Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyer er vel for små til å skjønne at kyss er en affeksjonshandling. For babyer er vel kyss bare irriterende? Foreldre kysser vel babyen for sin egen del, og ikke for babyens beste?

Anonymkode: 62f0a...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Babyer er vel for små til å skjønne at kyss er en affeksjonshandling. For babyer er vel kyss bare irriterende? Foreldre kysser vel babyen for sin egen del, og ikke for babyens beste?

Anonymkode: 62f0a...c26

Jeg ser at babyen vår søker til oss når vi kysser han på kinnene og i panna. Han lukker øynene og smiler, noen ganger ler han. Så jeg tolker det som at han liker det :) 

Anonymkode: 7bee5...2dc

• Hjerte 3
Skrevet

Min synes tydeligvis at det kiler. Han lager kile-grimasen sin, grøsser litt og ler.

Anonymkode: 6ab0b...b83

Skrevet

Det kommer litt an på hvor for min i alle fall. Noen steder kiler det, så da ler hun. Noen steder blir hun rolig og lager kose-seg-lyder, så da vil jeg tro hun liker det. Noen steder reagerer hun ikke noe særlig, så jeg er ikke sikker på om hun bryr seg så veldig. Har til gode å oppleve negative reaksjoner, så tror ikke hun synes det er irriterende🤷‍♀️

Babyer liker jo nærhet, hud-mot-hud, også ansikt-mot-ansikt, så det er jo ikke usannsynlig at de vil like å bli kysset. Men de lærer jo sosiale interaksjoner av oss, så jeg tviler litt på at de er født med en visshet om at kyss er en affeksjonshandling. Heldigvis trenger de ikke vite det for å synes det er behagelig eller ubehagelig. Mistenker at hvis babyen begynte å gråte hver gang den ble kysset, så ville ikke foreldrene gjort det så ofte. 

Anonymkode: eceb1...931

Skrevet

Min ler når jeg kysser henne, så virker som hun liker det. Tipper det kiler litt. 

Anonymkode: fa219...d17

Skrevet

Jeg tror kyssing er så elementært menneskelig, at det trives man med helt intuitivt.

Anonymkode: d09bb...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...