Gå til innhold

Hvor er det blitt av Synnøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det blitt av henne? Synnøve Finden sitron yoghurt? Er hun gått ut av produksjon? Hvilke butikker kan ha produktet mon tro? Innmari go yoghurt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok et riktig svar ved å sende de en epost å spørre dem. Se hjemmesiden for adresse. 

Anonymkode: 189ff...e13

• Nyttig 1
Skrevet

Eller spør i butikk om de kan ta den inn.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, Skal gjøre det.

Skrevet

Er det den gorumetyoghurten du mener? I så fall så jeg den i en butikk forrige uke. Tenkte på å kjøpe den, for har ikke smakt den enda, men så endte jeg opp med skyr sitronyoghurt istedenfor. Husker ikke hvilken butikk, men må ha vært Kiwi, bunnpris eller extra. 

Anonymkode: 25038...71b

Skrevet
Rødstrupa skrev (10 timer siden):

Hvor er det blitt av henne? Synnøve Finden sitron yoghurt? Er hun gått ut av produksjon? Hvilke butikker kan ha produktet mon tro? Innmari go yoghurt da..

Likte den så! Men borte tror jeg🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du får nok et riktig svar ved å sende de en epost å spørre dem. Se hjemmesiden for adresse. 

Skrive en tittel som faktisk sier noe som helst om hva som etterspørres kan også være til hjelp for å få svar... 

Men det er utgått produkt. 

Anonymkode: a2cfa...d74

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...