Gå til innhold

Spår noen få utvalgte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den mannen jeg tenker på skulle det stå, har drevet litt

Anonymkode: 24493...cd2

Med han

Anonymkode: 24493...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om du kan spå meg. Jeg er straks ferdig med en bachelor i et studie og har søkt på jobber og lurer på hvordan veien videre ser ut? 

Anonymkode: ca339...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts😊 Så fin tråd❤️ Om du vil, så hadde jeg blitt kjempeglad om du vil se på kjærlighetslivet mitt i tiden som kommer? 

Anonymkode: 0a0a6...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er intuitiv og har drevet med veiledning og "klarsyn" på hobbybasis i noen år, uten å ta betalt. Jeg ønsker å bruke evnene mine til det gode, og uttaler meg ikke om situasjoner der jeg 1) ikke får opp noen tydelige bilder, svar eller veiledende ord, 2) viktige helsemessige spørsmål hvor lenge eller psykolog er riktig å rådføre seg med, og 3) spørsmål som angår graviditet og barn. Jeg brukte tidligere tarot for å hjelpe meg, men disse har jeg av personlige årsaker lagt på hylla, og bruker nå kun intuisjon og "klarsyn".

Målet mitt er å hjelpe andre som tror, samt å utvikle min intuisjon. Dermed så jeg setter stor pris på tilbakemeldinger :) Jeg kan si med en gang at jeg ser tydeligst situasjoner folk står oppe i i nåtid, men kan også få opp ting i fortid og fremtid.

Jeg velger selv ut de jeg føler at jeg kan hjelpe, og svarer på enkelte oppfølgingsspørsmål dersom det anses som viktig for å klargjøre svaret vedkommende har fått.

🌻

Anonymkode: 2e502...559

Hei.

Jeg er i en utfordrende boligsituasjon. Ser du om jeg finner en bolig som jeg får økonomi til å kjøpe veldig snart? Eller må jeg belage meg på å leie en stund til? På forhånd takk :)

Anonymkode: 17123...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS!

Jeg er en kvinne på 36 år som har vært kronisk syk de siste årene. Jeg har prøvd det meste av medisiner og har nå snart ikke flere alternativer.Jeg ønsker veldig gjerne å vite hva som skjer fremover❤️

Anonymkode: 0b300...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Blir veldig takknemlig hvis du kan se litt på meg. Jeg lurer på hva du ser om min vei videre, hvor er min plass/rolle i framtida? Det er noe jeg skal drive med, men jeg vet ikke enda hva. Hele «meg» har blitt skrelt bort gjennom flere år med smerte og bearbeiding, og nå skal jeg inn i noe nytt, jeg bare vet ikke hva. Er i et slags limbo. 

k34

Anonymkode: 5eb37...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer tilbake til flere, men vil gjerne svare på denne med det samme. Svarer fra mobil, så derfor annen anonymkode.

Ser en mann med sterk vilje, bærer også på sinne mot verden rundt seg. Han må nok gjennom noen nederlag før han letter sin livsvei senere. Det er hva jeg får opp. Det er mulig at forholdet dere imellom blir bedre med årene, uten at jeg kan spikre det fast som et ja-svar. Jeg tror.

Det kommer fram en kraft hos dere til å kjempe tilbake i slekten, som om det ligger i blodet på en eller annen måte. Se tilbake og der vil én av dere - eller begge - finne svaret. Svaret er ja. Det er verdt å kjempe for :)❤️

ts

Anonymkode: a1c04...446

Takk for svar. ❤️Om det er lov å stille et oppfølgingsspm.. Vil han ta kontakt med det første? Han er ung og jeg blir usikker på om situasjonen nå er "ungdomsopprør" eller ikke. 

Vedr den andre saken.. Takk for godt råd, håper du har rett og at rettferdigheten seirer.❤️

Anonymkode: a29a1...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Denne tråden traff meg - så jeg prøver meg :) Jeg prøver å starte på nytt i livet. Jeg er redd for at jeg ikke klarer å få det innholdet i livet som jeg ønsker og lengter etter - og dette gjør meg alt for ofte nedstemt og kraftløs. Jeg lengter etter å fylle livet med alt jeg har manglet til nå. Jeg ønsker å oppleve ekte, gjensidig kjærlighet. Har du råd eller klarsyn å dele med meg? 

Anonymkode: be256...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om du ser hva som skjer videre med studier og kjærlighet dette året? 

Anonymkode: d05b6...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så fint av deg. 
Ønsker gjerne litt svar angående nåtid og veien videre. Mtp helsa og kjærlighetslivet. Står fast i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei☺️ 

jeg trenger litt råd med tanke på jobbsituasjon og hvordan jeg kan løse det? Og om det i det hele tatt kan løses og hva jeg skal gjøre videre?

Anonymkode: 703a7...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 🥰 hadde satt enormt pris på om du kan se på kjærlighetslivet mitt. Datet en fantastisk mann en periode. Og føler nå situasjonen er litt låst, og jeg sliter med å skille hva som er intuisjonen og håp. Får du opp noe? Skal jeg fortsette og gi han den tiden har ber om? 

Anonymkode: d5567...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har vært singel lenge og er veldig klar for et forhold. Han jeg treffer nå har aldri hatt kjæreste og sier han ikke vil ha det og jeg tar han på ordet, dukker det opp en kjæreste snart? ❤️

Anonymkode: a463e...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du som "ser" Jeg sliter med alvorlig sykdom og kjæresten forlot meg midt oppi dette. Jeg håper du kan se litt på situasjonen og se utfallet av dette om han vil returnere og når evnt. Ingen skal måtte gå gjennom dette alene. ❤ evig takknemlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Hei ts😊 Jeg lurte bare på om du har avsluttet denne tråden, eller om du kommer tilbake? Ikke ment som mas altså, er bare nysgjerrig og håpefull❤️

Anonymkode: 0a0a6...c07

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er veldig interessant tema, og blir gjerne spådd.

Står ovenfor noen store avgjørelser i mitt liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

TS er visst borte vekk

Anonymkode: 81620...c3f

Ja, det er helt typisk. Jeg har sett det flere ganger tidligere på KG. En person tilbyr seg å spå folk, for så bare å forsvinne. Jeg tror noen morer seg med å se hvor mange som er villige til å be om å bli spådd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...