Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen (separert 9 mnd) har bestemt oss for å snakke om å ikke skilles likevel. Vi har rolige samtaler og det er mye grums vi må ta tak i. Foreløpig tenner han meg ikke. Jeg savner ham, savner nærhet og kos men ikke sexen enda. Normalt? Kan vi få det tilbake? Hvordan…?

Anonymkode: b64b2...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv som om dere aldri har vært sammen før.. med kos og kjærtegn.. ta det rolig. Vet ikke om det nytter, men det er vel bare en måte å finne ut på.. Ikke tenk at det må bli sex. 

Skrevet

Går ikke. 

Anonymkode: 495fa...a09

• Liker 1
Skrevet

Spørs. Er der selv. Klarer ikke å ha lyst på han. 

Anonymkode: 17a6b...0bb

Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og eksen (separert 9 mnd) har bestemt oss for å snakke om å ikke skilles likevel. Vi har rolige samtaler og det er mye grums vi må ta tak i. Foreløpig tenner han meg ikke. Jeg savner ham, savner nærhet og kos men ikke sexen enda. Normalt? Kan vi få det tilbake? Hvordan…?

Anonymkode: b64b2...fa8

Det vil du jo finne ut ettersom dere kanskje gradvis tar opp forholdet igjen. Hvis det var en litt "brutalt" brudd med vonder ord etc, kan det nok ta litt tid å få ut grumset og få lysten tilbake. Tror egentlig bare du kan svare på om det i det hele tatt er mulig, du vet hvordan dere har hatt det, du vet om dere har hatt det bra og om du tidligere virkelig har hatt lyst og om den i det hele tatt kan komme igjen.

Det må jo være følelser igjen for din del siden dere prater om å starte opp igjen, da har du jo noe å bygge på.

Endret av Useless
Skrevet

Hvordan var sexlivet deres før dere gikk fra hverandre? Var det bra? Var det sextvang? Pliktsex? Utroskap?

Anonymkode: 6e7dc...d0a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...