Arwen Skrevet 25. desember 2005 #1 Del Skrevet 25. desember 2005 Skal freshe opp et bad midlertidig mens vi venter på å få råd til å pusse det opp helt. Noen av flisene på den ene veggen er det bilder på, og de kunne jeg tenkt meg å male over med en kontrastfarge. Hvordan fungerer egentlig flisemaling? Er det holdbart? Blir det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 26. desember 2005 #2 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har malt kjøkkenfliser over vask med godt resultat, men det krever nøyaktighet. Jeg malte fugene i en gråfarge først, og malte flisene med egghvit etterpå, noen med mønster i plata, det ble bare stilig, vi kjøpte egen maling for dette i fargehandleren, visste ingenting om dette på forhånd, men fikk den hjelpen vi trengte der, husker ikke merke lenger desverre. Brukte maskeringstape først, men det ble klinete, endte med å bruke en spatel som linjal. Er i det minste verdt et forsøk om du allikevel vil gjøre noe. Tror holdbarheten er god, har flyttet derfra, så jeg kan desverre ikke legge ut bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå