Gå til innhold

Ville du beholdt en som tydelig ikke vil gifte seg med deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det så viktig å gifte seg? Man trenger da ikke blande staten inn i forholdet for å ha ett bra forholdt

Anonymkode: 5f00c...2a7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/23/2023 at 3:49 PM, AnonymBruker said:

Kanskje han ønsker seg barn?

Anonymkode: 44344...943

Vi forsøkte et forsøk å få barn sammen med ivf. Vi lykkes ikke. Det var han som ønsket å ikke prøve mer. Jeg har barn fra tidligere forhold, men ville ikke frata han å få barn. 

Anonymkode: 17f4b...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/23/2023 at 3:47 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så viktig å gifte seg? Man trenger da ikke blande staten inn i forholdet for å ha ett bra forholdt

Anonymkode: 5f00c...2a7

Det trenger man ikke. Det er mulig pga arv osv.  Han vil nok at familien sin skal arve han. Jeg trodde det var papirer på dette med arv.  Og jeg vil jo selvfølgelig at barna mine skal arve meg. Men dersom det er sånne regler rundt det  så er det jo best for oss å ikke gifte oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg og min samboer har vært sammen i 8 år, ingen planer om å gifte oss og tror heller aldri vi kommer til å gjøre det. Rett og slett fordi vi ikke ønsker å ha et bryllup. Bryllup er koselig å være gjest i, men å være hovedpersonen står vi begge over. 

Kan det være han ikke ønsker selve bryllupet og det ikke har noe med deg å gjøre? 

Anonymkode: 10907...793

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og min samboer har vært sammen i 8 år, ingen planer om å gifte oss og tror heller aldri vi kommer til å gjøre det. Rett og slett fordi vi ikke ønsker å ha et bryllup. Bryllup er koselig å være gjest i, men å være hovedpersonen står vi begge over. 

Kan det være han ikke ønsker selve bryllupet og det ikke har noe med deg å gjøre? 

Vanskelig å si. Han sier at det er pga at jeg har en gjeld på 80 000 kr som han ikke vil ha på seg om jeg foreks døde. 

Det som sårer er at han vil gravlegges i samme grav som moren og faren.  Men er man dø så er man dø, tenker jeg.

Jeg får prøve å tenke fordeler med å ikke være gift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 19.00):

Man trenger da ikke bryllup for å gifte seg?

Anonymkode: 35303...abb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...