Gjest Gjest_Mimosa_* Skrevet 25. desember 2005 #1 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk du noe som du har lyst å "returnere" eller bare gjemme det? Jeg fikk,men siden avsender er her på kg så skriver jeg ikke hva. Tror ikke det kan være mange butikker som selger dette, for så stygt var det. Om noen bare pakker inn noe, bare for å gi, så kan de la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #2 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei, men jeg fikk noe jeg ikke vet hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pecado Skrevet 25. desember 2005 #3 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja det fikk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 25. desember 2005 #4 Del Skrevet 25. desember 2005 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. desember 2005 #5 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei, men jeg fikk noe jeg ikke vet hva er. ← hvordan ser det ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #6 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er noe slags klyper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. desember 2005 #7 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk du noe som du har lyst å "returnere" eller bare gjemme det? Nei, jeg er fornøyd og glad for alle gavene jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmensita Skrevet 25. desember 2005 #8 Del Skrevet 25. desember 2005 Veldig fornøyd med alt jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. desember 2005 #9 Del Skrevet 25. desember 2005 Nja, det blir vel heller til at jeg kaster..... Jeg fikk en flaske badeolje. Ville vært helt supert det, hvis jeg hadde hatt badekar, men hvordan bruker man det i dusjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. desember 2005 #10 Del Skrevet 25. desember 2005 Nja, det blir vel heller til at jeg kaster..... Jeg fikk en flaske badeolje. Ville vært helt supert det, hvis jeg hadde hatt badekar, men hvordan bruker man det i dusjen??? ← I steden for å kaste, kan du vel gi det til noen som har badekar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #11 Del Skrevet 25. desember 2005 Hva slags badeolje er det? Noen oljer kan brukes både til bad og vanlig massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #12 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk en eske med illeluktende tørkede parfymerte blomster. Det var ikke noe særlig, men en koselig tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #13 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg fikk en idiotisk vinflaskeholder. Av min manns onkel, som har for vane å kjøpe helt-på-jordet-ting som vi ler oss fillete av! Min datter på tolv fikk fargeblyant, min sønn på åtte fikk gråblyant, min mann som er håndtverker fikk billigste sort umbraco-nøkler og min svigermor..... vel, la meg bare si at vi alle humret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. desember 2005 #14 Del Skrevet 26. desember 2005 åja, det er nok flere ting som blit "glemt" og gjemt her... og det andre bytter jeg! Jeg forstår meg ikke på de som gir bort hardangerbestikk og slikt uten å sette på byttelapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2005 #15 Del Skrevet 26. desember 2005 Da har dere jo vært heldige, Evelina. Din manns onkel har jo gitt dere en god latter, og dermed et langt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. desember 2005 #16 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg fikk en rosa genser i medium. Small er mer enn stort nok, og jeg bruker ALDRI rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nm-l Skrevet 27. desember 2005 #17 Del Skrevet 27. desember 2005 Får ikke byttet, men det er vareprøver samlet igjennom året.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. desember 2005 #18 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg fikk en Nemi-bok.. Føler at jeg har vokst litt fra Nemi og det resulterte i at jeg byttet den. Jeg vet at min lillesøster hadde blitt kjempeglad for det samme derimot Fikk også en kalkulator av min kjære far, kjøpt på Biltema (Jeg skal ikke ha matte resten av mitt liv og har dessuten to high-tec-kalkulatorer allerede) Det er egentlig veldig søtt, for jeg ser for meg han i butikken: "Åå, kalkulator på tilbud! Med Biltema-logo! Dette vil nok min datter like!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 27. desember 2005 #19 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg er veldig fornøyd og glad for alle gavene jeg fikk i år. Men det har hendt at jeg har fått noe jeg ikke liker eller noe helt nytteløst. Returnerer det sjelden likevel, blir vel heller gjemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå