AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg er intuitiv og har drevet med veiledning og "klarsyn" på hobbybasis i noen år, uten å ta betalt. Jeg ønsker å bruke evnene mine til det gode, og uttaler meg ikke om situasjoner der jeg 1) ikke får opp noen tydelige bilder, svar eller veiledende ord, 2) viktige helsemessige spørsmål hvor lenge eller psykolog er riktig å rådføre seg med, og 3) spørsmål som angår graviditet og barn. Jeg brukte tidligere tarot for å hjelpe meg, men disse har jeg av personlige årsaker lagt på hylla, og bruker nå kun intuisjon og "klarsyn". Målet mitt er å hjelpe andre som tror, samt å utvikle min intuisjon. Dermed så jeg setter stor pris på tilbakemeldinger Jeg kan si med en gang at jeg ser tydeligst situasjoner folk står oppe i i nåtid, men kan også få opp ting i fortid og fremtid. Jeg velger selv ut de jeg føler at jeg kan hjelpe, og svarer på enkelte oppfølgingsspørsmål dersom det anses som viktig for å klargjøre svaret vedkommende har fått. 🌻 Anonymkode: 2e502...559 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Del Skrevet 22. februar 2023 Eg har sjølv i lengre tid jobba med å opne mine spirituelle kanalar. Det er veldig gjevande, men har ikkje ført til dei største resultata. (Mistenker sjølv at det er fordi eg er kronisk sjuk, så masse av energien går med til dette). Kanskje du kan hjelpe meg å svare på/spå meg om eg gjer det rett, eller om det er noko eg burde gjere annleis? Anonymkode: 81620...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Del Skrevet 22. februar 2023 Hei! Hadde vært veldig snilt om du ville se på min situasjon angående en mann (kjærlighetsrelatert) 🌸 Anonymkode: d8e3c...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Del Skrevet 22. februar 2023 Hva vil skje i kjærlighetslivet mitt? Anonymkode: 4e1c4...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 22. februar 2023 #5 Del Skrevet 22. februar 2023 Skal jeg fortsette på det karrieresporet jeg er på nå, og se hva som skjer? Eller skal jeg begynne og gi næring til noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Del Skrevet 22. februar 2023 Kan du spå meg? Jeg sliter fremdeles med kjærlighetssorg etter samlivsbrudd med barn (1,5 år etterpå) og prøver så inderlig hardt å få et bedre liv for meg selv og mitt barn på alle området i livet. Litt redd for å begynne å date da sorgen og den vanskelige tiden sitter så ferskt i minnet. Takk så mye om dette blir valgt. Anonymkode: 8a9c3...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg lurer på hva jeg bør gjøre for å føle meg friere i livet mitt og få det bedre? Det henger nok mye sammen med min nåværende situasjon, som er et produkt av tidligere hendelser. Vil de som er inne i livet mitt nå, og som stresser meg, lytte til meg og «slippe taket»? Og i tillegg (om du kan/vil): Blir det noen gang slik at jeg møter en mann jeg kan falle for, eller er døra stengt? Og ikke minst - kan en ordentlig, bra mann falle for MEG? Og: dette er litt lenger fram i tid, men oppnår jeg å begynne litt på nytt mtp karriere til høsten? Og på sikt kombinere det med min første yrkesvei (som er hva jeg ønsker)? Litt mye🙈 Anonymkode: 95f06...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Del Skrevet 22. februar 2023 Når kommer jeg til å flytte? I. Anonymkode: 11e16...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg føler meg rotet bort i mørket, noen beskjeder til meg? Som om jeg har mistet all retning Anonymkode: 74bd7...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Del Skrevet 22. februar 2023 Hvor finner jeg en godt betalende kunde til firmaet mitt? Anonymkode: 37643...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Del Skrevet 22. februar 2023 Kan du se noe om den nye jobben jeg ble tilbudt, er det gode fremtidsutsikter der? Anonymkode: 662d8...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Del Skrevet 22. februar 2023 Kan du spå meg angående økonomi? Anonymkode: 5af1e...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Del Skrevet 22. februar 2023 Spå gjerne meg. Jeg har hatt et veldig slitsomt, rart og trøblete år. Kjenner meg generelt utslitt. Kjærlighetslivet er et rot uten sidestykke. Arbeidslivet vanskelig. Jeg har gått fra positiv og glad til, sliten, føler meg utilstrekkelig og utslitt. ❤ Skal jeg fortsette eller gi opp? Før jeg begynner å bli syk. Anonymkode: f4004...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Del Skrevet 22. februar 2023 Hei! Så hyggelig at du spår for å hjelpe andre Jeg har slitt med økonomi i lang tid, mye fordi jeg er kronisk syk og har begrenset energi. Jeg har likevel noe energi, og skulle ønske jeg kunne gjøre "noe" for å tjene penger de dagene jeg orker. Jeg lurer på om du kan se hvilken retning jeg burde tenke på? Hva som kan gi inntekt og bedre økonomi for meg? Anonymkode: c7a79...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg lurer på om du får opp noe ang min voksne sønn. Tror han roter det til litt for seg nå og han snur ryggen til meg fordi jeg har blanda meg litt i noen valg han tar som jeg mener ikke er lure. Ser du noe ifht dette? Lurer også på en ting til. En sak vi vurderer å ta rettens vei for vårt yngre barn med spesielle behov. Vil det gå veien eller bør vi la det ligge? ❤️❤️❤️ Anonymkode: a29a1...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på om du får opp noe ang min voksne sønn. Tror han roter det til litt for seg nå og han snur ryggen til meg fordi jeg har blanda meg litt i noen valg han tar som jeg mener ikke er lure. Ser du noe ifht dette? Lurer også på en ting til. En sak vi vurderer å ta rettens vei for vårt yngre barn med spesielle behov. Vil det gå veien eller bør vi la det ligge? ❤️❤️❤️ Anonymkode: a29a1...7e6 Kommer tilbake til flere, men vil gjerne svare på denne med det samme. Svarer fra mobil, så derfor annen anonymkode. Ser en mann med sterk vilje, bærer også på sinne mot verden rundt seg. Han må nok gjennom noen nederlag før han letter sin livsvei senere. Det er hva jeg får opp. Det er mulig at forholdet dere imellom blir bedre med årene, uten at jeg kan spikre det fast som et ja-svar. Jeg tror. Det kommer fram en kraft hos dere til å kjempe tilbake i slekten, som om det ligger i blodet på en eller annen måte. Se tilbake og der vil én av dere - eller begge - finne svaret. Svaret er ja. Det er verdt å kjempe for ❤️ ts Anonymkode: a1c04...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #17 Del Skrevet 22. februar 2023 Veldig takknemlig om du kan spå meg ❤️ er nåtid Lurer på om du kan ift til kjærlighetsslivet mitt - det er en spesifikk mann jeg lurer på. Hva han vil med meg, hans tanker om meg osv Skal gi tilbakemelding - S Anonymkode: 24493...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #18 Del Skrevet 22. februar 2023 K 44. Vært singel i mange år. Ønsker veldig en nær relasjon. Vanskelig å komme videre etter håpløs kjærlighet flere år tilbake i tid. ❤️ Anonymkode: 0ec01...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #19 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg er veldig i tvil om jeg har gjort det riktige ved å bytte jobb. Jeg trivdes greit i min forrige, og har noe snev av anger. Jeg byttet pga noe høyere lønn og fleksibilitet i form av arbeidstid og hjemmekontor. Men gjorde jeg det riktige? Værså snill og hjelp meg. Er skikkelig usikker. Anonymkode: 8a550...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #20 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig takknemlig om du kan spå meg ❤️ er nåtid Lurer på om du kan ift til kjærlighetsslivet mitt - det er en spesifikk mann jeg lurer på. Hva han vil med meg, hans tanker om meg osv Skal gi tilbakemelding - S Anonymkode: 24493...cd2 Den mannen jeg tenker på skulle det stå, har drevet litt Anonymkode: 24493...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå