Gå til innhold

Kjæresten tilbydde min venninne at hun kunne feire bursdagen sin i han sitt hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vi er alle i 20 årene! 
 Han kjenner henne ikke så godt og møtt henne et par ganger når vi har hatt fester og vorsj hos han. Og nei tror ikke han har noe crush på henne. Hun er ikke felles venninne men min venninne

Fikk litt sånn mixed feeligs about this, på en måte synes jeg at det var snilt tenkt av han å tilby og på den andre siden synes jeg det er rart.. hvorfor han tilbyr sitt hus og gjør slike tjenester for mine venninner? At det var uaktuelt. Vi var på fest sammen når det skjedde da hun har snart bursdag og hun viste ikke hvordan hun skulle gjøre det da hun bor med sin mor. Og da mente kjæresten min at hun kunne feire den i han sitt hus, jeg skal nok la det gå denne gang men burde jeg ta det opp med han etter det at jeg synes det var litt rart av ham å tilby en sånn tjeneste?

Anonymkode: 1b323...449

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har et godt øye til henne

Anonymkode: 81a17...c75

• Liker 2
Skrevet

Ordentlig møkkamann! Tenk å stille med løsning til en person som har et problem... Kunne aldri vært sammen med noen som er så snille og vil hjelpe andre mennesker. 

Anonymkode: 438e7...991

• Liker 25
  • Nyttig 9
Skrevet

Altså hvis det er en felles venninne så ser jeg virkelig ikke problemet😅 

Anonymkode: 50b5f...0b2

• Liker 3
Skrevet

Han vil vel bare hjelpe og gi deg et godt inntrykk. Syns du burde si ifra nå. Ser virkelig ikke poenget med å la det gå for denne gang hvis du ikke liker det.

• Liker 2
Skrevet

Han føler nok for en fest han også, og du blir naturligvis en selvsagt gjest i dette. Det er ikke slemt å være hyggelig.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har et godt øye til henne

Anonymkode: 81a17...c75

Nei. Bare nei.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså hvis det er en felles venninne så ser jeg virkelig ikke problemet😅 

Anonymkode: 50b5f...0b2

Dette er min venninne han ikke har kjent så lenge og møtt en et par ganger😅

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (5 minutter siden):

Han vil vel bare hjelpe og gi deg et godt inntrykk. Syns du burde si ifra nå. Ser virkelig ikke poenget med å la det gå for denne gang hvis du ikke liker det.

Forstår det du sier vil bare ikke på en måte ødelegge nå som han har allerede sakt ja😕 

Skrevet

Hvorfor syns du det er rart og feil av han, det virker som du leter etter måter å tolke det negativt på? Hva med en positiv vinkling: han vil så gjerne imponere deg, være snill mot deg, være grei mot dine venninner slik at de både sier til deg og du tenker: «wow, så snill og raus han er! Han er et catch!» I tillegg vil han vise deg at han er positiv til dine venninner og omgås dem gjerne (noe han tydeligvis er), og han syns vel det blir gøy med en fest. Og han får «æren» av festen, uten å stresse med den. 
Eller han er supersosial, liker å holde fester og liker å møte nye mennesker. 

Anonymkode: 3cde6...6f4

• Liker 13
Skrevet

Det behøver ikke være noe suspekt i det. Kanskje han var i godt humør og ville være hjelpsom. Og som noen skrev over, ville imponere deg ved å være generøs. 

• Liker 1
Skrevet

Syns det var litt rart ja, men ikke et rødt flagg. Bare hyggelig. Tror jeg hadde satt mer pris på om han hadde sagt på tomannshånd at han tenkte han kunne foreslå det. Samtidig så synes jeg det er fint med menn som tar egne initiativ og ikke spør dama om alt mulig. 

Hva er det som gjør at du tar på vei? Spesifikt hva er det du reagerer sånn på? 

Hørte dette i en film eller serie, husker ikke hvilken, men at det var så rart med kvinner som klaget på at mannen aldri var mann, selvstendig og tok initiativ SAMTIDIG som de passet godt på å ta livet av alt av initiativ og maskulinitet. Høres ut som din situasjon. 

Anonymkode: 19d3c...eb0

Skrevet

Jeg kunne vert han. Hvis jeg ikke ser noe problem i å hjelpe andre så hvorfor ikke? Jeg hadde tenkt at festen skulle vi på uansett (forhåpentligvis), og når hun ikke har noen plass å være så hvorfor ikke hos meg? Du er jo der og det hadde aldri vert et tema hadde ikke du blitt med! Hadde du ikke blitt invitert så hadde jeg reagert ja 😅

Anonymkode: bb28a...dbe

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns ikke det er så rart jeg.. men så er dette vanlig blant mine venner og deres partnere 

Anonymkode: ad18b...63e

• Liker 1
Skrevet

Han tilbudte henne det på en fest der dere mest sannsynlig var småfulle og hadde det moro, det er ikke sikkert han hadde tilbudt henne det samme om han var edru 😁 Ha det i bakhodet. Han var allerede i festhumør og hadde lyst på mer fest. Jeg legger alltid masse rare planer etter en flaske vin som jeg ikke hadde lagt i edru tilstand 😄

Men hyggelig av han uansett, jeg hadde ikke sett noe problem i det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet. Bursdagsfesten ville jo dere begge uansett dratt til, men uten plass å holde festen på så hadde det ikke blitt noe av. Han følte seg vel hjelpsom, vennlig innstilt til noen han vet du er god venninne med, og hadde vel lyst på en fest selv. Man legger jo gjerne planer uten mye om og men når man drikker og er i godt humør.

Om du ikke tror at han har en crush på henne, så ser jeg ikke helt hvorfor du skulle ha noe problem med dette? 

Anonymkode: 92e2f...319

• Liker 1
Skrevet

Damned if you do, damned if you don't.

Hun hadde et problem, han løste det. Du prøver å finne vinklinger om han har andre tanker bak dette.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at han har vokst opp med en god familie som stiller opp for hverandre og andre mennesker. Så mye negative folk som er i Norge, så er det gjerne litt uvant. Her tror jeg rett og slett at du har funnet deg en veldig god og snill mann som kommer til å bli en fantastisk pappa en dag 😊

Anonymkode: 229c8...b92

Skrevet
Snok1 skrev (11 timer siden):

Han er snill.

Hjelpe å bære møbler eller bytte dekk er å være snill. Dette er noe annet. 

Anonymkode: 73c39...c42

Skrevet

Han er snill og generøs, flott kjæreste du har. 

Anonymkode: 83648...22b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...