Btw Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 (endret) Bare lurer om det finnes fortsatt menn som ønsker å gifte seg og få barn og familie? Tenker det er jo koselig å komme hjem fra jobb til kjærlig familie. Å se din avkom vokse opp og bidra til at de blir et fint menneske er givende. Å tilbringe dine siste dager med den du elsker og bygd et helt liv sammen. Det er derfor man tradisjonelt har fått seg jobb for å gi til dem man elsker. Dyre reiser, restaurantbesøk og Teslaer blir man jo lei av og penger kan man ikke ta med seg til graven. Det er kjedelig å henge på barer når man er 50 år fordi man har ingen å komme hjem til og helsa er ikke en gang den var for å drive med de morsomme hobbiene. Finnes det fortsatt noe familie-romantiker der ute?? Endret 22. februar 2023 av Btw 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Nei det finnes ingen menn som vil ha barn. Alle menn som du ser rundt deg som har barn og dame blir tvunget til det... Anonymkode: 87088...b9b 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 OMG.. JA! Men, hvor gammel er du/de mennene du ser etter? Jeg synes de fleste jeg har datet eller planlagt date med har vært veldig på og veldig familie fokuserte.... Flere som vil starte runde nr 2 av barn å ja. Det er mange av de! (Men, muligens er dette menn med større økonomiskfrihet. ) Jeg er i midten av 30åra, og de fleste jeg dater er i slutten av 30åra/starten av 40åra. Sånn var det ikke for min del når jeg letet etter noen å stifte familie med første gang, altså når jeg var i midten av 20åra. Anonymkode: bb43b...619 1
makkapakka Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Mange 50 åringer som har hatt familie som henger over barer også 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Btw skrev (6 minutter siden): Dyre reiser, restaurantbesøk og Teslaer blir man jo lei av og penger kan man ikke ta med seg til graven. Vi har 2 biler. En av dem en dyr Tesla. Vi har gode ferieturer hvert år. I fjor 4 uker i Florida med hele fammen. Familie utelukker ikke kostbare ferier og Tesla 😊 Anonymkode: d72bb...fc1
Druid Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Btw skrev (15 minutter siden): Finnes det fortsatt noe familie-romantiker der ute?? Hadde jeg hatt noen som helst romantiske ideer rundt familie og barn, hadde jeg vært skilt for 25 år siden. Det er ingenting som mere effektivt tar hull på den ballongen, som reelt familieliv. Det er ganske interessant at de tingene som har holdt dette sammen er dyre reiser, restaurant besøk, økonomisk handlerom for å bruke penger på luksus, og liberalt rom for å sitte alene i en bar. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 Har to kompiser i 30-40 årene som ønsker seg familie. De har begge bra jobb og bra lønn. Begge eier hver sin leilighet i Oslo vest. Ingenting galt med utseende, men de er for snille. Det er visst turn-off for damene. Anonymkode: 04ecd...971 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 Druid skrev (4 minutter siden): Hadde jeg hatt noen som helst romantiske ideer rundt familie og barn, hadde jeg vært skilt for 25 år siden. Det er ingenting som mere effektivt tar hull på den ballongen, som reelt familieliv. Det er ganske interessant at de tingene som har holdt dette sammen er dyre reiser, restaurant besøk, økonomisk handlerom for å bruke penger på luksus, og liberalt rom for å sitte alene i en bar. Det er det som har holdt dere sammen ? Aaah gud... Håper det er en overdrivelse... Og at det er andre ting som i bunn og grunn holder dere sammen ? Jeg hadde aldri klart og holde ut, på grunn av økonomiske fordeler. Altså, det er så enkelt som å bare tjene bedre! Det valgte jeg! Gikk fra å være "hemmafru" til å starte for meg selv. Anonymkode: bb43b...619
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har to kompiser i 30-40 årene som ønsker seg familie. De har begge bra jobb og bra lønn. Begge eier hver sin leilighet i Oslo vest. Ingenting galt med utseende, men de er for snille. Det er visst turn-off for damene. Anonymkode: 04ecd...971 Haha nei, det er det ikke. Anonymkode: 5b4b3...865 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har to kompiser i 30-40 årene som ønsker seg familie. De har begge bra jobb og bra lønn. Begge eier hver sin leilighet i Oslo vest. Ingenting galt med utseende, men de er for snille. Det er visst turn-off for damene. Anonymkode: 04ecd...971 Kjenner også en slik. Han valgte å flytte til et annet land. Rett og slett. Han er kjekk, freshe klær! har doktorgrad, snill, sosial og alt på stell... Gikk aldri med damer i Norge/Skandinavia. Veldig merkelig opplegg.. Anonymkode: bb43b...619 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det som har holdt dere sammen ? Aaah gud... Håper det er en overdrivelse... Og at det er andre ting som i bunn og grunn holder dere sammen ? Jeg hadde aldri klart og holde ut, på grunn av økonomiske fordeler. Altså, det er så enkelt som å bare tjene bedre! Det valgte jeg! Gikk fra å være "hemmafru" til å starte for meg selv. Anonymkode: bb43b...619 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner også en slik. Han valgte å flytte til et annet land. Rett og slett. Han er kjekk, freshe klær! har doktorgrad, snill, sosial og alt på stell... Gikk aldri med damer i Norge/Skandinavia. Veldig merkelig opplegg.. Anonymkode: bb43b...619 Kan bekrefte fra den andre siden. Jeg er et rævhull på veldig mange måter, og helt gjennomsnittlig når det kommer til sosioøkonomisk status. Men allikevel er jeg i et stabilt ekteskap til en hot mama, og med masse frihet og bra sex på toppen av det hele. Sløkka opplegg, egentlig. Anonymkode: aa22c...770
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kan bekrefte fra den andre siden. Jeg er et rævhull på veldig mange måter, og helt gjennomsnittlig når det kommer til sosioøkonomisk status. Men allikevel er jeg i et stabilt ekteskap til en hot mama, og med masse frihet og bra sex på toppen av det hele. Sløkka opplegg, egentlig. Anonymkode: aa22c...770 Men, da er det jo ikke bare penger.., Som det hørtes ut som i forrige post. Det er jo supert, det vel ! Anonymkode: bb43b...619
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 Nei, det blir færre og færre slike menn i dag. Og det skjønner jeg godt. Ansvar og forpliktelser er slitsomt, spesielt når man bare kan la være. Det er mye bedre og mer behagelig å bare prioritere seg og sitt. Det beste er at dette kan man på mange måter takke kvinnefrigjøringen for. Det har aldri vært enklere å være mann enn i dagens samfunn. Sterke, selvstendige kvinner klarer seg selv. Da trenger ikke menn å steppe opp og ta ansvar lenger, noe vi ser mye av i dag og alle konsekvensene som følger med. Som feks at vi har fått svake og feminine guttevalper som aldri blir tørre bak øra, og kvinner som aldri finner en passende mann med stor M som de kan slå seg til ro med. Digg! 😊 Anonymkode: 14f6a...477 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Men, da er det jo ikke bare penger.., Som det hørtes ut som i forrige post. Det er jo supert, det vel ! Anonymkode: bb43b...619 Siterte visst feil innlegg. Men ja, det var litt av poenget mitt. Det er viktigere å ikke være "for snill" (turn off) enn alt det andre. Anonymkode: aa22c...770
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siterte visst feil innlegg. Men ja, det var litt av poenget mitt. Det er viktigere å ikke være "for snill" (turn off) enn alt det andre. Anonymkode: aa22c...770 Åja. Det du mente ja.. Ja, det er veldig uforståelig... Kjipt ! Anonymkode: bb43b...619
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Skrevet 22. februar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Åja. Det du mente ja.. Ja, det er veldig uforståelig... Kjipt ! Anonymkode: bb43b...619 Jeg syns egentlig ikke det er så uforståelig. Folk som er "snille" hele tiden er vanskelige å forholde seg til, fordi du vet aldri hvor du egentlig har dem. Og så er de ganske kjedelige, gir deg liksom ikke noe motstand eller utfordring. Dessuten er det åpenbart at damer liker litt rævhull-mentalitet rent tenningsmessig, så lenge det ikke tipper over til pur ondskap. Og det gir jo mening evolusjonært sett, siden det er kvaliteter som er forbundet med overlevelse. Syns egentlig ikke det er så kjipt heller. Fra mannens side er det jo digg å bli belønnet for å være litt egenrådig og egoist. Det betyr jo at en er mye friere til å gjøre som en vil enn hva folk kanskje tror. Hadde vært kjipere dersom en måtte gå rundt som en siklende, tiggende hund og tjener for å bli behandlet bra av dama. Tror egentlig alle menn har et indre rævhull. Det gjelder bare å omfavne det, slippe det løs og oppføre seg sånn som en egentlig vil oppføre seg. Det er jo ikke sånn at "snille" menn egentlig er noe snillere enn andre, de er bare reddere. Anonymkode: aa22c...770
herzeleid Skrevet 22. februar 2023 #17 Skrevet 22. februar 2023 Btw skrev (2 timer siden): Bare lurer om det finnes fortsatt menn som ønsker å gifte seg og få barn og familie? Tenker det er jo koselig å komme hjem fra jobb til kjærlig familie. Å se din avkom vokse opp og bidra til at de blir et fint menneske er givende. Å tilbringe dine siste dager med den du elsker og bygd et helt liv sammen. Det er derfor man tradisjonelt har fått seg jobb for å gi til dem man elsker. Dyre reiser, restaurantbesøk og Teslaer blir man jo lei av og penger kan man ikke ta med seg til graven. Det er kjedelig å henge på barer når man er 50 år fordi man har ingen å komme hjem til og helsa er ikke en gang den var for å drive med de morsomme hobbiene. Finnes det fortsatt noe familie-romantiker der ute?? Ja antagelig en hel drøss, og angivelig svært mange av de "ufrivillig enslige".
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #18 Skrevet 22. februar 2023 Druid skrev (2 timer siden): Hadde jeg hatt noen som helst romantiske ideer rundt familie og barn, hadde jeg vært skilt for 25 år siden. Det er ingenting som mere effektivt tar hull på den ballongen, som reelt familieliv. Det er ganske interessant at de tingene som har holdt dette sammen er dyre reiser, restaurant besøk, økonomisk handlerom for å bruke penger på luksus, og liberalt rom for å sitte alene i en bar. Så du har ikke barn? Men er gift? Anonymkode: 8e74e...6b7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #19 Skrevet 22. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei det finnes ingen menn som vil ha barn. Alle menn som du ser rundt deg som har barn og dame blir tvunget til det... Anonymkode: 87088...b9b 😂 Kan forstå den. Det sikkert slitsom. Men hva blir det da? Tjene penger, bruker penger, slappe av, reise, ha den ene kjæreste til en annen til man havner på gamlehjemmet alene? Det er godt liv? Anonymkode: e260a...029
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #20 Skrevet 22. februar 2023 38 minutter siden, herzeleid said: Ja antagelig en hel drøss, og angivelig svært mange av de "ufrivillig enslige". Disse mennene tror vil noen til å ta seg av dem eller? Ellers så hadde jobbet med seg selv slik at de har noe å tilby? Anonymkode: e260a...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå