AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Flere som blir kvalm bare tanken på at man en gang involverte seg i en fyr? Jeg gjør det, skjønner ikke hvorfor jeg orket å engasjerer meg i han. Røde flagg hele veien, ikke noe spesielt kjekk heller… Anonymkode: 81d13...24f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Blir ikke kvalm av tanken på å ha vært involvert med han, men selve typen har jeg veldig lite til overs for idag. Han prøver hardt å være en venn nå som jeg ikke gidder mer, men uansett hvor snill han har blitt så klarer jeg ikke å få noen gode tanker om han. Anonymkode: 7bbdf...9e7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Ja. Lett å være etterpåklok og når man kjenner de fra en annen side enn man gjorde i begynnelsen.. Er ikke din feil Anonymkode: a760d...383 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Flere som blir kvalm bare tanken på at man en gang involverte seg i en fyr? Jeg gjør det, skjønner ikke hvorfor jeg orket å engasjerer meg i han. Røde flagg hele veien, ikke noe spesielt kjekk heller… Anonymkode: 81d13...24f Jepp. Ser jeg på bildene av han nå så føler jeg meg egentlig kvalm og uvel med tanke på at vi har hatt sex 🤢 men det blir enklere og enklere å se de røde flaggene. Dating er læring føler jeg så prøver å se positivt på det! (Dum var han og. Dumper meg så komme løpende tilbake etter tre måneder og later som om ingenting har skjedd 🤣.. fikk så hatten passet seg da han.. 😉) Anonymkode: fc589...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå