Slind Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 (endret) Hei, litt usikker på hvor jeg skal starte dette innlegget. Men opplevde noe spennende med frustrerende. Matched på Tinder med en slående vakker kvinne. Hun 22 og jeg 30. vi dro på noen dates før det døde ut, kontakt ble gjenopptatt etterhvert og hun kom hjem til meg ved 2 anledninger. Ved begge anledningene kysset jeg og slikket henne fra topp til tå til hun fikk orgasme. Og ved begge anledningene stoppet det opp her. Ingen penetrering og hun dro hjem. På en måte var det veldig deilig og spennende også. Endret 23. februar 2023 av Slind
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Noen er slik at de vil spare på "hullet" sitt til "den rette". Jeg datet en jente en gang, som var dritkinky i senga. Men jeg fikk ikke knullet henne i fitta. Hun krevde analsex, i tillegg til brystpuling, i knær/albuer og hun ga noen syke blow/handjobs. Men fitta fikk jeg aldri, den skulle hun spare til hun giftet seg. Hun var fra en veldig kristen familie. Anonymkode: 95178...d67
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen er slik at de vil spare på "hullet" sitt til "den rette". Jeg datet en jente en gang, som var dritkinky i senga. Men jeg fikk ikke knullet henne i fitta. Hun krevde analsex, i tillegg til brystpuling, i knær/albuer og hun ga noen syke blow/handjobs. Men fitta fikk jeg aldri, den skulle hun spare til hun giftet seg. Hun var fra en veldig kristen familie. Anonymkode: 95178...d67 😂🤣😅😆 Anonymkode: abca7...3ea 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå