AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Vi skal på kino snart og han sier han er så glad jeg blir med så han får sett denne filmen (cocaine bear), fordi han har hatt lyst å se den men ikke ville se den alene og derfor er det bra jeg blir med. Det var han som ba meg med, han ba meg via tinder. Skjønte da han bare er ute etter en venninne og det er ok for meg da jeg kunne trengt litt venner av motsatt kjønn også, men jeg har ikke erfaring med slike vennedater med menn, kun vanlig date. Så hvordan fungerer en platonisk vennedate med motsatt kjønn man ikke har møtt før? Oppfører jeg meg bare som jeg ville gjort med venninner? Er litt usikker og trenger utspill 😊 Anonymkode: 31edc...507
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Han vil nok ikke bli venner men siden det er tinder håper han å få pule etterpå. Han kommer garantert til å spørre om du vil bli med han hjem etterpå og innbiller seg at 1,5 time i stillhet foran en skjerm er eneste innsatsen som trengs. Jeg hadde takket nei til daten Anonymkode: 3afee...ae7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han vil nok ikke bli venner men siden det er tinder håper han å få pule etterpå. Han kommer garantert til å spørre om du vil bli med han hjem etterpå og innbiller seg at 1,5 time i stillhet foran en skjerm er eneste innsatsen som trengs. Jeg hadde takket nei til daten Anonymkode: 3afee...ae7 Virkelig? 😬 huff. Han har skrevet så mye om denne filmen og flere ganger gitt uttrykk for at han kun vil møte meg for å slippe å se den alene. Tolker ingenting seksuelt ut av det overhode, men rent vennskapelig. Min erfaring med menn som ønsker sex er at de vil hjem til meg litt utpå og lovebomber? Anonymkode: 31edc...507
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Jeg begynte egentlig å se for meg litt sånn gay friend opplegg selv om han sikkert er hetero, og syns det virket hyggelig Anonymkode: 31edc...507
svartkatt Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Trenger han støttekontakt? Seriøst. Hadde bare oppført meg som ellers.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 4 minutter siden, svartkatt said: Trenger han støttekontakt? Seriøst. Hadde bare oppført meg som ellers. Han har linket insta til profilen og er en drøss av kamerater der. Tenkte de kanskje syns kino var kjedelig og at han derfor har ønsket det med en venninne. Veldig merkelig og ikke noe jeg har opplevd før, men får bare oppføre meg som ellers ja 😄 Hadde glatt avvist hadde det ikke vært for at jeg syns det virker interessant med en guttevenn, har bare nære venninner Anonymkode: 31edc...507
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han vil nok ikke bli venner men siden det er tinder håper han å få pule etterpå. Han kommer garantert til å spørre om du vil bli med han hjem etterpå og innbiller seg at 1,5 time i stillhet foran en skjerm er eneste innsatsen som trengs. Jeg hadde takket nei til daten Anonymkode: 3afee...ae7 Det er da TS sier nei takk, og begge drar hjem til sitt. Hun har selvsagt ingen forpliktelse til å bli med noen hjem, selv om det kanskje ligger i kortene for hans del. Tviler egentlig på at han kun er ute etter et vennskap når TS forteller at han har masse kamerater. Hvis han er av den innpåslitne typen som har vanskelig for å godta et nei, bør TS alliere seg med en venninne. Anonymkode: f34ec...dd6
Sunshade83 Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 Det kommer til å gå helt fint😊 Jeg har sett på film og hatt andre aktiviteter med de som har blitt venner fra Tinder. Kos deg med filmen og oppfør deg som du ville med enhver kompis eller venninne. Tinder må ikke på død og liv være kun for dating og sex! Du kan fint finne venner der inne også 😊 2
exictence Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 Jeg tror han bare vil forsikre deg om at du ikke trenger å bekymre deg for at han bare er ute etter sex. Derfor han sier det med å ta deg med som en venn. Dette kan bli veldig hyggelig, Ts. Lykke til Han er nok interessert i deg siden han ber deg med, men vil vise at han er ordentlig og at dere kan bli kjent først, kanskje det forblir med det, eller dere har lyst til å treffes igjen. Vær deg selv. Vær en god venn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå