Dumpappen Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Jeg og broderen skal kjøpe hus sammen, han leier og jeg har nettopp solgt leilighet i Oslo. Vi må begge flytte ut medio mai. Vi har bodd i Oslo hele livet, store perioder sammen og nå savner vi å ha bedre plass og ha eget hus. Vi kan strengt tatt flytte hvor som helt i hele Norge, men hadde sett for oss noe innen 2 timers radius fra Oslo, men dette er ikke er must. Må derimot være noe litt større en ei liten bygd. Har budsjett på 4-5 millioner. Noen som har gode tips med områder å ta en titt på, eventuelt linker til aktuelle hus? På forhånd takk for svar
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Dumpappen skrev (7 timer siden): Jeg og broderen skal kjøpe hus sammen, han leier og jeg har nettopp solgt leilighet i Oslo. Vi må begge flytte ut medio mai. Vi har bodd i Oslo hele livet, store perioder sammen og nå savner vi å ha bedre plass og ha eget hus. Vi kan strengt tatt flytte hvor som helt i hele Norge, men hadde sett for oss noe innen 2 timers radius fra Oslo, men dette er ikke er must. Må derimot være noe litt større en ei liten bygd. Har budsjett på 4-5 millioner. Noen som har gode tips med områder å ta en titt på, eventuelt linker til aktuelle hus? På forhånd takk for svar Lillestrøm, kløfta, jessheim Anonymkode: 681c1...670
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 Lier, Drammen, Tønsberg Hønefoss, Jevnaker Lillestrøm, Moss Anonymkode: 580d5...987
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Sande 🤗 Et lite område som er i vekst, men fremdeles landlig til. Enn så lenge 😅 Anonymkode: 79445...538
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Jessheim eller Hokksund. Anonymkode: bd27e...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå