Gå til innhold

Lar dere mannen klå på dere mens dere sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 1 år, men bor ikke sammen. Nå har han spurt om han får ta på meg mens jeg sover. Har sagt at jeg trenger betenkningstid.

Lar dere mannen ta på dere mens dere sover?

Anonymkode: c1aa8...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes jo veldig merkelig ut! Nei hadde aldri latt typen min gjøre det

Anonymkode: 00418...a02

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

For meg er det greit, men vi har vert sammen i mange år og jeg føler meg helt komfortabel og trygg på mannen min. Jeg synes det bare er deilig å våkne opp av at han stryker på meg.

Han vet det ikke er greit om jeg skal opp tidlig og trenger en god natts søvn, så det er mer en helg og ferie type greie i vårt forhold.

Anonymkode: 23f0b...f71

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei takk! Våknet en gang av at mannen var skikkelig klar for sex, jeg var drit trøtt og forvirret og bare spilte med så han fikk tømt seg, men i ettertid har jeg tenkt over det mange ganger og at det virkelig ikke var greit.

Anonymkode: 86411...6bf

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Klå på høres ikke ut som noe du liker..?

Ta på, beføle, stryke; Ja. Men det har stort sett vært jeg som gjør det, de fleste mannfolk sover mer og tyngre enn meg. 

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9075f...f39

• Liker 2
Skrevet

Kan du være litt mer spesifikk? "Ta på", som i form av stryking, kosing og nussing er helt ok. Koselig syns jeg. Men mener du seksuelle ting så virker det rart. Hadde selv vært ukomfortabel med det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Kommer an på hva som menes med klå på. Stryke på og gi en kos eller et lite kyss er helt greit, så lenge det ikke vekker den som sover. Å innlede til sex og vekke den som sover er ikke greit, i alle fall ikke i min verden. Jeg sover veldig lett og ønsker ikke å bli vekket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nå har han spurt om han får ta på meg mens jeg sover. 

Anonymkode: c1aa8...0d6

FY FAEN 🤮🤮🤮

Anonymkode: 9b0b6...97e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har alltid vært helt naturlig med alle jeg har delt seng med.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, og det tenner meg at han gjør det. 
Vi har vært sammen i over 15 år, så det at han ser på og beføler meg når han tar seg en runk er bare herlig! Noen ganger snur jeg meg bort i søvne, da lar han meg være. Andre ganger bryr jeg meg ikke eller så våkner jeg og vi har sex. Elsker å våkne opp våt med kuken hans mellom beina 🙉

Selvfølgelig ikke for alle, men jeg liker det. Fint av partneren din å spørre først, ellers er det rett og slett overgrep. Og hvis du sier ja, men kjenner at det er feil for deg, så har du din fulle rett til å trekke tilbake ditt samtykke 😊

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja her i huset er det greit, men han misbruker ikke akkurat at det er lov. Han får lov å «vekke» meg med litt klåing når han blir kåt, men skjønner selv at han ikke skal vekke meg før dagvakt osv. Egentlig bare en hyggelig greie, og jeg føler ikke at verken jeg eller «frynsegodet» blir utnyttet.. 

Anonymkode: 9cfa1...74d

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei takk! Våknet en gang av at mannen var skikkelig klar for sex, jeg var drit trøtt og forvirret og bare spilte med så han fikk tømt seg, men i ettertid har jeg tenkt over det mange ganger og at det virkelig ikke var greit.

Anonymkode: 86411...6bf

Er du noe mer enn en tømmestasjon?

Anonymkode: e23a2...00c

• Liker 2
Skrevet

Hva er å klå på?

Tenker ellers at dette er noe som du må kjenne på om du er komfortabel med. Mannen og jeg har en deal om at det er helt greit å vekke den andre med sex så lenge vi ikke skal tidlig opp, men vi har også vært sammen i veldig mange år og vet at den andre ikke trår over noen grense.

Veldig bra at han spør om samtykke og ikke bare gjør det 😊

• Liker 5
Skrevet

Mannen min kan kose med meg når jeg sover ja. Jeg er såpass vant til det at jeg ikke våkner av at han kryper inntil, eller stryker på meg. Han hadde aldri begynt å ha sex med meg mens jeg sover, om det er hva du mener med klåing. Hendene kan fint havne på intime soner også, men han grabber liksom ikke. Bare holder eller stryker. Han innleder aldri å ha sex med mindre jeg er halvvåken OG responderer positivt. Halvvåken og et trøtt avvisende snøft er tilstrekkelig til at han ikke tar det videre. Han kjenner ja og nei uten snøft også forsåvidt, siden han ikke gjør noe mer enn å ligge inntil og kose med mindre jeg beveger meg oppmuntrende til mer enn kos. 

• Liker 8
Skrevet

Du trenger betenkningstid? Du høres i overkant prippen ut

Anonymkode: 80271...6b2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

ja. beste er å bli vekket av en tunge eller en k*k

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei menn som tenner på sovevoldtekt vil jeg ikke ha i livet mitt

Anonymkode: 4b05d...4b8

• Nyttig 5
Skrevet

Nei. Han prøvde noen ganger tidlig i forholdet, jeg sa at når jeg sover er jeg for trøtt til sex. Så da sluttet han.

• Nyttig 3
Skrevet

Synes hele spørsmålet bare er rart.

To som er glad i hverandre "klår" ikke. De koser, kjøler, stryker, beføler.

Anonymkode: ae23b...7e1

• Liker 11
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...