Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer med nattoget til Oslo kl 7.30 en lørdag morgen. Skal ha en dag med museer og shopping, men det ser ut som det meste åpner kl 10. 

Hva er dine tips til hva vi kan gjøre i mellomtiden? Frokost, så klart, men hva annet? Jeg tar gjerne i mot tips til et bra frokoststed også 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SaltLakris skrev (15 minutter siden):

Vi kommer med nattoget til Oslo kl 7.30 en lørdag morgen. Skal ha en dag med museer og shopping, men det ser ut som det meste åpner kl 10. 

Hva er dine tips til hva vi kan gjøre i mellomtiden? Frokost, så klart, men hva annet? Jeg tar gjerne i mot tips til et bra frokoststed også 🙂

En tur ned på plata for å slå av en prat med de narkomane der?

Anonymkode: 0a376...97d

Skrevet

Kanskje det finnes en hudpleie- eller neglesalong som åpner tidlig?

Skrevet
  • Oslo Rådhus åpner kl 09.00. Der er det en del fine malerier å se, og det er gratis.
  • Akershus festning åpner kl 06.00. Usikker på om husene åpner så tidlig, men en del fint å se ute også om været er bra.
  • Vigelandsparken er jo alltid "åpen", det samme med skulpturparken på Ekeberg men den er finest på sommeren.

Etter frokost og litt vandring vil jeg tro klokka relativt raskt nærmer seg 10.00 for dere :) 

Anonymkode: a85d5...b40

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):
  • Oslo Rådhus åpner kl 09.00. Der er det en del fine malerier å se, og det er gratis.
  • Akershus festning åpner kl 06.00. Usikker på om husene åpner så tidlig, men en del fint å se ute også om været er bra.
  • Vigelandsparken er jo alltid "åpen", det samme med skulpturparken på Ekeberg men den er finest på sommeren.

Etter frokost og litt vandring vil jeg tro klokka relativt raskt nærmer seg 10.00 for dere :) 

Anonymkode: a85d5...b40

Takk for gode tips 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En tur ned på plata for å slå av en prat med de narkomane der?

Anonymkode: 0a376...97d

Næh. Er introvert, oppsøker aldri noen for å slå av en prat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...