Gå til innhold

Klarer ikke å gå slipp, hva er galt med meg ? Gjør forelskelse så blind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er så deprimert, jeg har mista tellingen på hvor mange ganger jeg har grått over han, bare idag var det 4 ganger, det er bare ikke verdt det, får bare vondt i hodet av å gråte og det blir bare ikke bedre av å gråte, føler meg bare hjelpeløs. Han er et dårlig menneske vil jeg si, fordi han bare bryr seg ikke om meg lenger, og det er jo greit, men måten han er med meg på er bare trist når han vet han fikk meg til å bli forelska i han, det er rart å gå fra å henge med noen 24/7 og hver dag til å bare bli ignorert av personen, han er super kald mot meg, hvorofr ? Aner ikke, jeg har gjort feil, men det har han også, ingen er perfekte og det jeg gjorde er ikke så stort å bli så ignorert for. Tror bare han hadde det gøy ved å spille på mine følelser, fordi det er som om jeg snakka med en annen person før, han er helt annerledes enn det jeg trodde han var og var. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det her, det går utover min selvtillit og mye annet, jeg vurderer å dra til therapy, men vet ikke hvor mye hjelp jeg kommer til å få, jeg er enda utrolig glad i han, og det gjør vondt, men han er giftig, utrolig dårlig for min mental helse, burde vel blitt kvitt han for lenge siden, men uhell skjer.

Anonymkode: beb50...8bb

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold ut ❤️

Anonymkode: 8c1b3...958

Skrevet (endret)

Klem til deg ❤️❤️❤️

Screenshot_20230214-114048_Lite.jpg

Screenshot_20230212-115606_Photos.jpg

Endret av Tradegy
Illustratør: Lisa Aisato ❤️
  • Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Jeg er så deprimert, jeg har mista tellingen på hvor mange ganger jeg har grått over han, bare idag var det 4 ganger, det er bare ikke verdt det, får bare vondt i hodet av å gråte og det blir bare ikke bedre av å gråte, føler meg bare hjelpeløs. Han er et dårlig menneske vil jeg si, fordi han bare bryr seg ikke om meg lenger, og det er jo greit, men måten han er med meg på er bare trist når han vet han fikk meg til å bli forelska i han, det er rart å gå fra å henge med noen 24/7 og hver dag til å bare bli ignorert av personen, han er super kald mot meg, hvorofr ? Aner ikke, jeg har gjort feil, men det har han også, ingen er perfekte og det jeg gjorde er ikke så stort å bli så ignorert for. Tror bare han hadde det gøy ved å spille på mine følelser, fordi det er som om jeg snakka med en annen person før, han er helt annerledes enn det jeg trodde han var og var. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det her, det går utover min selvtillit og mye annet, jeg vurderer å dra til therapy, men vet ikke hvor mye hjelp jeg kommer til å få, jeg er enda utrolig glad i han, og det gjør vondt, men han er giftig, utrolig dårlig for min mental helse, burde vel blitt kvitt han for lenge siden, men uhell skjer.

Anonymkode: beb50...8bb

Er litt vanskelig å forstå det der. Gikk du, gikk han, var dere lenge sammen? Hva har hendt?

Det er vondt å gå fra å være med en person 24/7 til å plutselig være alene å ensom og kanskje ikke ha noen venner eller lignende til støtte, men det går gradvis over. Du må bare gi det tid og la tanken om at å ha egentid egentlig ikke er så ille.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Useless skrev (30 minutter siden):

Er litt vanskelig å forstå det der. Gikk du, gikk han, var dere lenge sammen? Hva har hendt?

Det er vondt å gå fra å være med en person 24/7 til å plutselig være alene å ensom og kanskje ikke ha noen venner eller lignende til støtte, men det går gradvis over. Du må bare gi det tid og la tanken om at å ha egentid egentlig ikke er så ille.

to med.

Endret av Silmana
Skrevet

Ehmmm…. X? Høres mer ut som en trengsel for triste romantiske omgivelser

Anonymkode: 397e6...4b9

Skrevet

Jeg forstår hvor vondt det gjør akkurat nå, og ord kommer kanskje ikke til å hjelpe.. Men husk at det er han det er noe galt med, ikke deg. Nå vet du at han ikke er bra for deg, vær snill mot deg selv og la søpla ta seg selv ut. Bare husk å vær snill mot deg selv🙏

Skrevet

❤️ Gode, bedre ting venter ❤️ Går du tilbake vil det bare bli reprise.. husk ord er ord, det er handling som teller, varig handling, ikke bare øyeblikk eller noen få dager. Vi har alle vært der, det gjør vondt, men det går over og jeg vet det ikke hjelper å si det, men det gjør det uansett. Stor klem. Vær deg selv, ta vare på deg selv og behold dine grenser ❤️

Anonymkode: c3fc4...05c

Skrevet

Blokker han overalt, detox. En dag er han bare en fyr du hadde en greie med. Vær snill med deg selv i mellomtiden og gjør ting som gir deg glede og overskudd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...