Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skjønner ikke hva som er gærnt med detta året her. Det starter så inni gampen dårlig så det kan da ikke bli værre? Er det likom "nå kommer tidenes drittår"-året?

Først la jeg ut en post på fb som en kollega av meg ikke tålte. Handla ikke om noe/noen spesiell, men som person følte hun seg krenka fordi hun er sjef.

Så fikk jeg beskjed om at vi muligens blir flytta ut i "felten" for å jobbe..i stedet for å være på jobben. Siden kommunen mangler folk og ikke gidder ansette fler, skal vi gjøre andre oppgaver enn de vi har fagbrev i.

Såå var en kollega sur som ei potte fordi jeg ikke gidda gjøre jobben HUN ikke gidder. Hun tror hun er småsjef på avd. Men da small det gitt..så nå er hun sint som ei fele om dagen. Det får hun være.

Og som ikke det var nok ble sjefen litt lenger opp sur fordi jeg ikke kan jobbe helgeskift pga andre planer. Jeg jobber f*** ikke for ei latsugge om er mere sjukmeldt enn på jobb.

Så nå trenger jeg at noen seriøst spår meg, så jeg vet hvordan detta året blir.

Om noen kjeder seg og er litt for glad i kortstokken så vær så god spå meg gratis. Det kan umulig bli værre....

Eneste jeg skal si om meg er at jeg har kollegaer å jobbe med, jeg er født i krepsen og har passert 40. Jobben trives jeg ikke i mer, men i en liten kommune på Østlandet er det vanskelig å få noe annet.

Takk for at du gidder å lese! ❤️

Anonymkode: 6a965...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spådd deg. 
2023 starter litt trått der du kommer i konflikt med ditt indre. Mot våren rundt mai vil du få en vekst, enten på jobb eller økonomisk. 
Denne perioden varer fram til midten av november, da kommer du i en situasjon du må ta et viktig valg. Slutten av året ser lyst ut. 

Anonymkode: ed95a...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har spådd deg. 
2023 starter litt trått der du kommer i konflikt med ditt indre. Mot våren rundt mai vil du få en vekst, enten på jobb eller økonomisk. 
Denne perioden varer fram til midten av november, da kommer du i en situasjon du må ta et viktig valg. Slutten av året ser lyst ut. 

Anonymkode: ed95a...56b

Åå tusen takk kjære menneske. ❤️

Skrevet

Ok. 

1.Nåtid:  For å gjøre situasjonen bedre, prøv å se den/de andres syn på saken med medfølelse.

2. Det som kommer: Mye positivt vil skje deg om du følger råd en, en virkelig god tid venter.

3. Videre : Følelsene dine vil heles,. Gi slipp på sinne og tilgi så åpner du deg for mye godt og kjærlighet.

Sånn kort oppsummert ❤️

Anonymkode: 71b58...2fc

Skrevet

Gå til legen og få litt hormoner som demper plagene med overgangsalderen slik at du blir i bedre humør og greiere mot de rundt deg. Så løser nok ting seg av seg selv...

Anonymkode: 86560...dfd

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også gjerne bli spådd❤️

Anonymkode: 6e3e1...56a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ok. 

1.Nåtid:  For å gjøre situasjonen bedre, prøv å se den/de andres syn på saken med medfølelse.

2. Det som kommer: Mye positivt vil skje deg om du følger råd en, en virkelig god tid venter.

3. Videre : Følelsene dine vil heles,. Gi slipp på sinne og tilgi så åpner du deg for mye godt og kjærlighet.

Sånn kort oppsummert ❤️

Åå tusen takk så snilt! ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gå til legen og få litt hormoner som demper plagene med overgangsalderen slik at du blir i bedre humør og greiere mot de rundt deg. Så løser nok ting seg av seg selv...

Hei du!

Ingen overgangsalder her.

Og jeg kan ikke for at kollegaer av meg ikke er greie, det får dem nesten stå for sjøl. Står i ferden med å bli arb.ledig, så da blir en litt arg for at kommunen tar folk fra der dem trengs og flytter dem dit dem ikke har noe å gjøre. Er i et omsorgsyrke. Alt går i mot meg og jeg er alltid blid. Men når en konstant blir motarbeida av grinete kjærringer på over 60..da er det ikke lett å være til.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei du!

Ingen overgangsalder her.

Og jeg kan ikke for at kollegaer av meg ikke er greie, det får dem nesten stå for sjøl. Står i ferden med å bli arb.ledig, så da blir en litt arg for at kommunen tar folk fra der dem trengs og flytter dem dit dem ikke har noe å gjøre. Er i et omsorgsyrke. Alt går i mot meg og jeg er alltid blid. Men når en konstant blir motarbeida av grinete kjærringer på over 60..da er det ikke lett å være til.

Du er helt åpenbart i begynnelsen av overgangsalderen.

Skrevet

Du er helt åpenbart her inne for å spre skit! Trenger ikke spå deg en gang for å se det 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Neida. Det er jeg ikke. Man skal ikke godta å bli hersa med av andre fordi dem er late, sinte for ingenting og skal bestemme over deg når dem ikke gjlr sin egen jobb. Tror du er et ånn trygd-troll i beste helsetrøyealder, som har goood tid på å være sur på tilværelsen. Så det går utover andre. Overgangsalderen tilhører nok deg.

Skrevet

Nei. Ingen kan spå.

Skrevet
Rotemor skrev (10 minutter siden):

Nei. Ingen kan spå.

Hei.

Bare å slenge frem kortstokken det.

Derfor det heter å spå. Man vet jo ikke om spådommen ender som man tror..men det får man se når året er omme.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida. Det er jeg ikke. Man skal ikke godta å bli hersa med av andre fordi dem er late, sinte for ingenting og skal bestemme over deg når dem ikke gjlr sin egen jobb. Tror du er et ånn trygd-troll i beste helsetrøyealder, som har goood tid på å være sur på tilværelsen. Så det går utover andre. Overgangsalderen tilhører nok deg.

Så du vil heller høre på noen fantasihistorier enn å få et faktisk seriøst råd?

Det du går gjennom er starten av overgangsalderen. Jeg vet det fordi jeg har vært der selv og har fått hjelp slik at jeg kom meg gjennom den på en god måte. Jeg ville heller ikke innse det i starten, men en kollega tipset meg om at det nok var derfor slet med overveldende negativitet i en periode. Og selvfølgelig var ingenting min feil...😂 

• Liker 1
Skrevet

Så du vil heller høre på noen fantasihistorier enn å få et faktisk seriøst råd?

Det du går gjennom er starten av overgangsalderen. Jeg vet det fordi jeg har vært der selv og har fått hjelp slik at jeg kom meg gjennom den på en god måte. Jeg ville heller ikke innse det i starten, men en kollega tipset meg om at det nok var derfor slet med overveldende negativitet i en periode. Og selvfølgelig var ingenting min feil...😂 

Hei.

Nei jeg er seriøst alltid blid.

Men tenk med deg selv da, at kollegaer ikke er greie mot deg. Vender du bare det andre kinnet til og tenker det er greit? Sånn har dem holdt på snart 10 år så jeg skjønner igrunn at jeg har lang lunte. Har du en jobb der folk bare kan tråkke deg ned i dritten og du godtar det som overgangsalder for su blir sur? Da har du noe å jobbe med ass.. 😳

TS

Skrevet

Hei.

Nei jeg er seriøst alltid blid.

Men tenk med deg selv da, at kollegaer ikke er greie mot deg. Vender du bare det andre kinnet til og tenker det er greit? Sånn har dem holdt på snart 10 år så jeg skjønner igrunn at jeg har lang lunte. Har du en jobb der folk bare kan tråkke deg ned i dritten og du godtar det som overgangsalder for su blir sur? Da har du noe å jobbe med ass.. 😳

TS

Du, denne personen som skriver alt dette, er bare ute etter å trykke deg ned. Ignorer, ikke gidd å svare eller ta deg nær av det. Trenger ikke spå for å forstå det heller. Hun skriver hun har vært gjennom overgangsalderen og derfor kan gi råd. Vel, det har jeg også og jeg hadde ikke hennes problemer. Følelsene dine er dine og de er ekte. Ikke la prosjektere sine opplevelser over på deg  ❤️ 

Skrevet

Ok, kan spå deg:

Akkurat nå kommer ting til å bli bedre. Men etterhvert kommer det til å komme en tøff periode, og hvis du ikke takler den bra kommer øret ditt til å bli blått. Hvis du takler det bra kommer luktesansen din til å bli like god som en hund sin. 

Etter dette kommer mange i livet ditt til å bli til dyr, og hvis du ikke klarer å knekke forbannelsen kommer du til å bli en flue. Denne fluen kommer din sønn (som har blitt til en flue ) spise. 

For å unngå alt dette, gå og spør rakel rummelfiold om å bli assistenten hennes 

Bare hyggelig !

Anonymkode: 45f41...fb1

Skrevet

Du, denne personen som skriver alt dette, er bare ute etter å trykke deg ned. Ignorer, ikke gidd å svare eller ta deg nær av det. Trenger ikke spå for å forstå det heller. Hun skriver hun har vært gjennom overgangsalderen og derfor kan gi råd. Vel, det har jeg også og jeg hadde ikke hennes problemer. Følelsene dine er dine og de er ekte. Ikke la prosjektere sine opplevelser over på deg  ❤️ 

Ja det skjønner jeg.

Må være kjedelig å ha det sånn at en må svare dritt til foln i alle forumer.

Sånne finns over alt.

Takk for flotte oppmuntrende ord.

Det finnes fremdeles gode mennesker der ute. ❤️😊

TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei.

Bare å slenge frem kortstokken det.

Derfor det heter å spå. Man vet jo ikke om spådommen ender som man tror..men det får man se når året er omme.

TS

Man vet at det er bullshit. Men lek i vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...