AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Jeg vet det er rimelig dumt å spørre etter hjelp på et forum, men jeg vet bare ikke om jeg overdriver. Jeg vil ikke gå noen på nervene midt på kvelden/natten. Har fått skikkelig kvalme på fredagskveld og frysninger, trodde det var siden datteren min ble syk, hun hadde spysyken. Det gikk bedre utover kvelden, og fra lørdag-mandag følte jeg meg topp. Så begynte det igjen i går da jeg var i offentlig barnehage med minste jenta. jeg ble plutselig innmari trøtt og ville sove selv etter 8 timer med søvn. Hadde smerter i ryggen og armene og da jeg spiste to rundstykker ble jeg så kvalm at jeg trodde jeg skulle kaste opp. Jeg reiste hjem pga dette og sovnet på sofaen allerede fem minutter etter jeg har lagt meg der. Hadde en power nap og den hjalp lite. Smertene i venstre arm kommer og går og trøttheten er der hele dagen, og jeg tviler sterkt på det er mensen. Har aldri hatt det så ille og det skal egentlig være to uker før jeg får den. Jeg må og ærlig talt si at jeg er røyker (begynte med det etter egen min har behandlet meg brutalt både fysisk og psykisk.) Og jeg er selvfølgelig ikke stolt av det. Jeg har klart å minke forbruken betraktelig etter jeg fikk mye hjelp og omsorg, men målet for totalt røykeslutt er desverre ikke helt der enda. Har hatt samme problem i fjord på februar bare at jeg slet med ekstrem angst og panikk. (Jeg var ikke like trøtte da, har sovnet inn flere ganger i dag siden jeg ble så trøtt midt på dagen) Gikk ca. 5 ganger til legevakten og de fant aldri noe, og jeg sluttet med det siden jeg ble rett og slett flau av meg selv. Nå har jeg hatt det bra siden oktober, jeg fikk flytte, har det bedre økonomisk og jeg får mye hjelp og støtte fra min familie, psykolog og familievernet, så.hvorfor kommer dette så brått på igjen? Jeg får rett og slett angst igjen at det kan være hjerteinfarkt men jeg tørr ikke å si noe fordi jeg ville ikke gjøre meg så flau hos legevakten og mine nærmeste. Mine barn sover nå og angsten bygger seg mer og mer opp i og med at jeg rett og slett føler meg uvel. Anonymkode: 71a63...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Denne tråden gjorde meg helt kokko i hode Anonymkode: b263c...5e2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Huff du trenger nok noen å prate med og lære sunnere måter å håndtere angsten og stresset Anonymkode: c8515...ad9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Covid ? kjøp en test. Var grisesliten og kvalm da jeg hadde. Men hadde intens hodepine, feber da. Alikeveø, greit å sjekke. Noen får jo lette symptomer som du beskriver. Anonymkode: b3e60...54e
Maestro Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Er det vanlig røyk, eller noe attåt i du røyker? Den med noe attåt, gir jo psykiske lidelser. Og hvordan var hode og kroppen, før kvalme skjedde? Urolig, nervøs, stressa osv? Altså angst symptomer. Det kan man få så spenninger/angsttrykk, der tarmsystemet/nedi magen blir helt korka(oppkast og diaré) angst har ørten ansikter, og er man ekstra heldig, så får man hilse på alle de ansiktene. Ta deg en tur til legen. Er absolutt ikke noe og være flau av. Er mange måter og håndtere sånne ting på. Om det er mat/ikke spiser, nikotin, alkohol, piller, går masse tur, isolerer seg, håndarbeid, baker ja you name it. Tror legen har sett det meste. Få deg sjekka for og utelukke sykdom. ☺️ 1
_popcorn_ Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg