AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Del Skrevet 22. februar 2023 Hei! Har begynt å strikke en genser og jeg er nybegynner, og nå står jeg helt fast. Er det noen flinke strikkere her som kan hjelpe meg med å forstå? Jeg er ferdig med Bolen og skal nå begynne på forstykket. Dette står i oppskriften " Forstykket strikkes nå frem og tilbake i glattstrikk, Fell 2 m i hver side. ( Dette tror jeg at jeg skjønner ). Fell videre til ermehull i hver side hver 2. pinne 2m 1,1,2 ganger, og 1m 2,3,2 ganger. = 42 m. Alt dette med så så mange ganger forvirrer meg! Anonymkode: af55e...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. februar 2023 #2 Del Skrevet 22. februar 2023 Fell videre til ermehull i hver side hver 2. pinne 2m 1 (=small),1 (=medium) ,2(= large) ganger, og 1m 2 (=small),3 (=medium),2 (=large) ganger. = 42 m. I begynnelsen av oppskriften din står det hvilke størrelser som gjelder S (M) L f.eks. Denne rekkefølgen gjelder også videre gjennom oppskriften, slik at 1,1,2 tilsvarer størrelsene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaaa Skrevet 24. februar 2023 #3 Del Skrevet 24. februar 2023 Tusen tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå