Gå til innhold

Mest holdbare øyenbrynsfarge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som farger øyenbrynene selv- Hvilket merke på fargen bruker dere, og er fornøyd med? 

Depend sin syns jeg falmer for raskt, og den siste tiden har jeg ikke vært fornøyd med refectosil heller. Syns det må farges på nytt nesten ukentlig, kunne tenkt meg at det satt minst to uker. 

Anonymkode: 2ed9f...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Refectocil i fargen kastanje. Den holder ca. to uker hos meg. Har helt lyse bryn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødjulebrus

Var såååå fornøyd med Refectocil, men ikke nå lenger. Holdt både 3 og 4 uker, men nå syns jeg jaggu den forsvinner etter max 10 dager. 

Hva er egentlig forskjellen mellom oxidant cream og oxidant liquid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Rødjulebrus said:

Var såååå fornøyd med Refectocil, men ikke nå lenger. Holdt både 3 og 4 uker, men nå syns jeg jaggu den forsvinner etter max 10 dager. 

Hva er egentlig forskjellen mellom oxidant cream og oxidant liquid? 

"Liquid" er væske, mens "cream" er mer tyktflytende og drypper derfor ikke. Virkestoffene er derimot de samme i begge produktene.

Hos meg holder fargen rundt to uker før jeg må farge vippene på nytt. Alle steder jeg har farget, har de brukt Refectocil. Da jeg en gang klagde min nød over at fargen forsvant relativt raskt, mente frisøren at det kan være at 3%-løsningen rett og slett var for svak. Men siden produktet i mitt tilfelle skal brukes til vippefarging, mente han at det ville være uforsvarlig å bruke en utvikler med høyere prosent så nært øyet, og at jeg heller bør la fargen sitte lengre på - altså 15 til 20 minutter i stedet for "bare" ti (for vippene)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...