AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Hva ville du valgt? Ved ett salg seinere. Hva burde jeg velge? Anonymkode: dbb33...964
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Kommer helt ann på kjøkkenet. Helst håndtak "inne i" skapdøren, men om det ikke er mulig så tror jeg uansett håndtak er best. Men knotter kan være skikkelig sjarmerende på riktig kjøkken, men er gjerne mer gammeldags Anonymkode: e6e87...a28
Gjest EmKay Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Kommer an på kjøkkenet. Men sier det samme som over. På et moderne kjøkken, helst skjulte håndtak. Ellers, vanlige håndtak. Det er svært sjelden jeg synes knotter er særlig pent, men det kan skje om kjøkkenet er gjennomført nok.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Jeg har håndtak på skuffer og høyskap og knotter på skapdører. Altså er det håndtak på nedre del av kjøkkenet mens det er knotter på alt over benkhøyde. Anonymkode: ca6ba...132
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Personlig liker jeg best håndtak. Men det er jo en smakssak. Anonymkode: 9b11c...633
Taluno Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Jeg valgte droppe håndtak, og elsker det! Spesielt på veggen med langskap, så er det noen skap, og noen skuffer, og det ser mye mer ryddig ut uten knotter. Og det så herlig å kunne åpne skapet med søppel, og skuffen jeg har noe krydder pluss grytekluter i, kun med foten! Det var noe jeg egentlig ikke tenkte over det, men stadig var ett irritasjonsmoment, før jeg pusset opp... Hvor ofte jeg sto med hendene full av søppel, eller veldig skitten, og så måtte åpne skapdøren til søppel...
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 Jeg liker best knotter, men kommer an på kjøkkenet. Har knotter på skap, og håndtak som passer til på skuffer/oppvaskmaskin Anonymkode: 6e50a...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå