Gå til innhold

Anser du deg selv som en attraktiv kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kristin70 skrev (2 timer siden):

Bruk av begrepet markedsverdi kommer fra Kjøs og Thuen... 

Og en obskur libanesisk sosiolog de har gravd opp. Tror nok mer valg av kilde der skyldes nevnte herrers våte drøm.

Anonymkode: 6806c...d37

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og en obskur libanesisk sosiolog de har gravd opp. Tror nok mer valg av kilde der skyldes nevnte herrers våte drøm.

Er forøvrig langt over alder for markedsverdi-bunnpunktet, og føler meg vakker, med rynker og hvitt hår. Knakende kjekk mann har jeg også.

• Liker 4
Skrevet

Nei ikke nå lenger. Føler meg grusomt stygg hver dag og noen ganger hindrer det meg fra å gå ut døra. Da jeg var ung var det anderledes

Anonymkode: d66ea...599

Skrevet

Ja, jeg gjør det. Jeg har mange gode kvaliteter, og bryr meg veldig om andre. Prioriterer mannen min.

Jeg er glad jeg ikke dater nå da, det virker veldig komplisert. Jeg er også dessverre kronisk syk, noe som ville skremt mange bort. Men det er jo ikke meg, det er bare slik kroppen er. Ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Har alltid hatt god selvtillit, og det virker å tiltrekke andre. Har du lav selvtillit ville jeg jobbet med den. Livet blir bedre når man forstår at man er god nok som man er. For det er du faktisk, uansett.

Anonymkode: 95478...042

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg. 

Finnes nok langt vakrere kvinner, men jeg ser bra ut, er omsorgsfull og snill, har god selvtillit, har en god jobb, er aktiv og synes vel alt i alt jeg er et godt parti. Selv om jeg også har sider ved meg selv jeg kan jobbe med, som alle andre. :) 

Skrevet

Ja er det,men med 4 unger er det siste jeg går å tenker på😮💨

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mitt inntrykk er at norske kvinner undervurderer seg selv. I verdensmålestokk er det enormt mange norske kvinner som egentlig er i kategorien "meget attraktiv". Mens de selv tror de bare er gjennomsnittlig.

Ulempen med dette er at kvinnen da ikke selv ser sine muligheter og slår seg til ro med menn langt under sitt potensial.

Det er synd å se "talent" bli kastet bort.

Anonymkode: 15710...2e0

Ja, det gjør jeg. Men det tok mange år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mitt inntrykk er at norske kvinner undervurderer seg selv. I verdensmålestokk er det enormt mange norske kvinner som egentlig er i kategorien "meget attraktiv". Mens de selv tror de bare er gjennomsnittlig.

Ulempen med dette er at kvinnen da ikke selv ser sine muligheter og slår seg til ro med menn langt under sitt potensial.

Det er synd å se "talent" bli kastet bort.

Anonymkode: 15710...2e0

Jeg opplever at mange oppfatter meg som tiltrekkende, og er tildels enig i det. 

Men når jeg ser etter kjæreste så er ikke utseende høyest opp på listen. Jeg må være tiltrukket av han så klart, men det er veldig behagelig å være "diggere" enn kjæresten. Da har jeg ikke noe å strekke meg etter og det skal mye til for at han blir misfornøyd. Og så finnes det ekstremt mange hyggelige og morsomme menn som ser helt vanlig ut.

Pluss at jeg synes menn som er ekstremt opptatt av eget utseende er utrolig usexy.

Anonymkode: 427dc...a8e

Skrevet

Jeg har ikke hverken utseende eller personlighet som menn liker. 

Når det gjelder utseende var jeg så radikal at jeg våget meg på å overleve 25-årsdagen min. Og ifølge den tråden om slanke damer, så synes menn at jeg er feit og at jeg ser farlig overvektig ut, med en BMI på rett over 20. Så siden jeg ikke er en syltynn 16-åring med struttepupper og redigerte bilder på Instagram, så er det løpet kjørt.

Når det gjelder personlighet, så regner jeg med mine sarkastiske tendenser er tykt smurt utover dette innlegget, så der behøver jeg vel ikke utdype mer. Underdanig og medgjørlig er jeg heller ikke, og jeg mangler det genet som gjør at jeg blir euforisk av å gjøre husarbeid, som menn ser ut til å tro at vi er utstyrt med.

Dog føler jeg ikke at det er noe stort tap. Thuen, Kjøs og gutta krutt her på KG har gjort at jeg har mistet fullstendig troen på menn og deres sjelsevner, så jeg klarer meg veldig godt uten deres oppmerksomhet. 

Anonymkode: 8bd6c...390

• Liker 5
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Høy, normalvektig, fine pupper, blondt langt hår. Sminker meg, trener og tar vare på meg selv. Men ikke pen overhodet. Og fått høre at jeg er for høy. Tror dessverre også jeg sliter med lipødem så har ikke pene bein. Mye som ikke er riktig med meg egentlig. 

Anonymkode: 41d32...f42

Skrevet

Jeg er egentlig det, men hun har gjemt seg litt 🦛 :fnise:

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Anser meg selv som sånn midt på treet. Helt vanlig...blir aldri noen modell 🤣

Skrevet

Om igjen:

Talent til hva da? 

Skrevet

nei, på ingen måte

Anonymkode: 1f114...47f

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke hverken utseende eller personlighet som menn liker. 

Når det gjelder utseende var jeg så radikal at jeg våget meg på å overleve 25-årsdagen min. Og ifølge den tråden om slanke damer, så synes menn at jeg er feit og at jeg ser farlig overvektig ut, med en BMI på rett over 20. Så siden jeg ikke er en syltynn 16-åring med struttepupper og redigerte bilder på Instagram, så er det løpet kjørt.

Når det gjelder personlighet, så regner jeg med mine sarkastiske tendenser er tykt smurt utover dette innlegget, så der behøver jeg vel ikke utdype mer. Underdanig og medgjørlig er jeg heller ikke, og jeg mangler det genet som gjør at jeg blir euforisk av å gjøre husarbeid, som menn ser ut til å tro at vi er utstyrt med.

Dog føler jeg ikke at det er noe stort tap. Thuen, Kjøs og gutta krutt her på KG har gjort at jeg har mistet fullstendig troen på menn og deres sjelsevner, så jeg klarer meg veldig godt uten deres oppmerksomhet. 

Anonymkode: 8bd6c...390

😆😆😆😆

Men herlig trio da? 😅

• Liker 1
Skrevet

Aldri blitt sjekket opp, aldri fått komplimenter på utseende, men tror at jeg er en bra partner allikevel. Ble gift med en flott mann som jeg sjekket opp selv, og han blir værende selv om han er penere enn meg, så noen gode kvaliteter må jeg jo ha.

Skrevet

Jeg føler meg råflott. Har faktisk aldri sett så bra ut som jeg gjør nå! Har gått ned ca 30 kg, kler meg bedre og oser av selvtillit. Jeg har tidligere fått høre at jeg er meget ansiktspen, og personligheten min har gjort det lett for meg i relasjoner med menn. Nå er jeg slank i tillegg med langt hår. Kroppen jobber enda med å stramme seg opp etter vektnedgangen, men jeg har ikke mye slapp hud til tross. Jeg har blitt mer trygg på meg selv med alderen og mer vågal i klesveien. Selv om slanke ungjenter på 20+ ofte ser estetisk bedre ut, gjør min utstråling og min klassiske stil at jeg likevel ofte får mer oppmerksomhet. I en alder av 32.

Hadde man sammenlignet meg da jeg var 25 mot nå, ville man sett to helt ulike personer. Jeg får ofte høre at jeg går i motsatt retning av jevngamle damer jo eldre jeg blir. Jeg nyter det så lenge det varer 😊

• Hjerte 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

De som enten er direkte uattraktive eller midt-på-treet har en tendens til å overvurdere seg selv fordi de allikevel får mye seksuell oppmerksomhet på Tinder fra menn som egentlig anser dem som "easy pickings".

De som virkelig er attraktive har en tendens til å undervurdere seg selv fordi kun menn med høy selvtillit ser noe poeng i å i det hele tatt prøve seg på dem.  

Anonymkode: 0817c...7da

Det er en dum kombo når man selv syns man ikke pen nok for kjekke menn, for jeg får mange blikk men blir ikke så ofte sjekket opp, men blir jeg det er det som regel av veldig kjekke, godt etablerte og selvsikre menn som jeg syns er for kjekke for meg, så da tør jeg ikke si ja og blir gående singel år etter år 😅

Til spørsmålet. Ja, jeg syns jo jeg er attraktiv, syns jeg er ekstremt heldig med kroppen og at ansiktet er pent så lenge det ikke er i sterkt dagslys. Har også en god personlighet og behandler mennesker bra. Men attraktiv nok for en pen mann syns jeg ikke

Anonymkode: 3a4e0...a98

Skrevet (endret)

Nei.

Min samboer mener jeg veldig vakker og pen, men det er virkelig ikke noe jeg ser selv. Jeg velger å tro på at han mener det, men jeg mener han er mye kjekkere enn jeg er pen, for å si det slik. ;)

Endret av SPOCA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...