Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Har noen prøvd den? Gir den lange vipper?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Jeg syntes den var grusom. Jeg ba om en mascara som egnet seg for folk med kontaktlinser, og fikk da anbefalt denne. Den dryssa noe så vanvittig! I tillegg klistra den vippene helt sammen. Jeg har laaaange øyenvipper fra naturens side og etter å ha brukt defincils klistra alt seg sammen slik at jeg endte opp med rundt 3 svære vipper på hvert øye..
momo Skrevet 25. desember 2005 #3 Skrevet 25. desember 2005 Jeg er veldig fornøyd med den. Prøver andre innimellom, men går alltid tilbake til den. Vet ikke om man får så mye lenger vipper av den, for mine er lange nok. Jeg har ingen problemer med at den drysser eller klumper seg.
Little sister Skrevet 25. desember 2005 #4 Skrevet 25. desember 2005 Jeg syns det er den beste fra Lancome sine. Man får fine adskilte vipper av de. Den drysset ikke til meg viss jeg ikke hadde brukt vanlig vippetang etter mascara (som man egentlig ikke skal )
Rosenrød Skrevet 25. desember 2005 #5 Skrevet 25. desember 2005 Av en eller annen grunn er jeg ikke så begeistret for noen av Lancome sine mascaraer.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #6 Skrevet 26. desember 2005 jeg liker denne godt. Den gir lange og ikke klumpete(om man er litt nøye får man det som oftest fint) vipper. MEN etter å ha prøvd andre fra blant annet maybelline og gosh,så kjøper jeg den aldri mer. rett og slett ikke noe forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå