Gå til innhold

Daten tok med ei fremmed dame til middagsbordet. Kjennes ikke greit ut, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann et par måneders tid, vi er eksklusive, går vel mot et forhold, men dette skurrer
En fredagskveld gikk vi ut for å spise. Vi hadde akkurat fått middagen på bordet, da han bestemte seg for å gå i baren og kjøpe noe. Han ble vekke lenge. Jeg synes det var rart, da det umulig var kø i baren, men ventet tålmodig på han. Når han kommer tilbake har han med seg ei dame, som han da har brukt over 20 minutter på å snakke med. Hun er full og veldig interessert i å snakke med han. Han introduserer meg til henne, og snakker i herdig videre med henne. Middagen er for lengst kald. 
Jeg synes dette viser mangel på respekt. Først at han lot meg vente så lenge og middagen ble kald. For det andre at han tar med en fremmed person for å speile seg i oppmerksomhet når vi er ute på middag. Ikke fordi jeg følte henne som en trussel, eller er sjalu, men fordi oppførselen er upassende på en date. Hva tenker dere?
Mannen er 46 år og var helt edru.

Anonymkode: fa6db...db1

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du går ut av det forholdet der. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde nok ikke fortsatt datingen med ham. Mulig jeg hadde gått innom baren og forkynt min avgang.

Anonymkode: 22e56...b05

Problemet for meg er også at han ikke ser at det var respektløst og upassende. Har prøvd å forklare han det, men han ser det ikke. Alle kan gjøre en glipp, men det at han ikke kan se det fra min side gjør at jeg ikke vet om jeg kan fortsette med han.
TS

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet for meg er også at han ikke ser at det var respektløst og upassende. Har prøvd å forklare han det, men han ser det ikke. Alle kan gjøre en glipp, men det at han ikke kan se det fra min side gjør at jeg ikke vet om jeg kan fortsette med han.
TS

Så klart alle kan gjøre en glipp, men det der var veldig spesielt av han! Han der hadde ikke jeg fortsatte med..

Anonymkode: e1f9d...5ac

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Den var drøøøøøy! 😳 Det hadde vært over og ut for min del.

Anonymkode: 23de6...4cc

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Helt uakseptabel handling. Dumpegrunn i seg selv, det at han ikke ser problemet gjør det hele bare verre. Enten har han sosial IQ som skostørrelsen sin, eller så er han en person som ikke innrømmer feil. Utrolig respektløst.

Hvis det er gangbar oppførsel på date skulle jeg like å se hvordan han oppfører seg når du ikke er der. Vær glad han viste hvem han er såpass tidlig i forholdet.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg ikke bare tenker, men forstår ut av hva du skriver, at han fremdeles søker. Så du er nok ikke i et forhold og du burde heller ikke ønske et forhold med denne mannen. Gå videre. ❤️

Anonymkode: 4dc6f...0de

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Huff, det er jo håp for alle, men er man 46 år og ikke innser at dette er på bærtur sosialt så ja, jeg hadde ikke tatt jobben med kurs i sosial kutyme 101. 

Anonymkode: ae444...211

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
2 minutter siden, Blueturtle said:

Helt uakseptabel handling. Dumpegrunn i seg selv, det at han ikke ser problemet gjør det hele bare verre. Enten har han sosial IQ som skostørrelsen sin, eller så er han en person som ikke innrømmer feil. Utrolig respektløst.

Hvis det er gangbar oppførsel på date skulle jeg like å se hvordan han oppfører seg når du ikke er der. Vær glad han viste hvem han er såpass tidlig i forholdet.

Stemmer, han har ikke så høy sosial intelligens. Ellers er han lydhør og innrømmer feil, men ikke dette.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dumpe. Trenger ikke tenke engang. 😜

Anonymkode: a6522...7ef

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg ikke bare tenker, men forstår ut av hva du skriver, at han fremdeles søker. Så du er nok ikke i et forhold og du burde heller ikke ønske et forhold med denne mannen. Gå videre. ❤️

Det er han som vil i forhold, meg som er bremsen. Også han som vil være sammen hele tiden, tar initiativ, introdusert meg for kollegaer og venner så det er litt rart. 
TS

Skrevet (endret)

Dette bør være en dealbreaker. 

Fyren eier jo ikke sosial kutyme, og behandlet deg veldig respektløs. 

Er det ikke typisk at slike fjols mesker seg med damer. Han burde vært evig ufrivillig singel! 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er han som vil i forhold, meg som er bremsen. Også han som vil være sammen hele tiden, tar initiativ, introdusert meg for kollegaer og venner så det er litt rart. 
TS

Prøvde vel markere seg litt da og vise deg deg hvem som er sjefen..

Du skulle bare gått fra middagen og gitt den kalde maten til nyervervelsen. 

Anonymkode: 1658c...c7e

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Hadde selvsagt spist maten mens den enda var varm, også gått etterpå. Så hadde han bare fått sittet der med den andre kvinnen. Får jo være måte på hva man skal finne seg i. 

Anonymkode: b6927...94a

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

Prøvde vel markere seg litt da og vise deg deg hvem som er sjefen..

Du skulle bare gått fra middagen og gitt den kalde maten til nyervervelsen. 

Anonymkode: 1658c...c7e

Ja, jeg har tenkt på det, om han var stolt over oppmerksomheten og ville vise seg. Siden jeg ofte blir sjekket opp, noe han har kommentert på. Men jeg avviser jo andre menn. 
TS

Skrevet
4 minutter siden, Bombasi said:

Dette bør være en dealbreaker. 

Fyren eier jo ikke sosial kutyme, og behandlet deg veldig respektløs. 

Er det ikke typisk at slike fjols mesker seg med damer. Han burde vært evig ufrivillig singel! 

Helt riktig. Han sliter noe med sosial kutyme, dette har jeg merket i flere sammenhenger. Spørsmålet er om han vet hvor utrohetsgrensen går.
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS

Ville han virkelig være i et forhold med deg, ville han ikke gjort det han gjorde, uansett hvor mye han har vært på. Det må du vel innse håper jeg ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt riktig. Han sliter noe med sosial kutyme, dette har jeg merket i flere sammenhenger. Spørsmålet er om han vet hvor utrohetsgrensen går.
TS

Da er det definitivt ikke noe å lure på hva du skal gjøre med dette, hvis du enda lurer på det. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Ville han virkelig være i et forhold med deg, ville han ikke gjort det han gjorde, uansett hvor mye han har vært på. Det må du vel innse håper jeg ❤️

Skjønner hva du tenker. Men jeg tror ikke spørsmålet er om han vil være i et forhold med meg, heller omvendt.  Jeg er aldri i tvil om hva han vil. Han gjør ellers alt han kan for at jeg har det godt. Men det at han ikke forstår gjør mg usikker, sammen med episoden i seg selv
TS

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...