Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 25. desember 2005 #1 Skrevet 25. desember 2005 Det finnes sikkert ikke noe statistikk på området, men jeg har inntrykk av at de fleste, både menn og kvinner, utfører oralsex som en del av "pakken" Og jeg regner med at dette er jevnt fordelt mellom kjønnene. Men sånn akkurat i settingen ONS, er det da også vanlig da? Eller har de fleste noen sperrer med en ukjent? Med noen få erfaringer som mann har jeg opplevd alle varianter av "innsats" fra begge parter. Erfaringene til kjæresten min er litt anderledes. Hun har hatt mange ONS og suget de fleste, men kan ikke huske at noen har prøvd å slikke henne!! Jeg trodde at menn var like tilbøyelige til å slikke (eller ønske/prøve seg) som kvinner til å suge mannen på et ONS! Sånn er i hver fall min logikk og erfaring.Hva er dine inntrykk? (Bakgrunnen for innlegget er bare det at jeg finner hennes erfaringer litt ulogiske og lite forståelige)
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Det er vel ingen logisk grunn til at menn ikke vil prøve å gjører dette mot kvinner som omvendt. Noen kvinner prøver også å skyve deg vekk. Enkelte liker det ikke, men andre bare er genert. Om en dame suger meg på et ONS, damen er tiltrekkende og velstelt, ja da vil i hvertfall jeg prøve å gjøre gjengjeld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå