Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å lage en tinderprofil for første gang. Jeg har vært i et langt usunt forhold som tok slutt for noen år siden. Har nå begynt å tenke på å ihvertfall starte med en datingapp. Har skjønt at bioen er viktig. Så hva skal man skrive i bioen? Noen som vil komme med noen eksempler? Tusen takk på forhånd! Kjenner dette er litt skummelt/uvant🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha noe seriøst skriv det. Har du barn, antall og alder. Ellers vet jeg ikke.. kanskje noen interesser eller hva du vil når man treffes. 

• Liker 1
Skrevet

Skriv et par setninger om deg og hva du søker, ikke utlever for mye, la de bli nysgjerrige

Anonymkode: 1e623...7db

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skriv et par setninger om deg og hva du søker, ikke utlever for mye, la de bli nysgjerrige

Dette. Da jeg hadde datingapp, så hadde jeg bare kortfattet hvem jeg var, og hva jeg søkte (uten at det ble for alvorlig). 

Men jeg hadde noe ala 'jobber som *yrke*, og er glad i *fritidssysler*.

Mulig jeg en periode også hadde en setning ala 'Interessert i nye bekjentskaper som kan føre til noe seriøst', men mesteparten av sorteringen måtte jeg likevel ta etter match. Prøvde å avklare ganske raskt hva den andre var ute etter. 

Anonymkode: 24f99...e46

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du er ute etter ONS, så er dette superformelen. Du er garantert å få masse likes fra menn som er ute etter litt enkel moro.  👍   (Bare ikke start en tråd på KG etterpå for å spørre om hvorfor menn bare er ute etter sex med deg).   

Det er flere tråder av typen "hva skal jeg skrive i profilen" her og ganske gjennomgående svarer menn som er ute etter noe seriøst at damer uten profiltekst eller veldig kort og innholdsløs tekst blir sveipet venstre med en gang.  Menn som er ute etter tilfeldig sex og korte affærer leser ikke teksten men bare ser på bildene.

Anonymkode: 23cb2...05a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du er ute etter ONS, så er dette superformelen. Du er garantert å få masse likes fra menn som er ute etter litt enkel moro.  👍   (Bare ikke start en tråd på KG etterpå for å spørre om hvorfor menn bare er ute etter sex med deg).   

Det er flere tråder av typen "hva skal jeg skrive i profilen" her og ganske gjennomgående svarer menn som er ute etter noe seriøst at damer uten profiltekst eller veldig kort og innholdsløs tekst blir sveipet venstre med en gang.  Menn som er ute etter tilfeldig sex og korte affærer leser ikke teksten men bare ser på bildene.

Anonymkode: 23cb2...05a

Synd, hadde ikke skrevet langt om jeg var på tinder. Kanskje bare to ord, utrolig seriøs.

Da må man nesten bruke bilder til å formidle budskapet til de useriøse. Kanskje skrive seriøs på et speil om man tar speil selfie, klippe om sånne live, laugh, love klistremerker å klistre på veggen i bakgrunnen, med steiner i sanden om man har dristige strand bilder, på hvert eneste bilde muligens, for å være sikker. Å hvis man får match da, så må avslå de som sviper høyre, som red flag for dårlig dømmekraft 

Skrevet
Rosakatt skrev (4 timer siden):

Synd, hadde ikke skrevet langt om jeg var på tinder. Kanskje bare to ord, utrolig seriøs.

Da må man nesten bruke bilder til å formidle budskapet til de useriøse. Kanskje skrive seriøs på et speil om man tar speil selfie, klippe om sånne live, laugh, love klistremerker å klistre på veggen i bakgrunnen, med steiner i sanden om man har dristige strand bilder, på hvert eneste bilde muligens, for å være sikker. Å hvis man får match da, så må avslå de som sviper høyre, som red flag for dårlig dømmekraft 

Jeg hadde skrevet at jeg ser etter noe seriøst. Menn som ikke røyker, snuser og drikker for mye fordi det er veldig viktig for meg. Har det på en annen app men pussig nok er det bare røykere jeg får likes av... fuckings lei at de ikke kan lese profilen min så tviler på det spiller noen rolle hva du skriver.. de tar sjansen uansett. 

Anonymkode: 187a4...b4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg hadde skrevet at jeg ser etter noe seriøst. Menn som ikke røyker, snuser og drikker for mye fordi det er veldig viktig for meg. Har det på en annen app men pussig nok er det bare røykere jeg får likes av... fuckings lei at de ikke kan lese profilen min så tviler på det spiller noen rolle hva du skriver.. de tar sjansen uansett. 

Anonymkode: 187a4...b4b

Huff 😔 De framstår så tankeløse

Kanskje man burde skrive: Jeg er en farlig person og har stålet 300 000 kr tilsammen fra menn jeg har datet, å se om de fortsatt liker 😂 

Krysser fingrene for at du finner drømmemannen 😊🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...