AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Kjæresten min er snill som dagen er lang. Når jeg kommer fra seinvakt på jobb, står det ofte en kald øl i kjøleskapet eller sjokolade. Han øvelseskjørte med meg i laaang tid før jeg fikk lappen osv.. men han er så utrolig lite effektiv i praktiske situasjoner. Svogeren min og søstren min kjøpte hytte og er allerede i gang med å male hytta ferdig allerede etter to dager, han bygger og snekrer, lager nydelig middag og kjører på. Multitasking og overskudd. Mens samboeren min har aldri energi, alt er stressende, prokastinering, distrahering, tar ikke stilling til ting fordi han er så sliten, alt må vurderes og utredes. Han oppfører seg som en 80 år gammel pensjonist der livsgnisten er på vei hjem. Å sette opp en hylle eller kjøpe sofa kan ta et halvt år og hvis jeg tar initiativ blir han stresset også.Det er som sagt ikke det at han er ikke er snill. Lurer bare på om andre har det sånn? Eller er det bare meg? Anonymkode: 401f3...4ad
Hjelpsom Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Har han bestandig vært sånn eller er det noe som har utviklet seg over tid? Spør siden jeg er en sånn person som selv kan bli tiltaksløs i lange perioder og så plutselig exploderer av lyst til å få ting gjort. 24 minutter siden, AnonymBruker said: Svogeren min og søstren min kjøpte hytte og er allerede i gang med å male hytta ferdig allerede etter to dager, han bygger og snekrer, lager nydelig middag og kjører på. Multitasking og overskudd. Tror ikke du på noen måte skal ta dette som normalen. Det finnes ikke så mange av denne typen mennesker.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Useless skrev (1 minutt siden): Har han bestandig vært sånn eller er det noe som har utviklet seg over tid? Spør siden jeg er en sånn person som selv kan bli tiltaksløs i lange perioder og så plutselig exploderer av lyst til å få ting gjort. Tror ikke du på noen måte skal ta dette som normalen. Det finnes ikke så mange av denne typen mennesker. Han har egentlig alltid vært sånn, med det har blitt verre med årene. Mangler liksom piffen eller energien til å fullføre prosjekt Anonymkode: 401f3...4ad
Gjest Abendstern Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Kan ikke du skru sammen hylla og ordne sofaen. Hvor vanskelig kan det være?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Høres ut som ADHD. Men hvis han alltid har vært sånn, så kommer han nok til å fortsette med det. Han ønsker nok ikke å være sånn, så det vil nok ikke hjelpe å be han slutte med å ha disse utfordringene. Anonymkode: 56506...d4e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Fungerer han bedre når det kommer til rutineoppgaver? Som å lage middag hver dag, vaske bad en gang i uka? Her har vi det i alle fall best når mannen tar alt av husvask og ting som gjøres helt likt og fast hver uke. Mens jeg følger opp ad-hoc oppgaver. Anonymkode: 17fdc...499 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå