AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Jeg liker ikke meg selv, jeg vil ikke dø men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli frisk. Har alltid vært sånn. Jeg synes jeg er noe dritt og blir kvalm av å se meg i speilet,æsj! I dag har jeg ikke orket noe, bare ligget i senga. Har ikke ryddet i leiligheten på flere uker.. Det har blitt en del alkohol i det siste også 😔 Anonymkode: 56acd...644
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Får du hjelp? Anonymkode: 183f2...501
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg liker ikke meg selv, jeg vil ikke dø men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli frisk. Har alltid vært sånn. Jeg synes jeg er noe dritt og blir kvalm av å se meg i speilet,æsj! I dag har jeg ikke orket noe, bare ligget i senga. Har ikke ryddet i leiligheten på flere uker.. Det har blitt en del alkohol i det siste også 😔 Anonymkode: 56acd...644 Typisk kvinne i 2023. Men det er hjelp å få. Anonymkode: 41213...bf4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får du hjelp? Anonymkode: 183f2...501 Ikke akkurat nå. Har hatt kontakt med psykisk helse. Anonymkode: 56acd...644
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke akkurat nå. Har hatt kontakt med psykisk helse. Anonymkode: 56acd...644 Du må få ordentlig hjelp, ta kontakt med fastlegen din ❤️ Anonymkode: 183f2...501 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Vel høres kanskje litt rart ut, men jeg synes det hjelper å se seg selv mer i speilet. Så blir man på en måte vant til det, og kan finne ting man liker med seg selv. Hjalp meg hvertfall. Bare still deg opp foran speilet, "poser" nesten, så ser du at du ser mye bedre ut enn det du tror Anonymkode: 4e812...1bb
Blue Balloon Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Typisk kvinne i 2023. Men det er hjelp å få. Anonymkode: 41213...bf4 FY!
Tradegy Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 (endret) Finnes hjelp å få ❤️❤️❤️ Endret 22. februar 2023 av Tradegy Siste bilde: Lisa Aisato ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 Trynet eller personligheten? Er det førstnevnte så er det jo en overfladisk greie og du ser sikkert mye bedre ut enn du tror. Altfor mange jenter nå i dag tror de er mye styggere enn de er pga disse oversmikede filterbertene i div some. Du er garantert fin nok, du trenger bare å se det selv. Er du overvektig og ikke finner motibvasjon til å trne og endre kosthold , så er det hjelp å få. Er det personlighet så får du bare endre deg. Uansett, ikke vær din værste fiende. Elsk deg selv ❤️ Anonymkode: 25221...845 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Trynet eller personligheten? Er det førstnevnte så er det jo en overfladisk greie og du ser sikkert mye bedre ut enn du tror. Altfor mange jenter nå i dag tror de er mye styggere enn de er pga disse oversmikede filterbertene i div some. Du er garantert fin nok, du trenger bare å se det selv. Er du overvektig og ikke finner motibvasjon til å trne og endre kosthold , så er det hjelp å få. Er det personlighet så får du bare endre deg. Uansett, ikke vær din værste fiende. Elsk deg selv ❤️ Anonymkode: 25221...845 Litt begge deler. Jeg gjør ikke noe galt ,men det har med oppveksten min å gjøre ,og ting ble ikke bedre i voksen alder. Har alltid slitt psykisk og nå er jeg så drittlei. Men vil gjerne bli frisk. Anonymkode: 56acd...644
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 Hei! Det høres ikke noe godt ut å ha det slik. Det er hjelp å få. Du trenger ikke ha det slik for alltid. Start med å kontakte fastlegen din. Vis evt. det du har skrevet her om du synes det er vanskelig å starte samtalen. Han/ hun vil trolig henvise deg til et hjelpetilbud enten kommunalt eller i spes.helsetjenesten, men må ført vurdere deg og helsen din for å kunne ta en god vurdering videre. Av tilbud ellers sjekk gjerne ut om kommunen du bor i har et ambulant akutteam! De jobber med mennesker som er i livskriser og tenker at dine problemer er noe de nok kan hjelpe deg videre med. Viktigste er at du prater med noen og søker hjelp. Det er styrke i det å strekke ut en hånd når vi trenger det. Da tar du ansvar for deg selv, og ikke minst gjør du det for alle rundt deg som nok er veldig glad i deg. Stå på dette klarer du og du er ikke alene. Klem Anonymkode: 7172d...246
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #12 Skrevet 23. februar 2023 Les boken «bli best» av Erik Bernard Larsen! Anbefales, det er en god start. Anonymkode: 707f3...e81
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #13 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker ikke meg selv, jeg vil ikke dø men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli frisk. Har alltid vært sånn. Jeg synes jeg er noe dritt og blir kvalm av å se meg i speilet,æsj! I dag har jeg ikke orket noe, bare ligget i senga. Har ikke ryddet i leiligheten på flere uker.. Det har blitt en del alkohol i det siste også 😔 Anonymkode: 56acd...644 Høres ikke ut som du liker dine valg Anonymkode: 707f3...e81
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #14 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Typisk kvinne i 2023. Men det er hjelp å få. Anonymkode: 41213...bf4 Fler kvinner enn menn prøver å ta livet sitt og du klarer å gå inn her å bagatellisere det. Flott mann du må være Anonymkode: 7329d...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå