AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Jeg hadde tenkt å levere urinprøve til fastlegen i dag for å sjekke om jeg har UVI. Har ikke legetime før fredag, men har mye smerter og tenkte det var lurt å få sjekket urinen nå og ikke vente. Har satt prøven i kjøleskap til legen åpner. leste at jeg burde bruke morgenurin og midtstråle, og opp i alt så endte jeg med å ikke få så mye urin oppi beholderen. Er dette for lite urin? Burde jeg vente og ta ny prøve i morgen for å få mer mengde? ikke tatt urinprøve før så vet ikke hvor mye som trengs for å sjekke UVI. Anonymkode: 46fe4...2c7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Ja, mer enn nok 👍 Anonymkode: e4e2c...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Google "urinprøve mengde" eller lignende så får du svar fra navngitte fagkyndige eller helsemyndigheter med én gang. Anonymkode: fdce0...780
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Google "urinprøve mengde" eller lignende så får du svar fra navngitte fagkyndige eller helsemyndigheter med én gang. Anonymkode: fdce0...780 Det står bare 10 ml er anbefalt, men jeghar ikke noe jeg kan måle med. Aner ikke om dette er ca 10 ml eller om det er fir lite. (Eller om de kan sjekke under 10 ml) Anonymkode: 46fe4...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå