AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Kvinner liker jo som kjent ting som det er lite å gjøre med. Høyde, penisstørrelse, intelligens osv. er ting kvinner liker og man som mann ikke kan gjøre så mye med. Enten er man heldig med genene eller så er man ikke. Men kvinner setter også pris på humor? Er det noe man kan jobbe seg bedre til? Eller er humor som intelligens? Man er født med viss andel og det er lite man får gjort fra eller til. Anonymkode: f63ec...a9f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Alle har jo forskjellig humor. Anonymkode: fde90...dfe 2
Daria Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 (endret) Humor er ikke en definerbar enhet man enten har eller ikke har, man har bare forskjellige varianter og grader av det. Jeg vil ha en mann med humor betyr egentlig Jeg vil ha en mann med samme humor som meg - og hva det innebærer kommer helt an på hvem som sier det. I mitt tilfelle betyr det at jeg vil ha en mann som skjønner og setter pris på ironi (og selvironi, ikke minst), men det betyr jo ikke at jeg mener at de som ikke gjør det ikke har humor. Hva man synes er morsomt endrer og utvikler seg til en viss grad over tid, men jeg er usikker på i hvor stor grad man kan jobbe med det bevisst - og om det i det hele tatt er noe poeng, særlig i et datingperspektiv. Endret 22. februar 2023 av Daria 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Hva mener du menn liker da? Kropp som kan opereres? 🤦♀️ Menn liker vel også intelligens og humor og personlighet? Anonymkode: 36513...b17 1
lillakamilla Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Man kan jobbe med å ikke ta seg selv så høytidelig. Selv om du ikke har hatt samme humor som de rundt deg betyr ikke at du ikke har humor. Kanskje dere ikke har hatt lik humor, eller at du ikke har skjønt deg på de andres humor, og dermed tolket det som at du selv ikke har noe humor? 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Du kan definitivt jobbe med å bli morsom. Gå på yotube eller google "how to be funny" Det å være morsom er en formel, som kan læres ja. Men, det betyr såklart ikke at alle vil finne deg morsom, men det er ikke poenget, du jobber utafra din humorsans. F.eks det å si noe som ikke er noe man normalt ville sagt ofte en enkel måte å være morsom på. Ala noen viser deg et bilde av en fyr og en kake. (Personen som sendte deg bildet, tok egentlig bilde av kaka..) Så da kan man si "Åååå for en søtsak Kaka så ikke så værst ut den eller. " Ikke at dette nødvendigvis er drit morsomt. Men, du sier noe som er litt uforventet. Og slik type humor kan læres. Anonymkode: ac22d...451
exictence Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 Man kan bli bedre på å være imøtekommende og smile.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinner liker jo som kjent ting som det er lite å gjøre med. Høyde, penisstørrelse, intelligens osv. er ting kvinner liker og man som mann ikke kan gjøre så mye med. Enten er man heldig med genene eller så er man ikke. Men kvinner setter også pris på humor? Er det noe man kan jobbe seg bedre til? Eller er humor som intelligens? Man er født med viss andel og det er lite man får gjort fra eller til. Anonymkode: f63ec...a9f Er det 2 ting jeg virkelig driter i, så er det høyde og penisstørrelse (bare den ikke er for stor) 😂 Intelligens og humor kan lure meg til sengs🤤😍. Det kan ikke høyde, muskler og en stor penis🥱😴😴 Anonymkode: e368e...2d8 3
Topsi Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 Jeg tror folk vil at jeg skal få bedre humor, hilsen kvinne med fise-humor
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 Nei. Vær den du er. Folk som prøver for hardt å være morsomme er ofte slitsomme og gjennomsiktige. Anonymkode: cf314...39d 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Vær den du er. Folk som prøver for hardt å være morsomme er ofte slitsomme og gjennomsiktige. Anonymkode: cf314...39d Fortsett sånn du.. Da kommer du langt! Man, endrer ikke personlighet selv om man lærer å mestre nye ting. 🙄 Anonymkode: ac22d...451
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 Det jeg mener når jeg sier jeg liker menn med humor, er at jeg vil han skal like min form for humor. At vi skal kunne le av og med hverandre, og av de samme tingene. Det å tulle og tøyse viser at en har litt selvtillit, og at en ikke tar livet og seg selv så seriøst. Og du virker gladere og i godt humør - Det er tiltrekkende det! Anonymkode: d8ab1...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fortsett sånn du.. Da kommer du langt! Man, endrer ikke personlighet selv om man lærer å mestre nye ting. 🙄 Anonymkode: ac22d...451 Klart man kan bli bedre på ting. Men å morsomme seg opp kan ofte være en pinlig affære og se strebende ut. Jeg bare sier det. Det er enklere å bli snillere for eksempel, å gjøre gode handlinger er enklere enn å få god humor. Ellers er jeg enig i at man kan jobbe med å ta seg selv mindre høytidelig. Folk som tar seg selv lite høytidelig er ofte friere og lever mindre fryktsomt, med bedre humor som konsekvens. Anonymkode: cf314...39d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 Jeg hadde et forhold med en mann som hadde sykt dårlig humor. Ordspill som ikke var morsomme (jeg er ikke glad i ordspill generelt), og masse teite kommentarer som gjorde meg helt utrolig lei og irritert. Han hadde en slags fiks ide om at han var morsom og skulle på død og liv være morsom. Det var helt forferdelig, og jeg sa mange ganger: Slutt å prøve å være morsom, værsåsnill! Men han bare kjørte på. Det ble slutt det ja.... Anonymkode: f4047...700
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Vær den du er. Folk som prøver for hardt å være morsomme er ofte slitsomme og gjennomsiktige. Anonymkode: cf314...39d Enig. Menn som prøver å være morsomme er bare slitsomt og teit Anonymkode: 36513...b17 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde et forhold med en mann som hadde sykt dårlig humor. Ordspill som ikke var morsomme (jeg er ikke glad i ordspill generelt), og masse teite kommentarer som gjorde meg helt utrolig lei og irritert. Han hadde en slags fiks ide om at han var morsom og skulle på død og liv være morsom. Det var helt forferdelig, og jeg sa mange ganger: Slutt å prøve å være morsom, værsåsnill! Men han bare kjørte på. Det ble slutt det ja.... Anonymkode: f4047...700 Ja,men noen andre kan finne han morsom. (Muligens) Jeg liker f.eks ordspill.. Anonymkode: ac22d...451 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #17 Skrevet 22. februar 2023 Det må være ekte, så, prøv å øve på å være blid, se lyst på livet (en irriterende situasjon i kassa på polet eller minibanken kan bli en artig historie med humor for eksempel) og føle glede over livet så kommer humor av seg selv. Anonymkode: f3c2f...003
knooters Skrevet 23. februar 2023 #18 Skrevet 23. februar 2023 Nå kan "bedre humor" være så mangt, det kan være å gå fra barnslig til mer sofistikert humor. Det KAN være mer et karaktertrekk enn noe en relativt greit kan styre selv. Det går absolutt an å trene seg opp til å bli morsommere. Mye humor handler ikke bare om hva en punchline er, men hvordan den leveres - og det å f.eks. skrive godt er jo fullt mulig å øve seg til. Det er bare å lese mye og skrive tekster hvor kvaliteten på det en leverer faktisk har noe å si (f.eks. leserbrev i lokalavisen, om en er politisk engasjert, noveller - om en liker slikt - eller noe annet). Mye humor handler også om å være oppmerksom på tvetydigheter/språklige ting som likner på hverandre. Ordspill er et godt eksempel, og det går an å instruere/trene hodet til å være på jakt etter slike ting og lagre noen finurligheter man oppdager til bruk i fremtiden. Eventuelt analogier hvor en kan bruke samfunnskunnskap/historiekunnskap e.l. til å se mønstre som gjentar seg. Jeg vil tro de fleste, uansett kjønn, setter pris på originalitet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå