Gå til innhold

for stor forlovelsessring

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

Hei..

En liten bommert.Vi har forlovet oss,men ringen min er for stor..Jeg prøvde riktig størrelse i butikken,men denne sitter for løst..

Går det an å få levert denne eller ordnet det på noe måte?Helt enkel ring uten diamant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror ikke det skal være noe problem. Jeg leverte inn min ring og fikk endret størrelsen ihvertfall

Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

Var det gravert inn navn alt da eller?

Skrevet

Du, det er det minste problem å få en vanlig ring litt mindre. (kan gjøres større og). :)

Skrevet

Min var ikke forlovelsesring, det var en diamantring fra mor og far, men det er helt sikkert ikke noe problem uansett

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har tatt inn min ring - minste problem i verden

Skrevet
:nissekonekyss: Figrene forandrer tykkelse flere ganger for dag. Jobber du mye og har stor blodsirkulasjon blir som regel fingrene tykkere. Er du kald og rolig blir fingrene tynnere. Så jeg må ta av meg ringen flere ganger for dag. Av og til for stor og av og til for trang.
Skrevet

Samoern min fikk sin ring tatt inn fordi den satt litt løst på. Man merker det lettere når man bruker den en stund enn når man bare er i butikken og prøver. Han slapp å betale noe siden ringen var såpass ny når han kom med den. De sa at det var deres feil at de ikke hadde funnet rett størrelse til han... Kjempeservice synes jeg!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, man bør tenke på at fingrene har stor forskjell i størresle ifht varme/kulde o.l. Min ring satt som et skudd i butikken, men hvis det er varmt/ jeg er varm, så blir ringen nesten i trangeste laget. Kan allikevel ikke gjøre noe med den, for tar jeg den ut en størrelse, så vil den falle av når det er kaldt. Det skal ikke være lett, dere :forvirret:

Skrevet

Vi slanket oss masse i fjor høst og måtte ta inn ringene begge to. De har gravering, min ble vel tatt i to størrelser og mannen sin tre eller fire. De er like fine nå, men har man dem inntil hverandre ser man at de ikke er nøyaktig like brede lenger fordi vi tok dem inn forskjellig.

(Altså vi må ta dem av oss og legge dem inntil hverandre for å se det, så det er ikke noe problem...)

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men er det noen begrensning på hvor ofte man gjøre en ring mindre? Blir ringen svakere eller "dårligere" på noen annen måte om det gjøres mer enn én gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...