Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere damer her inne latt dere selv forelske i en person med to barn som bor fast hos denne personen? Eller ville det bli for mye? Og sett at denne personen ikke ønsker flere barn, ville det gjøre situasjonen annerledes?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg tror ikke det ville hatt noe og si om fyren hadde egne barn. Tror det bare ville være positivt egentlig. Det forteller jo om en fyr som er villig til å ta ansvar. Men det er klart nå har jeg sikkert et helt annet utgangspunkt enn deg fordi jeg allerede har barn selv. Men jeg ser jo helt klart at det innebærer en større utfordring enn og falle for en fyr uten barn. Det er flere mennesker som skal lære og fungere sammen.

Dersom jeg ikke hadde egne barn og han ikke ønsket flere, da ville situasjonen ha stilt seg annerledes. Jeg ville ikke med åpne øyne ha valgt en mann som ikke ville ha barn med meg.

Skrevet

Jeg ville jo ikke blitt noe mindre forelska i en mann fordi han hadde to barn fra før..

Og hadde vel kanskje i utg.p. vært mer skeptisk i fht en mann som hadde to barn han aldri var sammen med, enn en mann som hadde to barn boende sammen med seg.

Men det kommer jo an på din livssituasjon og da. Sikkert forskjell på om du har egne barn, osv.

Skrevet

Hadde nok blitt litt mye i begynnelsen, ja...men blir man forelsket så hadde ikke to unger stoppet meg.

Men det siste du sa. At han i tilfellet ikke skulle ønske flere barn. Vel...det hadde kanskje fått meg til å ikke gå noe videre med det forholdet.

Barn vil jeg jo ha.

Skrevet

Det kommer an på. Jeg ville nok vært forelsket uansett, men vi måtte nok hatt en alvorsprat før vi eventuelt flyttet sammen. Jeg ville på forhånd hatt noenlunde klare linjer om i hvilken grad jeg skulle ha innflytelse på barnas hverdag og omvendt. Dessuten ville det hatt en del å si hvor gamle barna var og i hvilken grad de aksepterte meg.

Skrevet

Nå er det ikke jeg som er forelsket, men jeg som har to barn. Det føles ganske håpløst noen ganger at noen skal forelske seg i meg. Spesielt siden jeg ikke egentlig ønsker meg flere barn heller.

Skrevet

Det bør jo ikk ha noe å si, men enkelte har sikkert noen ideer før de involverer seg. Synd for dem.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Det finnes faktisk menn som ikke ønsker egne barn, men som slett ikke har noen problemer med og bo sammen med noen som har det. Og til og med fungerer godt sammen med disse barna og hjelper til med ansvaret. Jeg kjenner til folk som har det slik. Flere par.

Personlig kunne jeg ikke tenke meg å forsake dette med å gå gjennom svangerskap og fødsel, men gutta skal jo ikke gjennom samme prosessen. Det stiller seg vel litt annerledes da?

Skrevet

Nå forelsker jeg meg ikke i gutter, derfor spør jeg dere jenter ;)

Skrevet

Hvis jeg hadde blitt skilt nå så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å finne meg en mann med to barn boende hos seg. Barna mine er så store at jeg vet at jeg aldri kommer til å ønske å få flere barn selv.

Skrevet
Det bør jo ikk ha noe å si, men enkelte har sikkert noen ideer før de involverer seg. Synd for dem.

Det burde ikke ha noe si? Til tross for at trådstarter presiserer at personen ikke ønsker flere barn?

Hvorfor burde det ikke ha noe å si da?

Skrevet

Jeg hadde ikke gått inn i et forhold til en som ikke ønsker flere barn. Der er folk selvfølgelig forskjellige. Om personen har barn fra før, så kanskje h*n ikke ønsker flere barn. Eller hvis vedkommende er litt eldre og føler at det med småbarn er for sent.

Men for meg hadde det blitt helt feil.

Skrevet

Jeg ville ikke blitt sammen med en som hadde små barn boende hos seg. Mitt eget barn er snart 15 og jeg gleder meg til å få mere frihet til å reise f eks. Da vil jeg at mannen jeg velger skal ha den samme friheten.

Skrevet

Jeg ville gjerne funnet meg en mann som har barn fra før, 1 eller 2 holder i grunn. Eller om han ikke vil ha barn går også. Jeg selv vil ikke føde flere barn, men å bli 'stemor' hadde jeg ikke hatt noe i mot.

Gjest Isabellas
Skrevet

For meg ville det blitt mye. Spesielt siden jeg selv ikke har barn fra før.

Skrevet
Det burde ikke ha noe si? Til tross for at trådstarter presiserer at personen ikke ønsker flere barn?

Hvorfor burde det ikke ha noe å si da?

Det bør ikke ha noe å si om man forelsker seg i et menneske som har barn eller ikke, men det er nå min mening. Forelsket meg selv i en med barn, selv om jeg tenkte at det beste var å finne en mann uten barn. Men i dag er jeg kjempeglad for at jeg har han. ;)

Skrevet
Ville dere damer her inne latt dere selv forelske i en person med to barn som bor fast hos denne personen? 

Ja.

Eller ville det bli for mye?
Det kommer helt ann på deg. Man må ha muligheten til å føle seg som førstevalget innimellom. Selvom ungene er det EGENTLIGE førstevalget og SKAL være det!

Og sett at denne personen ikke ønsker flere barn, ville det gjøre situasjonen annerledes?

Kommer ann på om jeg hadde hatt noen fra før eller ikke.
Skrevet

Siden jeg har en tenåring selv og ikke ønsker flere egne barn, hadde det vært helt greit for meg. Hadde jeg falt pladask for han og vi hadde fått god kontakt alle sammen ville jeg tatt det imot med åpne armer. Det at han har barn han tar ansvar for hadde bare vært et stort pluss for min del.

Skrevet
Siden jeg har en tenåring selv og ikke ønsker flere egne barn, hadde det vært helt greit for meg. Hadde jeg falt pladask for han og vi hadde fått god kontakt alle sammen ville jeg tatt det imot med åpne armer. Det at han har barn han tar ansvar for hadde bare vært et stort pluss for min del.

Signerer på denne, jeg. Akkurat slik tenker jeg også!

Skrevet

Hei, Pecado!

Been there, done that.

Jeg var samboer med kjæresten som hadde to barn boende hos seg. Han ville ikke ha flere barn og var ganske tydelig på det, noe jeg hadde vondt for å akseptere.

Det var bl.a grunnen til at jeg valgte å gjøre det slutt, at han absolutt ikke var villig til å diskutere å få barn med meg (barnløs).

Jeg vil være ekstremt skeptisk til en slik mann igjen. Dårlig erfaring, ønsker ikke samme dillemma igjen, da vil jeg heller kverke forelskelsen i starten.

Sorry, slik ser jeg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...