Fighter83 Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 for å teste daten din eller få den til å smile, løse opp stemningen o.l? Fortell gjerne hva du liker å gjøre👏
Fighter83 Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2023 Jeg kan jo begynne: jeg pleier å sette med ved siden av, pleier å finne en "uskyldig" grunn til å ta litt på håret hans for å "rette" på noe o.l, stryke han over armen eller buksa for å liksom fjerne noe rusk o.l 😅 Gir som regel alltid en varm klem🤗 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Nei, folk er så ulike at det som faller i god jord hos noen, er noe andre misliker. Jeg hadde forøvrig blitt fly forbannet om en date laget seg anledninger til å ta på meg. Jeg gjennomskuer sånt enkelt og ville funnet det ukomfortabelt på alle måter. Anonymkode: e792f...995 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Hvis jeg liker han så tar jeg han på armen når vi går eller sitter, går eller sitter inntil han, kan ta hånden hans å leie, eller holde han rundt ryggen hvis vi sitter ved siden av hverandre. Sitter vi ovenfor hverandre over et bord så bruker jeg blikk mye og gir han komplimenter. At han har fint smil, pent hår, sier det rett ut hvis han gjør noe hyggelig eller forteller noe som viser at han har holde holdninger så sier jeg "jeg liker at du...". Føler jeg viser ganske tydelig at jeg syns godt om han. Det fysiske trenger ikke komme så tidlig som første date, men hvertfall etter noen dager og jeg begynner å like han Anonymkode: fec66...6ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå