AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Er skikkelig bekymra for faren min. Han har hosta helt siden jeg var bitteliten, skikkelig hoste sånn at han brekker seg nesten. Han sier han har vært hos legen ig sjekka seg og de finner ingenting. Han røyker (ikke så mye kanskje 5-6 sigg om dagen). Har familiehistorie med kols, blodpropp og slag. Når vi sier at han bør ta en ny sjekk hos legen sier han at de ikke kommer til å finne noe. Begynner å bli bekymra siden han har hosta hver dag fast i minst 15 år. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noe tips? Anonymkode: df3a4...0c6
Jentadi Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er skikkelig bekymra for faren min. Han har hosta helt siden jeg var bitteliten, skikkelig hoste sånn at han brekker seg nesten. Han sier han har vært hos legen ig sjekka seg og de finner ingenting. Han røyker (ikke så mye kanskje 5-6 sigg om dagen). Har familiehistorie med kols, blodpropp og slag. Når vi sier at han bør ta en ny sjekk hos legen sier han at de ikke kommer til å finne noe. Begynner å bli bekymra siden han har hosta hver dag fast i minst 15 år. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noe tips? Anonymkode: df3a4...0c6 Jeg forstår bekymringen, men du kan ikke gjøre noe med det. Din far må få leve sitt eget liv og være selvstendig ansvarlig for egen helse.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er skikkelig bekymra for faren min. Han har hosta helt siden jeg var bitteliten, skikkelig hoste sånn at han brekker seg nesten. Han sier han har vært hos legen ig sjekka seg og de finner ingenting. Han røyker (ikke så mye kanskje 5-6 sigg om dagen). Har familiehistorie med kols, blodpropp og slag. Når vi sier at han bør ta en ny sjekk hos legen sier han at de ikke kommer til å finne noe. Begynner å bli bekymra siden han har hosta hver dag fast i minst 15 år. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noe tips? Anonymkode: df3a4...0c6 Høres ut som vanlig røykhoste, ikke noe å bekymre seg over. Anonymkode: c1530...85e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Han sier at legen ikke vil finne noe fordi han vet at problemet er røyking og han vil ikke slutte. Anonymkode: 68f62...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå