Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?? Hvorfor vil menn kun ha sex med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mennene jeg møter prøver å ha sex med meg når jeg kun vil bli kjent med dem, og de hinter til deg og spør om det, når jeg ikke har gitt noe inntrykk på at jeg vil det, og etter jeg har sagt nei, men hvorfor? Jeg har en veldig flat kropp, ikke noe fancy der, går også ikke med lettkledde klær, og aldri gjort. Så hva er det jeg gjør galt ? Jeg har aldri tatt opp en samtale om samleie eller noe slikt, har alltid visst at jeg kun vil bli kjent, og nei, jeg er ikke interessert i samleie med noen jeg ikke engang er sammen med eller er forelska i, vil ikke ha noe one night stand, må minst bli kjent med personen i et år før jeg i det hele tatt vurderer. Men jeg synes bare det er trist at det er slik det er med disse mennene, at de oppfører seg slik. Jeg vil ha et seriøst forhold, og bli kjent med personen og dele gode minner meg, sex er det siste jeg tenker på når det kommer til menn, det er så mye mer som er viktig for meg. Hva skal jeg gjøre?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver jo veldig generelt her...

Så det er ganske vanskelig å svare på hva du gjør.

Først og fremst vil jeg tro du oppsøker feil type menn. Men det kan være utstrålingen din? det kan være kroppsspråket du utviser. 

Om du er på dating apper, så skriv VIL HA FORHOLD i profiltekst, si det også i chat. Så har du fått det klinkende klart. 

Anonymkode: 82868...59b

Skrevet

Et helt år?? Nei, det hadde vært helt uaktuelt å investere så mye tid og oppmerksomhet i noen som ikke viser fysisk (a.k.a. sex) at hun virkelig er interessert i meg. Tre dater max. Har det ikke skjedd noe innen da regner jeg med at hun ikke er tiltrukket av meg, og min tid er bedre investert i noen andre.

Anonymkode: 9cd13...d11

• Liker 1
Skrevet

Hvor møter du disse mennene?

Anonymkode: 47261...9da

• Liker 1
Skrevet

Er nok ikke du som gjør noe galt men er veldig mange menn som kun ser damer som noe å pule. Man kommer ikke unna de

Man må jobbe for å endre menns generelle kvinnesyn

Anonymkode: 2966f...349

• Nyttig 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Menns generelle kvinnesyn henger sammen med hvordan kvinner generelt er. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går du etter utseendet? 

Prøv å endre til dem med et mer ordinært utseende, kanskje du får hyggeligere erfaringer der? 

Ett år blir nok lenge å vente for de fleste hvis dere er unge med normale drifter.

Anonymkode: beab6...e2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du beskriver jo veldig generelt her...

Så det er ganske vanskelig å svare på hva du gjør.

Først og fremst vil jeg tro du oppsøker feil type menn. Men det kan være utstrålingen din? det kan være kroppsspråket du utviser. 

Om du er på dating apper, så skriv VIL HA FORHOLD i profiltekst, si det også i chat. Så har du fått det klinkende klart. 

Anonymkode: 82868...59b

Tror du ikke alle som er ute etter seriøst forhold har det i profil teksten sin? Har jeg og men møter også bare slike menn ts beskriver. Det er fordi at å ha sex nå tildags er blitt så vanlig at ingen respekterer en kvinne som ønsker å vente, og de er så desperate så de kan si og gjøre hva som helst nesten for å komme i buksa på deg. Æsj til slike  mannfolk. Det er langt mellom kjernekarene vil jeg si. 

Anonymkode: 99d78...d94

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er nok ikke du som gjør noe galt men er veldig mange menn som kun ser damer som noe å pule. Man kommer ikke unna de

ja nå ser vi jo hvordan det har blitt i forsvaret for unge damer da. Så er ikke overrasket over det når en ser hva slags menn man møter på dating steder. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du ikke alle som er ute etter seriøst forhold har det i profil teksten sin? Har jeg og men møter også bare slike menn ts beskriver. Det er fordi at å ha sex nå tildags er blitt så vanlig at ingen respekterer en kvinne som ønsker å vente, og de er så desperate så de kan si og gjøre hva som helst nesten for å komme i buksa på deg. Æsj til slike  mannfolk. Det er langt mellom kjernekarene vil jeg si. 

Enig. Æsj!

Anonymkode: 92b11...8d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Menns generelle kvinnesyn henger sammen med hvordan kvinner generelt er. 

Nei det gjør det ikke. Menn har i tusenvis av år behandlet kvinner dårlig og sett på kvinner som bare et objekt å pule, også i den tiden kvinner dekket seg til og gikk i kirken hver dag.

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen grunn til at du skal granske deg selv her.
Enkelte menn som er kåte oppsøker alt og alle ukritisk, og tar ikke et nei for et nei. Da har de allerede tråkket over grensene dine, og de er ikke aktuelle å ha kontakt med. Vær hard. De som ikke respekterer deg skal du ikke involvere deg i.
Jeg skjønner nok ikke hvorfor du vil vente et år, men det er fordi jeg er meg og du er deg, og det er greit.
Kanskje du bare må leve livet aktivt og vente til en gjensidig forelskelse kommer av seg selv.
Sjekkesteder er ikke gode plasser om du vil slippe playerdudes.

• Nyttig 2
Skrevet

Samme erfaring her. Snakket med en i ett år møttes ettpar ganger i sommer. Han ville bare ha sex og være venner. Rart jeg er bra nokk får å pule på og være god venn med. Mange som har tatt meg seriøst også altså men det har vært når jeg har gått på folk som er 15+ eldre en meg. I mitt tilfelle har de fleste bare ville ha sex. Jeg er selv åpen om at jeg vill ha forhold. Vet jeg gjør noe galt når det kommer til dating så lenge det blir sånn men prøver å finne trøst i at det er en stil får alle å noen kommer nokk til å ha meg som foretrekket😁 noen har jo jævla rar stil å det er jeg hahah 😁 tilogmed min bestevenn som er mann fortale meg at menn er ikke venner med jenter de ikke vill pule. Så det var en baktanke uansett 

Anonymkode: 57059...deb

Skrevet

Det har mye med alder  å gjøre også. Spesielt om din omgangskrets er av den litt mer "sosialetypen", og ikke like karriere/studie fokusert. 

Så enten kan du prøve og bli kjent med noen som har et større fokus på karriere/studier. Eller så får du nesten bare vente litt. 

Nå i min alder så vil, til og med de "sosiale" (vet ikke hva jeg skal kalle de) . Ha barn og hele røkla med meg. 

Men, når jeg var ynger så var det også et stort sex-fokus. Men, du får bare stå på ditt, og øk omgangskretsen din utover den du er i allerede :) Det ordner seg :) 

Men, 1år er kanskje litt lenge 😅 Men, vist det er det du føler for, så skal du holde deg til det synes jeg :) 

Anonymkode: 88d1e...10e

Skrevet

Du beskriver jo ikke noe uvanlig her. Dette er situasjonen for svært mange kvinner, og jeg tror at vi kvinner som likevel ikke har latt oss plage stort av slikt bare var gode på å gi en stor f... i menn som kjapt peilet samtaler over på sex, eller som tydelig var seksuelt interessert, uten å bry seg om å bli kjent. Kvinner som blir plaget av det gir slike menn for mye tid og interesse tilbake. 

Jeg ofret ikke slike menn verken tid eller tanke. Å vise seksuell interesse, og kun det, var bare garanti for at jeg ikke var det minste interessert i å verken snakke med dem, melde med dem eller tenke på dem. De bare utelukket seg selv så kjapt at det ikke var plage, bare litt "støy". 

Anbefaler deg å bare blåse i å kommunisere med menn som tydelig kun har seksuell interesse. Ikke ofre en kalori på slike menn. 

Anonymkode: 9866b...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...