Gå til innhold

Hva ville du tenkt om venninna du så dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iblant når venninnen min og jeg er på handletur så begynner hun å kommentere høylytt hvis jeg betaler med en stor seddel 500 eller tusenlapp. "Å JESUS HVOR HAR DU FÅTT SÅ STOR SEDDEL FRA???? Å du må være rik!!! Lange øyne ned i lommeboken min. Hun er snill og grei ellers men nå synes jeg det er gått litt langt. Hun kommenterer og retter  på meg hvis jeg uttaler noe feil.

Vi dro til en kafe satte oss ned . Straks begynner hun å hviske i øret mitt at han  som sitter ved siden av oss er dement.  Å? ,sier jeg..og prøver å vri samtalen over på noe annet. JA SÅ DU IKKE DET? ? ? , bjeffer hun tilbake 

Er dette normalt?

Anonymkode: eca04...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måten du skriver på gjør meg sliten. 

Anonymkode: dd6d7...a0e

• Liker 5
Skrevet

"Kan du ikke snakke høyere? Jeg tror det er ei tunghørt dame i tredjeetasjen som ikke hører deg."

"Takk for at du påpeker dette. Jeg er sikker på at alle i denne butikken synes det er utrolig interessant å få en utlegning om innholdet i pengeboka mi."

• Liker 1
Skrevet

betal med kort. 

Er det ikke kronglete å drive å kave med kontanter forresten? 

Anonymkode: 9cd4c...7cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Iblant når venninnen min og jeg er på handletur så begynner hun å kommentere høylytt hvis jeg betaler med en stor seddel 500 eller tusenlapp. "Å JESUS HVOR HAR DU FÅTT SÅ STOR SEDDEL FRA???? Å du må være rik!!! Lange øyne ned i lommeboken min. Hun er snill og grei ellers men nå synes jeg det er gått litt langt. Hun kommenterer og retter  på meg hvis jeg uttaler noe feil.

Vi dro til en kafe satte oss ned . Straks begynner hun å hviske i øret mitt at han  som sitter ved siden av oss er dement.  Å? ,sier jeg..og prøver å vri samtalen over på noe annet. JA SÅ DU IKKE DET? ? ? , bjeffer hun tilbake 

Er dette normalt?

Anonymkode: eca04...379

For folk på barneskolen kanskje. 

Anonymkode: 22f50...28f

• Liker 1
Gjest CatPerson123
Skrevet

Med tanke på hvordan du skriver høres du irritert ut. Hadde nok blitt lei, jeg også. Tror ikke det vennskapet er verdt det for noen av dere, untatt hvis du forteller dette til henne.

Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymkode: e3db1...d88

Skrevet

Sett hun på plass. Si fra neste gang dere er på cafe at når dere er ute å shopper liker du ikke at hun kommenterer sedlene dine og be hun slutte. Si fra neste gang hun hvisker om andre at man lærer i barnehagen å ikke hviske og snakke stygt om andre. Jeg pleier å svare "hva så?" hvis noen sier sånne ting til meg. "Hva så, det er ikke noe galt i det, så hyggelig at han får gått ut på cafe da! Klarer du ikke glede deg over andre?"

Anonymkode: 1c7eb...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...