Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått et gavekort av stetanta mi, på 150 kr på vita, men hva skal jeg kjøpe? Noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jo alt mulig av sminke og velvære produkter der,så det blir nok ikke noe vanskelig å finne noe der :)

Gjest Isabellas
Skrevet

Noe til håret eller føttene. (Ikke huden)

Skrevet

Jeg bruker Dead Sea Spa Magic serien, og de selges iallefall på vita her i byen. Den gjør huden silkemyk :) De har blandt annet såpe, lotion, peeling og handkrem.

Jeg får vanligvis irritert hud av "billige" såper som dove og palmolive, så denne funker i allefall på meg :)

Skrevet

Jeg skulle nok ikke hatt problemer med å bruke opp det gavekortet nei. De har jo det meste på vita. mascara og parfyme...og deilig kroppleie! Kos deg med å velge ut noe deilig!

Skrevet

Hadde jeg fått det, hadde jeg løpt rett inn og kjøpt den gule puma-parfymen, STEIKE å nam :D

Skrevet

Jeg kjøpte et sminke-skrin der til søstera mi. 3-etasjes m/mye forskjellig. Hun digget det. Kan ta ut brettene med sminke, og bruke skrinet som smykkeskrin. Koster litt mer enn det du fikk, men kan jo alltids legge ut litt? betalte ca. 260,-.

Skrevet

Om du har et gavekort på noen hundringser er det en del du kan få....jeg ville kjøpt noe av dette:

*Definitivt en maskara fra enten Maybellne eller Gosh

*En bodylotion fra Loreal eller Gosh

*En øyesminkefjerner fra Loreal

*En kroppskubb fra Loreal

*En shampo og volumskum fra Nicky Clarke

*Brasilian Wax stimler

*Badesalt

*Multivitamin kapsler

*Nivea eller Olay øyekrem

*Lipgloss fra Loreal

*En hårfarge fra Garnier

*Lactacyd såpe

*Nivea deodorant

*Kunstige negler til nyttårsfesten!!

*En rense- te

*Lipbalm fra Nivea

Noen tips til bra produkter... :) Du er heldig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...