AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Hei. I fjor fikk jeg et godt øye til en på samme studie som meg. Var helt tydelig at det var noe i luften, og etter mye om og men fikk vi etterhvert dratt på noen dates. Begge hadde er gjensidig ønske om å bli bedre kjent, men den gang ei. Etter at jeg sa at jeg ønsket å date seriøst og ikke var interessert i å tulle rundt, fikk jeg til svar at han ikke var ute etter det samme, men ønsket gjerne å være venner. takk men nei takk tenkte jeg, og ønsket han bare lykke til videre. Slettet han fra sosiale medier for min egen del. Så gikk vi et par uker der vi overså hverandre fullstendig, før han etterhvert kommer bort og slår av en prat, uten å nevne noe om det som har skjedd(?) selvom jeg prøver å holde samtalen relativt kort, er tonen og kjemien er akkurat som før, med mye humor og noe flørt tror jeg. merker at jeg ikke helt har klart å legge fra meg følelsene. hva er greia hans? Hva skal jeg gjøre? Jeg er som sagt ikke interessert i noe useriøst og er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til fremover Anonymkode: 4a12e...287
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Fortsett å holde avstand og se etter andre som er klar for noe fast. Han vil bare ha kontroll på deg, at han kan få deg om han vil. Eneste som vil få han til å endre mening er noen år på baken. Anonymkode: 222e8...625 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Hadde ikke gjort noe mer enn å være hyggelig og samtidig levd livet som før. Ting kan endre seg. Anonymkode: 21baf...016 3
ESFP Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Han har nok ingen romantiske følelser for deg. Hvis dere går på samme studie og derfor møtes jevnlig, har han sikkert holdt litt avstand en stund for å gi deg litt "space". Han er nok fremdeles interessert i å være venner eller date deg useriøst. Det er egentlig ikke så viktig hva som er greia hans. Det viktige er hva du selv gjør med det. Om du trenger å koble deg av følelsesmessig, så har du lov å fortelle ham at du ikke ønsker å ha noe med ham å gjøre. Hvis du håper å "overtale" ham til seriøs dating, kommer du med stor sannsynlighet til å ende opp skuffet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Greia hans er at han håper på å få det som han vil. Noe uforpliktende. Han kan godt late som han er mere på gli fordi han håper du vil la deg manipulere så han kan få sex, men han er like lite interessert i noe seriøst nå som før. Ikke gidd å gi han noe ny sjanse, du ender bare opp såret etter å ha blitt brukt som fuckfriend et halvt år og innbilt deg at han er glad i deg og kommer til å ville bli sammen til slutt, men når den tid kommer sier han det samme han sa i starten, at han er ikke ute etter det samme som deg. Anonymkode: 0408f...86a 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Greia hans er at han håper på å få det som han vil. Noe uforpliktende. Han kan godt late som han er mere på gli fordi han håper du vil la deg manipulere så han kan få sex, men han er like lite interessert i noe seriøst nå som før. Ikke gidd å gi han noe ny sjanse, du ender bare opp såret etter å ha blitt brukt som fuckfriend et halvt år og innbilt deg at han er glad i deg og kommer til å ville bli sammen til slutt, men når den tid kommer sier han det samme han sa i starten, at han er ikke ute etter det samme som deg. Anonymkode: 0408f...86a Dette Anonymkode: 222e8...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå