AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Barn 1 av 2 fikk spysjuka i dag tidlig, og den er rett og slett mitt verste mareritt 🤮🤮🤮 Det var nærmest prosjektil-spying, og det har jeg aldri sett på henne før, som er 13.... Nå har det gått over i skikkelig sprutebæsj 😦 Sorry detaljene, men må bare syte og klage litt (mye), for under denne uforglemmelige opplevelsen på parkeringsplassen på Kiwi, måtte jeg holde håret til den stakkars, prosjektil-spyende datteren min, så det ikke falt ned i Kiwi-posen som jeg så heltemodig bykset til meg og trykte opp i fjeset hennes, samtidig som jeg glattet ut posefoldene med spy i, så ikke dette rant over og utover klærne hennes, mens jeg brakk meg som aldri før i hele mitt liv og unngikk så vidt å selv spy rett i hodet på henne 😳 Så med oppkast rennende nedover ene hånden, pluss i noen forkastelige dråper i ansiktet (jeg gjentar; PROSJEKTIL-SPYING i en pose..da får man ricochet effekt), gikk dødsommen tydelig opp for meg der og da: Jeg er smittet...... og nå bekreftes dette nettopp ytterligere, for det pågår i skrivende stund en motbydelig surklekonsert i magen, så jeg VET hvilken satans ondskap som venter meg, sannsynligvis allerede i natt....MEN JEG VIL IKKE 😭😭‼️ Det hele skal vel toppes med at yngstemann også blir blant de heldige utvalgte og spyr senga full i natt, og vræler og skriker etter den allerede traumatiserte mora som henger halvdau over doskåla på badet i underetasjen, mens hun i sitt stille kreperende sinn, kaster forbannelser hun lærte av Harry Potter, over den det psykopaten som fant opp mageviruset.... Just saying 🤷♀️ Enn du da; har du klart å unngå smitte når den nærmest har stirret deg rett i hvitøyet? Anonymkode: 79d27...443 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Du, det går over altså og er ikke dødelig. Anonymkode: 3bdaf...b06 5 2
TeamWP Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Åhhhh stakkars stakkars dere😭verste dette ja!! Masse god bedring! Jeg tør ikke skrive om all smitten jeg har unngått de siste to år med bhgbarn..det nevner vi ikke,kan slå tilbake... 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 All medfølelse!! Det er virkelig et helvete det der. Jeg blir alltid smitta, uansett hvor nøye jeg er. Sender deg varme tanker! Anonymkode: 6237c...541 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Sorry at jeg ler, men dette er både grusomt og gjenkjennelig. Du kommer til å overleve! Sender styrke! Om noen dager ser du lyset igjen! Anonymkode: ca660...e15 3
cleangal Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Unnskyld at jeg ler, men galgenhumor har du i hvert fall, og det kommer nok til å redde situasjonen. Ellers har du min dypeste medfølelse. Men jeg må nevne at da hele storfamilien hadde omgangssyke en jul for noen år siden, så var vi to som ikke ble smittet. Og det var vi to som vasket spy og hadde spyende unger på fanget halve natta. 3
Silva Pluvialis Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Barn 1 av 2 fikk spysjuka i dag tidlig, og den er rett og slett mitt verste mareritt 🤮🤮🤮 Det var nærmest prosjektil-spying, og det har jeg aldri sett på henne før, som er 13.... Nå har det gått over i skikkelig sprutebæsj 😦 Sorry detaljene, men må bare syte og klage litt (mye), for under denne uforglemmelige opplevelsen på parkeringsplassen på Kiwi, måtte jeg holde håret til den stakkars, prosjektil-spyende datteren min, så det ikke falt ned i Kiwi-posen som jeg så heltemodig bykset til meg og trykte opp i fjeset hennes, samtidig som jeg glattet ut posefoldene med spy i, så ikke dette rant over og utover klærne hennes, mens jeg brakk meg som aldri før i hele mitt liv og unngikk så vidt å selv spy rett i hodet på henne 😳 Så med oppkast rennende nedover ene hånden, pluss i noen forkastelige dråper i ansiktet (jeg gjentar; PROSJEKTIL-SPYING i en pose..da får man ricochet effekt), gikk dødsommen tydelig opp for meg der og da: Jeg er smittet...... og nå bekreftes dette nettopp ytterligere, for det pågår i skrivende stund en motbydelig surklekonsert i magen, så jeg VET hvilken satans ondskap som venter meg, sannsynligvis allerede i natt....MEN JEG VIL IKKE 😭😭‼️ Det hele skal vel toppes med at yngstemann også blir blant de heldige utvalgte og spyr senga full i natt, og vræler og skriker etter den allerede traumatiserte mora som henger halvdau over doskåla på badet i underetasjen, mens hun i sitt stille kreperende sinn, kaster forbannelser hun lærte av Harry Potter, over den det psykopaten som fant opp mageviruset.... Just saying 🤷♀️ Enn du da; har du klart å unngå smitte når den nærmest har stirret deg rett i hvitøyet? Anonymkode: 79d27...443 Du er ikke traumatisert fordi barnet ditt og deg selv har fått spysyken. Omgangssyken er noe dritt, men slutt å misbruke ordet traume. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 Haha, jeg kjenner igjen den. Belag deg på mange flere hendelser av den sorten som flerbarnsmor. Har tre selv og det har vært mange runder med hele familien på knærne og sloss om plass på badene. Det går heldigvis over etter ikke så alt for lang tid. Men slik er det og det vil skje igjen. Hang in there Anonymkode: 37745...0bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du, det går over altså og er ikke dødelig. Anonymkode: 3bdaf...b06 Du, det var bra. Anonymkode: e7ef1...e11
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Du er ikke traumatisert fordi barnet ditt og deg selv har fått spysyken. Omgangssyken er noe dritt, men slutt å misbruke ordet traume. Hun misbrukte det ikke, hun parodierer, hun harselerer med seg selv og sin situasjon. Alle som leser skjønner at dette ikke er et traume, og at hun heller ikke mener at det er det. Det er forskjell når folk bruker humor, og som i en annen tråd her noen skrev i fullt alvor at de skrek som en "psykiatrisk pasient". Jeg tenker i alle fall at det er en forskjell. Hvis man vil stå i mot stigmatisering så tenker jeg det er bedre å ta et oppgjør med de som i fullt alvor bruker slike betegnelser på bagateller enn de som åpenbart tuller. Anonymkode: f3608...7e3 10 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 Synes synd på deg ❤️ Mitt beste tips: pust og syns synd på deg selv. Og hvis du har en annen voksen der betal de for å tørke barnas spy 😆 Anonymkode: f3608...7e3 2
Gjest CatPerson123 Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 Lykke til, det er virkelig den verste sykdommen. Et helvete, spesielt med barna i tillegg. God bedring, håper dere alle blir friske snart !
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 God bedring! Virkelig det verste.. Anonymkode: be463...a79 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 Er ikke smittet enda, men sitter våken med en 2 åring som har spydd 7 ganger siste 2 timene. Nesten godt å se at vi er flere i samme båt🤣😭 regner med det snart er min tur. Anonymkode: 008e5...559
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 Du har min dypeste medfølelse. Med det sagt, så har jeg faktisk aldri blitt smittet når ungene har hatt det, men det har kommet hjemme, så jeg har hatt spykittet klart, lange oppvaskhansker, et håndkle knytt godt rundt munn og nese😆 og vasket gulv, rubbel og bitt med klor 🙈 Anonymkode: dd349...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 Dette der er helt grusomt! I januar kom jeg meg helskinna gjennom ei go uke der jeg dag og natt løp mellom tre unger som spydde og dreit om kapp, UTEN å bli smitta selv! Kjente såvidt i noe surkling i magen, men det ble med det 🙌 God bedring til jenta, og lykke til til mamsen!💪 Anonymkode: 680ef...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 Tvillingsjel skrev (På 22.2.2023 den 23.55): Du er ikke traumatisert fordi barnet ditt og deg selv har fått spysyken. Omgangssyken er noe dritt, men slutt å misbruke ordet traume. Herregud... ha humor. Anonymkode: 73a42...043 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 Den verste sykdommen i verden er det ikke. En dag eller to så er en helt frisk igjen. Lær å kaste opp i toalettet eller i en bøtte så slipper du unna mye vasking. Og sist det var her i hus, ble ikke jeg smittet faktisk. Jeg har hatt det uendelig ofte opp igjennom. Anonymkode: cdffb...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #19 Skrevet 25. februar 2023 Unnskyld, jeg lo litt nå😆 Vi har akkurat hatt samme greia her, 5 åringen bokstavelig talt sprutet spy. Alt jeg hadde å hjelpe meg med i bilen var en halvtom popcornpose😳 Hjelpes, var spy overalt i et døgn🤮 Men enda jeg også hadde spy all over slapp jeg unna denne gangen🥳 Så det går ann å slippe unna😅 Stor medfølelse sendes, jeg tar selv både covid å forkjølelse framfor spysyke😅 Anonymkode: 51dc0...46d 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #20 Skrevet 25. februar 2023 Drama Queen trodde det vår AIDS Anonymkode: 1bab6...21a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå