SaltLakris Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Vi kommer med nattoget til Oslo kl 7.30 en lørdag morgen. Skal ha en dag med museer og shopping, men det ser ut som det meste åpner kl 10. Hva er dine tips til hva vi kan gjøre i mellomtiden? Frokost, så klart, men hva annet? Jeg tar gjerne i mot tips til et bra frokoststed også 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 SaltLakris skrev (15 minutter siden): Vi kommer med nattoget til Oslo kl 7.30 en lørdag morgen. Skal ha en dag med museer og shopping, men det ser ut som det meste åpner kl 10. Hva er dine tips til hva vi kan gjøre i mellomtiden? Frokost, så klart, men hva annet? Jeg tar gjerne i mot tips til et bra frokoststed også 🙂 En tur ned på plata for å slå av en prat med de narkomane der? Anonymkode: 0a376...97d
SaltLakris Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2023 Kanskje det finnes en hudpleie- eller neglesalong som åpner tidlig?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Oslo Rådhus åpner kl 09.00. Der er det en del fine malerier å se, og det er gratis. Akershus festning åpner kl 06.00. Usikker på om husene åpner så tidlig, men en del fint å se ute også om været er bra. Vigelandsparken er jo alltid "åpen", det samme med skulpturparken på Ekeberg men den er finest på sommeren. Etter frokost og litt vandring vil jeg tro klokka relativt raskt nærmer seg 10.00 for dere Anonymkode: a85d5...b40 1
SaltLakris Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oslo Rådhus åpner kl 09.00. Der er det en del fine malerier å se, og det er gratis. Akershus festning åpner kl 06.00. Usikker på om husene åpner så tidlig, men en del fint å se ute også om været er bra. Vigelandsparken er jo alltid "åpen", det samme med skulpturparken på Ekeberg men den er finest på sommeren. Etter frokost og litt vandring vil jeg tro klokka relativt raskt nærmer seg 10.00 for dere Anonymkode: a85d5...b40 Takk for gode tips 🙂
SaltLakris Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En tur ned på plata for å slå av en prat med de narkomane der? Anonymkode: 0a376...97d Næh. Er introvert, oppsøker aldri noen for å slå av en prat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå