Gå til innhold

Jeg tror Kvinneguiden er full av bots

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på et hvilket som helst underforum her, og det er nesten ingenting annet enn bot-innlegg. Jeg har vært i lange diskusjoner med bots utallige ganger. Du kan prøve alt for å overbevise dem om at de tar feil, de vil aldri erkjenne det selv med konkrete bevis, det går bare i en runddans om og om igjen, og kaster bort tiden min. Dette må være fordi de er bots, og dermed er programmert slik.

Noen andre som er lei av bots?

Anonymkode: a6e4d...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull.

Anonymkode: 63d80...57f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt om boots, men aldri om bots.

Tror likevel jeg skjønner hva du mener. Du får bare la være å prøve overbevise om at du har rett og de har feil. Folk har lov å ha forskjellige meninger, at dere er uenige betyr ikke at den andre er et dataprogram. Og det finnes troll som også oppfører seg slik.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg går på et hvilket som helst underforum her, og det er nesten ingenting annet enn bot-innlegg. Jeg har vært i lange diskusjoner med bots utallige ganger. Du kan prøve alt for å overbevise dem om at de tar feil, de vil aldri erkjenne det selv med konkrete bevis, det går bare i en runddans om og om igjen, og kaster bort tiden min. Dette må være fordi de er bots, og dermed er programmert slik.

Da kjenner jeg bots som utgir seg for å være mennesker, og jeg er i slekt med flere av dem😬

Anonymkode: 0f6e2...b8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ikke bots

Anonymkode: aebb8...442

Skrevet

Tanken har slått meg, særlig når en kan lese svært dårlig formulerte innlegg med blanding av norsk og engelsk. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...