Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det drives renovering på arbeidsplassen min for tiden, av et eksternt innleid firma. Her er det - blant annet - en fyr jeg blir helt mo i knærne av, vi har så vidt vekslet ord og blikk innimellom, men ikke noe av betydning 🤷🏻‍♀️ 

Jeg klarer ikke slippe tanken på at jeg i det minste bør prøve å vise interesse og gi det et forsøk. Problemet er bare hvordan? Har funnet ham både på facebook og instagram, men tenker det blir stalker-ish å bare følge på instagram, eller sende melding på messenger? 🙈 skal sies at jeg ikke trengte å lete ham opp, da navnet hans høres i gangene flere ganger om dagen, og det er ikke et veldig vanlig navn. 😊

Han er nok rundt 35-40 år, jeg er 28 - men 14 når han er i nærheten 🙈

Anonymkode: 28bcc...19d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det drives renovering på arbeidsplassen min for tiden, av et eksternt innleid firma. Her er det - blant annet - en fyr jeg blir helt mo i knærne av, vi har så vidt vekslet ord og blikk innimellom, men ikke noe av betydning 🤷🏻‍♀️ 

Jeg klarer ikke slippe tanken på at jeg i det minste bør prøve å vise interesse og gi det et forsøk. Problemet er bare hvordan? Har funnet ham både på facebook og instagram, men tenker det blir stalker-ish å bare følge på instagram, eller sende melding på messenger? 🙈 skal sies at jeg ikke trengte å lete ham opp, da navnet hans høres i gangene flere ganger om dagen, og det er ikke et veldig vanlig navn. 😊

Han er nok rundt 35-40 år, jeg er 28 - men 14 når han er i nærheten 🙈

Anonymkode: 28bcc...19d

Hva med face-to-face? Og absolutt mye lettere å se fysisk reaksjon på interesse. Jeg ville absolutt følt meg stalked om du kontakt via nett.

Anonymkode: 60511...5ff

Skrevet

Har du prøvd si hei?

Jeg synes det er lettere ta initiativ om jeg har sagt hei til mannen og vekslet noen ord.

Men jeg takker også nei til invitasjoner fra noen jeg ikke har pratet med heller, for meg blir det litt for tydelig at interessen kun er basert på utseende da.

Anonymkode: 7a099...2af

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...