Gå til innhold

Jeg er så dårlig til å tørke støv enkelte steder at jeg skammer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar grovflatene ved jevne mellomrom, men oppå høye skap, lister, stikkontakter, rullegardin, persienner m.m kan det gå så lang tid at jeg ikke tør å skrive det, mye fordi jeg har veldig fullt hode at mye glipper, har ikke allverdens energi heller. Er jeg den eneste som er dårlig her? Føler alle andre er så gode på støvtørking jeg da og tar ALT regelmessig 🙈

Anonymkode: 4287f...ee6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste! Tørker kun støv på de største overflatene, og veldig sjeldent! Verste husarbeidet jeg vet!

Anonymkode: 83e8c...39e

• Liker 12
Skrevet

Hvis det hjelper noe så har jeg et skap i stua med dører av spiler, altså at dørene ikke er tette. Vi har bodd her i ti år og har ennå ikke tørket støv inni det skapet. Henter fram noen vinglass derfra et par ganger i året og skyller heller av glassene. Skal ta en ordentlig vask av skapet en dag, men… mañana, mañana… 

Anonymkode: b94a9...1e0

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg hadde nettinstallatør på besøk i dag - han strøk en finger langs lista for å få vekk støvet før han la  på plass ledningen... :sjenert: :ler: Steder jeg ikke ser tenker jeg ikke over, så der tørkes det støv ca en gang hvert jubelår - og når sant skal sies hender at man kan skrive navnet sitt på steder man ser også...

• Liker 13
Skrevet

Du er IKKE den eneste!!! Har annet å tenke på jeg også... 🤪

Anonymkode: 1f872...1c3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis det hjelper noe så har jeg et skap i stua med dører av spiler, altså at dørene ikke er tette. Vi har bodd her i ti år og har ennå ikke tørket støv inni det skapet. Henter fram noen vinglass derfra et par ganger i året og skyller heller av glassene. Skal ta en ordentlig vask av skapet en dag, men… mañana, mañana… 

Anonymkode: b94a9...1e0

Same 🙌

Kommer vel snart noen inn i tråden og kaller oss ekle 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Høres ut som du gjør en bedre jobb enn meg 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gode er vi til å tørke støv/vaske oppå kjøleskapet da?

Før hadde jeg høyt kjøleskap og da skjedde det så og si aldri, nå har jeg et lavere et og da rekker jeg iallfall opp og husker å tørke der.

Skrevet

Støv... Hva er det ? Aldri hørt om. ;) 

Anonymkode: e51cf...a97

• Liker 3
Skrevet

Tørker omtrent aldri støv 😂

Anonymkode: 30def...f4f

• Liker 2
Skrevet

Hun jeg bor med tørker aldri støv. Ikke en gang der man ser det, så du er ikke alene. 

Jeg liker å tørke støv og tanken på at det ikke finnes hybelkaniner oppå det høyeste skapet gjør meg glad 😆 Hver sine interesser! Hah!

Anonymkode: 1a211...798

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun jeg bor med tørker aldri støv. Ikke en gang der man ser det, så du er ikke alene. 

Jeg liker å tørke støv og tanken på at det ikke finnes hybelkaniner oppå det høyeste skapet gjør meg glad 😆 Hver sine interesser! Hah!

Anonymkode: 1a211...798

Har hun skaffet seg en dedikert støvtørker?!

Hvor får vi kjøpt sånne??

:kyss:

Anonymkode: 0b614...36b

• Liker 6
Skrevet

Hva er det beste til å tørke støv på list? Og oppå stikk kontakter osv… Og hva med støv som setter seg øverst på gardiner??

og her den vanskeligste for meg, støv på veggen…

Anonymkode: 2bfe5...18b

Skrevet

Noen overlesser hjemmene sine med pynt og nips av alle slag. Da frister ikke støvtørking særlig når ting alltid må flyttes på og du selv må være akrobat for å komme til over alt.

Anonymkode: 0695e...746

Skrevet

Haha samme, tøker bare over der det syntes - det andre tar jeg sånn hvert 5 år kanskje

Anonymkode: 0c7b0...d7e

• Liker 1
Skrevet

Støv skader ikke, med mindre du er allergisk. Heldigvis ingen i mitt hus som er det. Da hadde jeg hatt et problem…

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har slik lang fjærkost. 

Så tar stadig runden i huset når jeg er i telefonen, oppå bilderammer, karmer, alle boksene ved TVen, oppå bøker, lister, og så videre. 

Anonymkode: ca9fd...3ec

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er flink til å tørke av alt jeg rekker uten å måtte finne frem stol eller krakk! 
Det er mye fordi jeg ofte skravler i telefonen på en fredagskveld eller lørdagskveld, og jeg er en av de som alltid står/går når jeg snakker i telefonen.
Så da tar jeg en sånn engangsklut, og går å tørker støv :D Sånne fuktige kluter for universalrengjøring, våtservietter,  eller hva man kaller dem :hihi: 

Lister over dører, og bilder/hyller som henger høyt, de tørkes av til jul :fnise:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor gode er vi til å tørke støv/vaske oppå kjøleskapet da?

Før hadde jeg høyt kjøleskap og da skjedde det så og si aldri, nå har jeg et lavere et og da rekker jeg iallfall opp og husker å tørke der.

Der er jeg veldig god, for hos meg er det faktisk umulig å vaske oppå kjøleskapet som er innfelt og takhøyt. Kjøkkenskapene min rekker til taket så jeg slipper unna mye her.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er det beste til å tørke støv på list? Og oppå stikk kontakter osv… Og hva med støv som setter seg øverst på gardiner??

og her den vanskeligste for meg, støv på veggen…

Anonymkode: 2bfe5...18b

Støvsuge med sånn hode med bust på, hvis støvsugeren din har det. Ga liftgardinene mine en blowjob her om dagen holdte jeg på å si, fryktelig mye støv på dem.

Jeg er en sånn som ikke bytter gardiner, sorry not sorry 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...