AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Jeg kjenner ei dame på 50 år som bytter partner regelmessig. Videre så flytter hun regelmessig. Hun har 2 voksne barn og 1 sønn som fyller 18 år i løpet av 2023. Den yngste sønnen har hatt svært mange stefedre å forholde seg til og han har bodd svært mange ulike plasser. Han sliter psykisk på grunn av ustabile familieforhold og hyppig flytting. Det som også skaper oppmerksomhet er at hun dama forventer å bli påspandert nye klær, kostbare ferieturer, dyre restaurantbesøk og eksklusivt interiør. Hun legger ofte ut bilder bilder på Facebook, hvor hun skryter av livet sitt og alle mannfolka som hun har et romantisk forhold til. Hun har bestandig oppført seg sånn mot de hun har vært sammen med. Er dette en god rollemodell for hennes tre barn? Jeg synes det er veldig spesielt at hun lever et sånt liv. Det er også veldig uheldig for hennes tre barn, særlig for den yngste sønnen. Barnevernet har dessverre ikke grepet inn. Anonymkode: a24e3...524 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Du er ikke noen god rollemodell du heller som sitter og baksnakker henne på nett. Hva vil du oppnå? Føle deg bedre enn henne? Gi gutten på 18 støtte? Hvis det er sistnevnte finnes det bedre måter å gjøre det på. Anonymkode: 5d981...c7b 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Du er ikke noen god rollemodell du heller som sitter og baksnakker henne på nett. Hva vil du oppnå? Føle deg bedre enn henne? Gi gutten på 18 støtte? Hvis det er sistnevnte finnes det bedre måter å gjøre det på. Anonymkode: 5d981...c7b Jeg har støtta han gjennom flere år, så jeg vet godt hvordan han har det. Hun er tante til flere av mine søskenbarn, men jeg og hun er ikke i slekt. Jeg bare lurer på hva folk tenker om ei dame som bytter partner ofte. Det har jeg lov til. Anonymkode: a24e3...524 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Jeg synes ikke det er noe særlig til rollemodell nei, og dessuten ganske stor risiko for barn å stadig ha nye mannfolk i livet. Det er ikke alle mennesker som er bra. Min sønn hadde 6 ulike "bestefedre" sine første leveår, for farmor var slik, og det hjalp overhodet ikke å be om at hun ikke presenterte hver eneste for gutten, eller i det minste ikke kalte dem bestefar. Heldigvis slo hun seg til ro da gutten var 6 år. Var redd det skulle bli en til to nye bestefedre hvert år hele livet hans. Anonymkode: 3191f...80d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Det er hennes kropp og hennes sexliv og hvor ofte hun bytter partner og har sex med forskjellige tenker jeg er helt fulstendig opp til hun og jeg er ikke en av de som stempler andre kvinner for horer og Gud vet hva bare pga de har forskjellige partnere, det får være opp til hver enkelt. Men at denne gutten får forskjellige menn å forholde seg til og at hun tydeligvis presenterer disse mennene for sønnen er nok mindre heldig for dette barnet sin del. Men du vet nok at du kommer til å få en hel haug av svar som dømmer denne damen nord og ned og det virker som at det er det du håper på med fremstillingen din her. Anonymkode: 3fa6c...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Hun har bare voksne barn, hvorfor mener du da at dette er noe Barnevernet burde grepet inn i? Hun har ingen barn, de er alle voksne, dette er på ingen måte en sak for BV. Det er heller ikke omsorgssvikt å ha mange partnere og en voksen sønn som synes det er ubehagelig kan faktisk velge å flytte. Jeg tenker mer om din baksnakking enn om hennes partnervalg, jeg synes det er skikkelig stygt gjort og definitivt ikke et godt forbilde for dine barn. Hun er voksen, har voksne barn og kan gjøre akkurat som hun vil. Jeg håper hun koser seg med all oppmerksomheten og ikke begrenser livet sitt på grunn av sladrekjerringer som deg. Anonymkode: fd625...212 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Dette kan være en kvinne med narsissistisk personlighetsforstyrrelser. Rødt flagg er mye drama og hyppig partnerbytte. Stakkars sønnen som har levd med ustabile relasjoner. Han er nok ødelagt følelsesmeseig og kan ha arvet mors uheldige personlighet. Da blir det ikke et godt liv for ham... Anonymkode: fa2ef...4a3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette kan være en kvinne med narsissistisk personlighetsforstyrrelser. Rødt flagg er mye drama og hyppig partnerbytte. Stakkars sønnen som har levd med ustabile relasjoner. Han er nok ødelagt følelsesmeseig og kan ha arvet mors uheldige personlighet. Da blir det ikke et godt liv for ham... Anonymkode: fa2ef...4a3 Viss det ikke skal mere til før sensitive snøflak å bli ødelagt så er det ikke rart vi har en generasjon som får diagnoser bare de faller å slår seg. Anonymkode: 3fa6c...2b8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 Lavverdi-kvinner vil gjøre lavverdi-ting. Det er ikke noe du har noe med, eller kan forandre på. Anonymkode: 35cce...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå