AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Mitt inntrykk er at norske kvinner undervurderer seg selv. I verdensmålestokk er det enormt mange norske kvinner som egentlig er i kategorien "meget attraktiv". Mens de selv tror de bare er gjennomsnittlig. Ulempen med dette er at kvinnen da ikke selv ser sine muligheter og slår seg til ro med menn langt under sitt potensial. Det er synd å se "talent" bli kastet bort. Anonymkode: 15710...2e0 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Jepp!😁 Men mange ville vurdert meg som gjennomsnittlig eller under... Jeg ville sikkert vurdert dem likedan 🤷♀️ Anonymkode: 8e0ae...531 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Jeg føler jeg kan være både en 7er og 0. Haha. Spørs helt altså. Men jeg har det jeg anser som den vakreste kroppsfasongen så er heldig der. (naturlig). Jeg har min naturlige hårfarge,bryn,vipper, lepper, ansikt. Alt er ekte og det hjelper nok. Får mange komplimenter og blir tuta og sjekket opp men helt ærlig så blir jeg ubekvem fordi jeg føler meg stygg 🤣 jeg mener samboer er penere enn meg, han mener jeg har sjekka nedover Anonymkode: 09d86...baa 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Overhodet ikke, aldri sett på meg selv som attraktiv. Anonymkode: c8244...2c4 5
MyCupOfTea Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Anser ikke meg selv som attraktiv nei. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 Jeg er stygg som nøkken, og er helt klar over det. Jeg har overvurdert meg selv tidligere, da jeg var tenåring og ung voksen. Men tilbakemeldinger fra omgivelsene var ganske så enstemmige hele veien, og man ble klokere med tiden. Så jeg er helt bevisst på at jeg er stygg, og vet at mannen min ikke mener det når han kaller meg vakker. Han er forelsket i personligheten min og andre verdier jeg har. Anonymkode: 2f741...163 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 De som enten er direkte uattraktive eller midt-på-treet har en tendens til å overvurdere seg selv fordi de allikevel får mye seksuell oppmerksomhet på Tinder fra menn som egentlig anser dem som "easy pickings". De som virkelig er attraktive har en tendens til å undervurdere seg selv fordi kun menn med høy selvtillit ser noe poeng i å i det hele tatt prøve seg på dem. Anonymkode: 0817c...7da 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 Jeg føler meg ikke attraktiv. Men jeg smiler og ler ofte, og har lett for å få kontakt med folk. Tror og noen tenker at jeg har god selvtillit. For på noen måter har jeg det. Samtidig har jeg slett ikke det. Jeg har ikke farget hår, det er mer kjedelig og mørkblondt. Jeg bleker ikke tenner. Har nesten ikke sminke. Føler jeg kunne vært mer attraktiv hvis jeg hadde gjort noe av dette. Samtidig synes jeg at man er en bedre rolle å være naturlig. Så derfor gjør jeg ikke noe sånt. Anonymkode: 34756...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som enten er direkte uattraktive eller midt-på-treet har en tendens til å overvurdere seg selv fordi de allikevel får mye seksuell oppmerksomhet på Tinder fra menn som egentlig anser dem som "easy pickings". De som virkelig er attraktive har en tendens til å undervurdere seg selv fordi kun menn med høy selvtillit ser noe poeng i å i det hele tatt prøve seg på dem. Anonymkode: 0817c...7da Jeg har vært der da jeg var yngre. Nei, jeg hadde ingen selvtillit skapt av Tinder, fordi Tinder ikke eksisterte den gangen, og fordi jeg aldri ble sjekket opp, og fikk nesten alltid avslag da jeg selv sjekket opp menn. Likevel sitter det VELDIG langt inne å bli innforstått med at man er veldig stygg. Ingen vil være stygg, og det er vondt å vite at man er det. Anonymkode: 2f741...163 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 Jeg har fått høre at jeg er vakker, og attraktiv, pen osv, men har aldri trodd på det helt selv.. Anonymkode: 9bd22...f73 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 Ja. Jeg "vet" at jeg er det. Sier det aldri høyt da, ikke til noen. Men er veldig fornøyd, og har alltid får høre fra både menn og kvinner at jeg er veldig heldig med både kropp og ansikt. Har ting jeg ikke er fornøyd med, men ettersom jeg har blitt eldre har disse tingene blitt lite viktige. Høres lite sjarmerende ut å skryte sånn da, så får være anonym nå😄 Anonymkode: 62ef7...590 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 Ikke spesielt attraktiv nei. Er sikkert helt ok på gode dager med sminke på. Men nå begynner alderen å trekke på, huden blir tynn og skrukkete, tannkjøttet kryper oppover og håret blir grått og kjipt. Så da blir det ikke mye flørt. Bra jeg er godt gift. Han syns jeg er deiligst i verden. Anonymkode: d1b8f...bc6 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 Ja, så klart. Absolutt. Selv om jeg er litt overvektig og «gammel» i følge enkelte så har jeg alltid vært som en magnet på gutta. Skyldes nok en blanding av pent ansikt og attraktiv personlighet. Anonymkode: 7b47e...07a 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 Jeg var det tidligere, men nå er jeg relativt gammel, feit og syk. Anonymkode: 8d892...66b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 Nei, jeg anser meg som under middels attraktiv. Men det er fordi jeg er lav, lubben og har en sær personlighet. Så majoriteten av menn vil trolig ikke synes jeg er noe å kikke etter. Men selvsagt finnes det de som liker mitt type utseende og personlighet. Anonymkode: 1e95e...156
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Skrevet 22. februar 2023 Jeg er ikke ansikts-pen, ihvertfall ikke tradisjonelt pen. Kanskje stygg-pen eller typete. Men er slank og med timeglassfigur. Har vel et pent smil og ler ofte og "glimt i øya". Så er vel alt i alt en 4-6'er, avhengig av øyet som ser og hvor mye jeg har fjonga meg opp. Anonymkode: 68a34...64d 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #17 Skrevet 22. februar 2023 Vet jeg er midt på treet. Anonymkode: 5789f...af4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #18 Skrevet 22. februar 2023 Har en ok kropp men vil nok ikke anses som særlig attraktiv i hverdagen. Stygg nese ødelegger helhetsinntrykk. I tillegg er jeg nå i midten av 30 årene og har begynt å få aldringstegn. Hvor jeg er på skalaen vil avhenge hvem jeg skal sammenligne meg med, men er nok sånn midt på treet om man skal sammenligne meg med kun min aldersgruppe. Anonymkode: 50560...fff
TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2023 #19 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mitt inntrykk er at norske kvinner undervurderer seg selv. I verdensmålestokk er det enormt mange norske kvinner som egentlig er i kategorien "meget attraktiv". Mens de selv tror de bare er gjennomsnittlig. Ulempen med dette er at kvinnen da ikke selv ser sine muligheter og slår seg til ro med menn langt under sitt potensial. Det er synd å se "talent" bli kastet bort. Anonymkode: 15710...2e0 "Slår seg til ro med menn langt under sitt potensial" Det er bare på KG man kan finne på å skrive sånt møl. Hva betyr det? At man skal slå seg til ro selv om mannen drikker? Er tilbakestående og stemmer Demokratene eller Rødt? Hvis dette atter er et dårlig forsøk på å normalisere rangering av mennesker så er jeg litt imponert over at andre brukere aksepterer det og uten problem aksepterer normalisering av å avstemme hva som er pent eller ikke pent. 2
Kristin70 Skrevet 22. februar 2023 #20 Skrevet 22. februar 2023 Jeg var det en gang, men nå er jeg over 50 og har tilnærmet null markedsverdi (i følge Frode Thuen og Peder Kjøs). 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå