AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Møttes på tinder ifjor, da stod det at søkte kjærlighetsforhold på profilen og ønsket barn. Etter det møttes vi, og var mye av og på. Jeg dumpet han en gang på nyåret, fordi han var frekk mot meg, grunnen var at han ble fort sur, så jeg forklarte greia, og han ble enda mere sint og kalte meg drittunge, og at jeg ikke får lov til å avvise han. Etter 2-3 uker la vi tilbake hverandre på snap igjen. Så skreiv han til meg på valentines for 1 uke siden.... og han åpnet meldingene ganske fort. Etter noen dager så jeg at han var avbildet på nettet med forlovelsesring på... nå begynner jeg å lure på om jeg skal varsle forloveden hans, vet ikke hvem det er heller, siden jeg ikke har han på insta? Hver gang han har sendt bilder så har det vært uten ring på eller når han har vært med meg. Og han har sagt til meg jeg søker et seriøst forhold... kjenner jeg blir litt sur nå. Har latt meg lure av en sånn mann Anonymkode: f1a9d...e09
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Mener du gift eller forlovet? Anonymkode: bd0a3...b51 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du gift eller forlovet? Anonymkode: bd0a3...b51 Var en giftering eller forlovelsring han hadde på seg.... så usikker, den var grå. Var på høyre ringfinger Anonymkode: f1a9d...e09
Rødstrupa Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Møttes på tinder ifjor, da stod det at søkte kjærlighetsforhold på profilen og ønsket barn. Etter det møttes vi, og var mye av og på. Jeg dumpet han en gang på nyåret, fordi han var frekk mot meg, grunnen var at han ble fort sur, så jeg forklarte greia, og han ble enda mere sint og kalte meg drittunge, og at jeg ikke får lov til å avvise han. Etter 2-3 uker la vi tilbake hverandre på snap igjen. Så skreiv han til meg på valentines for 1 uke siden.... og han åpnet meldingene ganske fort. Etter noen dager så jeg at han var avbildet på nettet med forlovelsesring på... nå begynner jeg å lure på om jeg skal varsle forloveden hans, vet ikke hvem det er heller, siden jeg ikke har han på insta? Hver gang han har sendt bilder så har det vært uten ring på eller når han har vært med meg. Og han har sagt til meg jeg søker et seriøst forhold... kjenner jeg blir litt sur nå. Har latt meg lure av en sånn mann Anonymkode: f1a9d...e09 Følg magefølelsen din. Dropp han. Ikke får lov å avvise han? For noe tull, du bestemmer hva du aksepterer eller ikke…c’’.) 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Altså først og fremst. Ikke skriv noe til noen før du har roet ned litt, da du skriver at du er litt sur. Vent til det verste er gitt seg. Jeg hadde nok sagt ifra til han fyren, at du har sett bilde, og føler at du er ført bak lyset. Hadde stilt noen spørsmål, og forventet svar. Skal innrømme at jeg selv har sagt ifra til kvinnen til en kar jeg hadde en romantisk relasjon til, det kom ingenting godt ut av det. Så som jeg hørte på lørdagsrådet forrige uke, så tenker jeg å si det samme, at du kan si til han fyren at du ikke skal si noe til fruen hans, men neste person er kanskje ikke så raus som deg. Anonymkode: 7f18d...a97 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Hvis forloveden hadde vært lett å finne hadde jeg sagt fra og sendt inn bevis, men ikke bruk mye energi på dette. I utgangspunktet burde du aldri lagt han til igjen på snap etter han var frekk og du stod opp for deg selv og han kalte deg dritt unge. Da har han null respekt for deg. Kast han i søpla og gå videre, blokk overalt Anonymkode: e9d1b...94b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå