekke frem foreldrene dine når du snakker om dating og kjærlighetslivet ditt. Mora di har da ingenting med dette å gjøre, så hvorfor nevner du henne i det hele tatt i samme åndedrag som datingen din? Merkelig.

Ellers virker du lettere desperat, ja, og dette er noe som er veldig lett å skremme bort potensielle partnere med. Vær litt mer avslappet, ikke stress. Du må bare lære deg noen avslappingsteknikker og ikke stresse. Kanskje finnes det noen selvhjelps-bøker du kan lese og lære fra?

Anonymkode: f61b9...b20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja samme her 😂 Ofte tenker jeg at jeg vil ha en kjæreste men når jeg tenker over hva det innebærer orker jeg ikke. Heller ikke sexpartner.

Trives altfor godt med å være for meg selv og blir stresset bare av å tenke på det å være stresset rundt en mann jeg har på middag som jeg må dra samtalen ut av eller som skal ligge i senga mi å prumpe, eller sette på musikk på morgenen når han våkner og ikke vil gå og tror jeg er sur fordi jeg er motsatt og trenger ro og alenetid om morgenen

Det er jo ikke umulig at vedkommende speiler deg på mange plan da vet du😃👍

Skrevet

Rart hvor forskjellige vi er.

Jeg er evig singel og vet ikke hvor lenge til jeg orker ensomheten. Mangel på nærhet/initimitet er ikke til å holde ut.

Samtidig er det til tider godt å gjør som man vil uten at andre har noe med det.

Skrevet

Får stadig forespørsel om å dra på date, men jeg orker ikke tanken. Jeg har bare vært single I 7 mnd, så det kan jo endre seg. Akkurat nå er livet bra nok som det er 😊

Anonymkode: 9ca55...2d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du kan være desperat om du er det, men om du vil ha en mulighet til å lykkes, må du gjøre noe for ikke å vise det så veldig. F.eks. så bestiller man seg ikke en flybillett for å treffe en mann man aldri har truffet før en hel helg. Det blir altfor mye. 

Om jeg husker rett så hadde du barn? Det er veldig viktig at du tenker på hvem du inviterer inn i livet til barnet ditt. Sånn som det er nå står døra di på vid gap, mens den absolutt burde vært på gløtt med hengelåskjetting innenfra (for barnets skyld). For det virker ikke som du vurderer mennesket du inviterer inn i livet ditt? Det høres ut som om hvem som helst er velkomne så lenge han har penis og puls? Det er bare nødt til å bli krasj. Du må kjenne etter hvem som gjør deg godt.

• Nyttig 2
Skrevet
visp skrev (23 minutter siden):

Du kan være desperat om du er det, men om du vil ha en mulighet til å lykkes, må du gjøre noe for ikke å vise det så veldig. F.eks. så bestiller man seg ikke en flybillett for å treffe en mann man aldri har truffet før en hel helg. Det blir altfor mye. 

Om jeg husker rett så hadde du barn? Det er veldig viktig at du tenker på hvem du inviterer inn i livet til barnet ditt. Sånn som det er nå står døra di på vid gap, mens den absolutt burde vært på gløtt med hengelåskjetting innenfra (for barnets skyld). For det virker ikke som du vurderer mennesket du inviterer inn i livet ditt? Det høres ut som om hvem som helst er velkomne så lenge han har penis og puls? Det er bare nødt til å bli krasj. Du må kjenne etter hvem som gjør deg godt.

Jeg trenger nok disse ordene fra en som ser situasjonen utenfra. Tar det til meg. Når jeg tenker på dette i ettertid, så føler jeg meg helt gal som bare reiste til Bergen og møtte en vilt fremmed mann. Ikke bra i det hele tatt 😌

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg trenger nok disse ordene fra en som ser situasjonen utenfra. Tar det til meg. Når jeg tenker på dette i ettertid, så føler jeg meg helt gal som bare reiste til Bergen og møtte en vilt fremmed mann. Ikke bra i det hele tatt 😌

Jeg tenker mye er gjort om du prøver å holde fokuset hver gang du snakker med en ny. Prøv å les mennesket litt og tenk hele tiden på om dette mennesket kan tilføre livet ditt noe positivt. Husk at det finnes veldig mye rart der ute (som ikke kommer til syne med en gang), og du har et stort ansvar som forelder.

Skrevet

Holder meg unna forhold først og fremst for å slippe mas om sex. Men må si jeg synes at det å være alene hele tiden både har fordeler og ulemper. 

Anonymkode: ed97b...f06

• Nyttig 1
Skrevet
Anonymburker skrev (20 timer siden):

Rart hvor forskjellige vi er.

Jeg er evig singel og vet ikke hvor lenge til jeg orker ensomheten. Mangel på nærhet/initimitet er ikke til å holde ut.

Samtidig er det til tider godt å gjør som man vil uten at andre har noe med det.

Det du sier på det jeg har uthevet, kan jeg og føle veldig på. Samtidig får jeg motforestillinger og avsky til menn som sier det i starten av et bekjentskap. Bla fordi jeg vet og tror at mange menn har sex i tankene. Når du sier nærhet og intimitet, mener du da sex?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...