AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #81 Skrevet 22. februar 2023 Ja. Bare det at jeg er slank, gjør meg jo attraktiv nå som over halvparten er overvektige Har en fin figur med smal midje og flat mage, selv om jeg har født barn og er i slutten av 30-åra. Attraktivitet er også mer enn utseende - jeg er intelligent og ressurssterk. Her på Kvinneguiden får man bare høre at menn ikke bryr seg om hvorvidt dama er smart og høyt utdanna, men alle mennene jeg har møtt, har sett på det som en stor fordel. Anonymkode: 05afc...501 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #82 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det sier noe om hvordan man i forskning definerer en problemstilling, og så luker man ut alt som ikke har direkte med problemstillingen man vil ha svar på - som f.eks. følelsene dine. Men de overfølsomme responsene her er gode eksempler på hvordan flere kvinner innenfor forskning uungåelig vil senke standarden for objektivitet innenfor vitenskapen. Tilbake til kjøkkenet med dere. Anonymkode: 0817c...7da Tilbake til steinalderen med deg🖕 Anonymkode: b211c...9ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #83 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mitt inntrykk er at norske kvinner undervurderer seg selv. I verdensmålestokk er det enormt mange norske kvinner som egentlig er i kategorien "meget attraktiv". Mens de selv tror de bare er gjennomsnittlig. Ulempen med dette er at kvinnen da ikke selv ser sine muligheter og slår seg til ro med menn langt under sitt potensial. Det er synd å se "talent" bli kastet bort. Anonymkode: 15710...2e0 Ja. Og jeg er over 50. Fysjameg. Jeg må jo bare være innbilsk haha Anonymkode: 39dff...501 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #84 Skrevet 22. februar 2023 Vakre kvinner hører hjemme med suksessfulle og sofistikerte menn fra New York, Paris og L.A. Men når de ikke selv forstår sin egen verdi så ender de som regel opp med bondetampen fra Toten eller flyktningen fra Kabul. Fordi de ikke tror de kan få bedre. Det er synd. Det er som å kjøre avisruta med en Lamborghini. Den får jobben gjort, men er vel ikke helt der den hører hjemme. Anonymkode: c44ec...8cf 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #85 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vakre kvinner hører hjemme med suksessfulle og sofistikerte menn fra New York, Paris og L.A. Men når de ikke selv forstår sin egen verdi så ender de som regel opp med bondetampen fra Toten eller flyktningen fra Kabul. Fordi de ikke tror de kan få bedre. Det er synd. Det er som å kjøre avisruta med en Lamborghini. Den får jobben gjort, men er vel ikke helt der den hører hjemme. Anonymkode: c44ec...8cf Ikke overfladisk og nedlatende vel? Anonymkode: 71c63...5c8 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #86 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vakre kvinner hører hjemme med suksessfulle og sofistikerte menn fra New York, Paris og L.A. Men når de ikke selv forstår sin egen verdi så ender de som regel opp med bondetampen fra Toten eller flyktningen fra Kabul. Fordi de ikke tror de kan få bedre. Det er synd. Det er som å kjøre avisruta med en Lamborghini. Den får jobben gjort, men er vel ikke helt der den hører hjemme. Anonymkode: c44ec...8cf Hvorfor skal norske kvinner dra til USA eller Frankrike? Vi har jobber og liv her. Anonymkode: e7e3a...d65 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #87 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke i følge Frode Thuen og Peder Kjøs, men i følge det massive datagrunnlaget de baserer seg på. Don't shoot the messenger. Anonymkode: 0817c...7da Så kjipt for de mennene som giftet seg med en jevnaldrende kvinne i sin ungdom, og så 20 år senere så sitter de igjen med en partner som har 0 markedsverdi. Det må jo føles helt forferdelig, rart de ikke skiller seg hele bunten. Og merkelig at det er mange flere kvinner enn menn som initierer skilsmisse. Anonymkode: e1059...975 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #88 Skrevet 22. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal norske kvinner dra til USA eller Frankrike? Vi har jobber og liv her. Anonymkode: e7e3a...d65 Større utvalgt av pene og sofistikerte menn Anonymkode: 3a4e0...a98 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #89 Skrevet 22. februar 2023 Noen ganger føler jeget attraktiv, men stadig sjeldnere. 4 barn, stressende jobb og 10 kilo gjør ikke underverker for utseendet. Men jeg håper det hjelper litt på at jeg har godt humør, velstelt, har en god jobb og egne interesser. Det er i alle fall det jeg sier til meg selv i speilet når jeg føler at jeg ser helt for jævlig ut. Som yngre fikk jeg mye oppmerksomhet og ble oppfattet som søt og fysisk attraktiv. Anonymkode: d4e9f...dd5 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #90 Skrevet 22. februar 2023 Ja. Men ingen modelltype. Mer girl next door hot. Anonymkode: 117cc...e0e
Trolltunge Skrevet 22. februar 2023 #92 Skrevet 22. februar 2023 Tja, utseendemessig anser jeg meg som en falmende skjønnhet. Ganske ordinær nå, men jeg vet at jeg var pen og fremdeles har en del tiltalende trekk. Jeg er ok for alderen liksom, men jeg er ikke ung lenger. Min selvtillit og selvfølelse henger fremdeles mest på hvem jeg er, og joda jeg synes jeg er en bra person, med mange gode egenskaper og evner. Synes at min mann er ganske heldig med meg egentlig. 😆 Så ja er jeg ikke det da? Jeg synes jeg er bra nok jeg. 😊 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #93 Skrevet 23. februar 2023 Ja, utenom dagene før mensen. Jeg vil foresten finne en rolig kar, en enkel type, ikke en eller annen psykopat fra LA i Lamborghini Anonymkode: 54bd6...c89 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #94 Skrevet 23. februar 2023 Jeg vil si jeg er ganske attraktiv. Slank kropp, fin hud, fine trekk, pene øyne, men litt rar nese. Jeg er litt smart, ganske morsom og positiv. Liker å kle meg pent og etter kroppen, sminker meg lite/moderat for å fremheve de positive trekkene. Alt i alt, en god catch! Anonymkode: 0fb2d...d6f 1
Gjest Flinkepia T Skrevet 23. februar 2023 #95 Skrevet 23. februar 2023 Noen ganger ja og noen ganger nei. Sikkert gjennomsnittlig da 😆
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #96 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så kjipt for de mennene som giftet seg med en jevnaldrende kvinne i sin ungdom, og så 20 år senere så sitter de igjen med en partner som har 0 markedsverdi. Det må jo føles helt forferdelig, rart de ikke skiller seg hele bunten. Og merkelig at det er mange flere kvinner enn menn som initierer skilsmisse. Anonymkode: e1059...975 😂🤣😅🙈 Anonymkode: 093ca...889 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #97 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Større utvalgt av pene og sofistikerte menn Anonymkode: 3a4e0...a98 Hva skal norske kvinner med sofistikerte menn? Vi er jo ikke sofistikerte selv. Anonymkode: e7e3a...d65
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2023 #98 Skrevet 23. februar 2023 Aner ikke. Tror jeg er ganske vanlig men kan være litt over snittet sjarmerende sies det, og det hjelpe litt på kanskje.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #99 Skrevet 23. februar 2023 En ting er å ha attraktivt utseende, noe annet er å ha en attraktiv personlighet. Jeg er en såkalt late bloomer og får veldig mye oppmerksomhet fra menn, men disse typiske kjekkasmennene har aldri vært min type. Jeg må ha en jeg klikker med på det mentale plan, og det gjelder kanskje flere enn meg. Anonymkode: 7cb6d...369
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #100 Skrevet 23. februar 2023 Jeg føler meg slettes ikke attraktiv... så når noen ser på meg og kaller meg pen, og noen også vakker, så tenker jeg hæ?? har de glemt å ta på brillene nå?? Jeg er overvektig, men har ganske grei figur. Pene trekk og lite rynker og linjer (takk, kombinasjonshud ) . men føler meg slettes ikke attraktiv for det, tinder og andre apper sier meg at jeg stadig er nederst i bunken for det er nesten ingen som sveiper på meg. Allikevel får jeg en del bekreftelse og personligheten er god, men - ikke alle som bryr seg om den 😛 Anonymkode: 62f3f...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå